1 |
enquote:Persoonsgegevens
Ons bedrijf verstrekt geen persoonsgegevens aan derden.
Stelletje prutsers, je kunt zo hun hele db leegtrekkenquote:Is mijn privacy gewaarborgd als ik iets bij X-toys.nl bestel?
Ons bedrijf verstrekt geen persoonsgegevens aan derden waarmee uw privacy in het geding komt.
quote:
Bedankt voor uw tip, wij zullen deze fout door geven aan onze programmeur.
Die dit probleem zo snel molgelijk zal verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Momenteel hebben wij het erg druk, en programmatisch is het niet een wijziging die wij even kunnen aan passen.
Ik kan er wel voor zorgen dat uw gegevens uit onze database worden verwijderd, aangezien u momenteel toch geen lopende orders heeft.
Op die manier kunnen uw gegevens in iedergeval niet worden bekeken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
En de belangrijkste vraag is!!quote:Op maandag 26 december 2005 10:49 schreef dahei het volgende:
Het wordt nog erger.
Ik was hier half oktober ook al achter gekomen na een bestelling. Ik heb op 17 oktober een e-mail gestuurd naar ze met de mededeling of ze het zo snel mogelijk op wilde lossen. Hun reactie was toen:
[..]
[/b]
Toen ik het begin november weer probeerde bleek het nog steeds niet opgelost te zijn. Ik heb toen een dringende e-mail gestuurd met hun eigen voorwaarden in ik kreeg onderstaande reactie via e-mail terug:
[..]
[/b]
Voor mij is het dus opgelost waardoor ik het niet aan de grote klok heb gehangen, maar voor anderen niet...
Shit valt mij niet zo op valt mij op. Moet ook altijd posts re-editen voor fouten die ik eerst niet zag.quote:
Het ging om het FAM gedeelte ehquote:Op maandag 26 december 2005 11:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zie toch echt Fam. Hasekamp staan als ik erop klik![]()
Tip ze maar eens.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Razor21 het volgende:
Dit zou grappig zijn als GS hier ook lucht van zou krijgen.![]()
waarom fbquote:Op maandag 26 december 2005 12:01 schreef Aurelium het volgende:
schopje feedback lijkt me.
Donequote:
Vast voor een 1 april grap.quote:Op maandag 26 december 2005 12:16 schreef WAT het volgende:
Ik heb even met Google en die SQL-database zitten spelen ... blijkt dat iemand van personeelszaken van de Efteling voor dik 60 euro aan sextoys heeft gekocht
omdat fok zich schijnbaar inlaat met bedrijven die te beroerd zijn om hun klantenprivacy te waarborgen.quote:Op maandag 26 december 2005 12:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
waarom fb![]()
iig als geenstijl hier lucht van krijgt staan binnen de kortste keren al die bestellingen op gs.nl ofzo
]gut, het zijn net échte mensen.quote:Op maandag 26 december 2005 12:16 schreef WAT het volgende:
Ik heb even met Google en die SQL-database zitten spelen ... blijkt dat iemand van personeelszaken van de Efteling voor dik 60 euro aan sextoys heeft gekocht
]je zal maar niks te doen hebben..quote:Op maandag 26 december 2005 12:07 schreef WAT het volgende:
Je kunt natuurlijk wel kijken wat ongeveer zo duur is als de prijs in die acceptgiro ...
Of googlen op die namen uit de acceptgiro![]()
nu pas?quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Razor21 het volgende:
Dit zou grappig zijn als GS hier ook lucht van zou krijgen.![]()
Het was een laaf.quote:Op maandag 26 december 2005 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]gut, het zijn net échte mensen.
Nee klopt.quote:Op maandag 26 december 2005 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]je zal maar niks te doen hebben..
quote:Deze programmeer fout is reeds bekent, ik wil u vragen niet verder in ons systeem te kijken.
Het is namelijk zo, dat wij en de klant die u opzoekt op deze manier een mailtje krijgt met een mededeling.
Met andere woorden, er wordt aangewerkt en het wordt ook in de gaten gehouden.
Jij hebt er dus ook besteld?quote:Op maandag 26 december 2005 15:30 schreef lesley het volgende:
minder dta het een adverteerder is
dus iedere keer als ik 1 pagina aanroep krijgt de klant een mailtje? Daat zullen de klanten blij mee zijn. Ik geloof er geen flikker van.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 december 2005 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus iedere keer als ik 1 pagina aanroep krijgt de klant een mailtje? Daat zullen de klanten blij mee zijn. Ik geloof er geen flikker van.
Waarom zou je je klanten laten weten dat je systeem lek is? Dat is het eerste wat ik uit zou zetten als ik wist dat het lek was, om nog maar niet te spreken over de zéér spoedige reparatie die ik zou uitvoeren als dat mijn website zou zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |