Ik ken Marokkanen die hun Nederlandse grammatica beter beheersen dan jij.quote:Op maandag 26 december 2005 10:27 schreef B_BOY het volgende:
hier geen polen alleen marokanen.
Dat maakt ze nog steeds niet beter dan ons Nederlandersquote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ken Marokkanen die hun Nederlandse grammatica beter beheersen dan jij.
Wat is stontbeu?quote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ken Marokkanen die hun Nederlandse grammatica beter beheersen dan jij.
Het gaat niet om 'beter zijn' o.i.d. Je begrijpt de trekking van het topic niet.quote:Op maandag 26 december 2005 10:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat maakt ze nog steeds niet beter dan ons Nederlanders
quote:Op maandag 26 december 2005 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Een samenstelling. 'Zo beu als stont'.
- slecht betoogquote:Op maandag 26 december 2005 10:25 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo!
Bent u het ook beu? Stelende zigeuners en Polen in je dorp? ''Maar natuurlijk Mike, wie niet!'' Ziet u in uw omgeving steeds meer gevallen van diefstal of vernieling, of misschien wel bij uzelf? ''Mike mike!, vertel vertel! Wat kan ik er aan doooen?'' Helemaal niks, Tony! ''Mike, it's amazing!''
Amazing indeed. Ik ga hier geen opsomming geven van incidenten, maar ik ben ze wel stontbeu tegenwoordig. Hou maar op met Europa en gooi het liefst vandaag nog de grenzen dicht.
Het is Kerstquote:Op maandag 26 december 2005 10:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
- slecht betoog
- slechte tell-sell imitatie
- slechte Jan Maat imitatie
- slechte argumenten
- sterf
idemquote:Op maandag 26 december 2005 11:17 schreef Ciurlizza het volgende:
Van Polen hebben we hier geen last, van Marokkanen wel.
Toch mooi dat sommige figuren stug kut-topics blijven aanmaken op zo'n dag inderdaad.quote:
Je liegt.quote:Op maandag 26 december 2005 11:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Toch mooi dat sommige figuren stug kut-topics blijven aanmaken op zo'n dag inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |