Ja maar hoezo krijgen ze een mailtje?quote:Op maandag 26 december 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom zou je je klanten laten weten dat je systeem lek is? Dat is het eerste wat ik uit zou zetten als ik wist dat het lek was, om nog maar niet te spreken over de zéér spoedige reparatie die ik zou uitvoeren als dat mijn website zou zijn.
hierom denk ik dat:quote:Op maandag 26 december 2005 20:02 schreef WAT het volgende:
[..]
Ja maar hoezo krijgen ze een mailtje?
quote:Deze programmeer fout is reeds bekent, ik wil u vragen niet verder in ons systeem te kijken.
Het is namelijk zo, dat wij en de klant die u opzoekt op deze manier een mailtje krijgt met een mededeling.
Met andere woorden, er wordt aangewerkt en het wordt ook in de gaten gehouden.
Niet alleen dat, ook hechten ze totaal géén waarde aan privacy, en dat voor een webwinkel in een sektor waar dat zeker wel het geval zou moeten zijn.quote:Ik denk dat die mensen gewoon strontlui zijn.
Wel gaaf, ik heb er nog nooit wat besteldquote:1. Wij hebben uw gegevens verwijderd.
2. Het is een redelijk complex om te wijzigen, wij hebben het dus mee
genomen
in ons nieuwe winkel systeem waar dit vanaf het begin af aan verholpen zal
zijn.
Zoals ik al zij hebben wij er voor gezocht dat het "lek" in de gaten wordt
gehouden.
Ook is het zo, dat onze klanten een bevestigingsmail krijgen als u de
klantnummers
opzoekt, wat u al aardig heeft lopen doen zo te zien...
Bij deze wil ik u nogmaals bedanken voor het melden van deze fouten.
Graag wil ik het hier bij laten, en ik hoop dat u dat ook doet.
Dit is onzin en kan hij / zij nooit zo zien, ik zou als ik jou was heel verontwaardigd reageren over deze grove belediging en aantijging en dan vervolgens er op staan een officiele klacht te willen indienen bij zijn chef...quote:Op maandag 26 december 2005 20:59 schreef eNaSnI het volgende:
Vervolg van de webmaster:
Ook is het zo, dat onze klanten een bevestigingsmail krijgen als u de
klantnummers
opzoekt, wat u al aardig heeft lopen doen zo te zien...
Van iedere mail die hier verstuurd wordt, kan ik alles terugvinden hoor. Alleen is het de vraag of deze prutsers dat ook zo hebben ingeregeld. Ik kan een gokje wagen van nietquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Casema het volgende:
[..]
Dit is onzin en kan hij / zij nooit zo zien, ik zou als ik jou was heel verontwaardigd reageren over deze grove belediging en aantijging en dan vervolgens er op staan een officiele klacht te willen indienen bij zijn chef...![]()
Dat zal hem leren![]()
Ok dan doe ik het anders :quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou nee, dat lijkt me niet de bedoeling...
dat kun je beter doen door de media in te schakelen zoals idd Kassa of Radar dan onbedoeld huwelijken etc naar de klote te helpen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het anders :
He hallo met Razor21 spreekt u, heeft u laatst een sex artikel besteld?
Eh...ja hoe weet u dat? Nou gewoon u gegevens liggen gewoon op straat....![]()
Dan gaan die klanten vanzelf wel zeiken bij die shop....lijkt mij.
ze moeten toch gewaarschuwd worden?
Denk echt niet dat er meteen wat huwelijken zullen sneuvelen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat kun je beter doen door de media in te schakelen zoals idd Kassa of Radar dan onbedoeld huwelijken etc naar de klote te helpen..
"Waar heb jij een vibrator voor nodig? Ik heb die hele vibo nog nooit gezien!"quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk echt niet dat er meteen wat huwelijken zullen sneuvelen.
Maar ja zal Kassa wel een mailtje sturen...
Ik dacht eerst dat er buitenlanders hadden gereageerdquote:Zo te zien vind u het erg interessant, wij hebben al tien talen
reports ontvangen van uw opvragen van klant gegevens uit onze database.
Dit wordt allemaal gelogd, ik wil u dan ook vragen hiermee te stoppen
aangezien het privé gegevens zijn van onze klanten.
Als wij meer reports binnen krijgen van het opvragen van persoonsgegevens van onze klanten
zullen wij hier aangiften van doen.
Ik bedoelde iets uit die e-mail wat dat bedrijf stuurt .. staat een beetje dom.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef BAC het volgende:
ja jij niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |