je gaat toch geen golf 1 met je volvo vergelijken hequote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kweetni of ze dat een keer hebben schoon gespoten of niet.
Enige nadeel van dit soort motoren is dat ik er geen fuck meer van begrijp
Bij mijn golf type 1 had je een motor koeling in en koeling uit en een radiator![]()
Verder nog een vacuum systeem and that's it :p
mwah vind het eigenlijk onzin, als het alleen goed schoon gemaakt is en de letters wellicht rood dan ben ik al tevreden hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef PeuRac het volgende:
Vergeet ook niet je kleppendeksel te polijsten![]()
Ach, dit lijkt veel mooierquote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kweetni of ze dat een keer hebben schoon gespoten of niet.
Enige nadeel van dit soort motoren is dat ik er geen fuck meer van begrijp
Bij mijn golf type 1 had je een motor koeling in en koeling uit en een radiator![]()
Verder nog een vacuum systeem and that's it :p
Golf type 1 vind ik toch wel de enige echte golfquote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat toch geen golf 1 met je volvo vergelijken he![]()
![]()
Is een dubbele pijp nou standaard op een V6 of niet? of gaat er vanaf het spruitstuk gewoon 1 pijp naar achter?quote:Op maandag 26 december 2005 11:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat ergens in dit verhaal, 2de pagina![]()
En stoffen lap in je benzine tank hangen en aanstekenquote:Op maandag 26 december 2005 11:57 schreef Fugie het volgende:
wat zal ik eens voor vuurwerk gaan kopen
quote:Op maandag 26 december 2005 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En stoffen lap in je benzine tank hangen en aansteken![]()
dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 26 december 2005 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik laat iemand wel gewoon wat vuurpijlen halen
aan het hebben ja, 't is nog niet voorbijquote:Op maandag 26 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
EmVijf
Fijne kerst aan het hebben/gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |