Het wordt nog erger.
Ik was hier half oktober ook al achter gekomen na een bestelling. Ik heb op 17 oktober een e-mail gestuurd naar ze met de mededeling of ze het zo snel mogelijk op wilde lossen. Hun reactie was toen:
quote:
Bedankt voor uw tip, wij zullen deze fout door geven aan onze programmeur.
Die dit probleem zo snel molgelijk zal verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Toen ik het begin november weer probeerde bleek het nog steeds niet opgelost te zijn. Ik heb toen een dringende e-mail gestuurd met hun eigen voorwaarden in ik kreeg onderstaande reactie via e-mail terug:
quote:
Momenteel hebben wij het erg druk, en programmatisch is het niet een wijziging die wij even kunnen aan passen.
Ik kan er wel voor zorgen dat uw gegevens uit onze database worden verwijderd, aangezien u momenteel toch geen lopende orders heeft.
Op die manier kunnen uw gegevens in iedergeval niet worden bekeken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Voor mij is het dus opgelost waardoor ik het niet aan de grote klok heb gehangen, maar voor anderen niet...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt