Helemaal mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok, Ik vind altijd 1 enkele pijp mooi...en dan van dun metaal, niet van dat dikke chrome prul.
Dus gewoon RVS pijpje van 1mm dik staal ofzo
En dan niet een pijp van 10cm doorsnee
die zinquote:Op maandag 26 december 2005 12:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wel, ik haar natuurlijk wel van achteren kunnen nemen![]()
Dat kan vanalles zijn.quote:
Die van mij start na 2x rondgaan van de startmotor, dat is sneller als de S80 van mn pa en véél sneller als de Suzuki van mn broertje, ook mn oude 440 starte niet zo makkelijk.quote:
Luchtfilter ---> Gechecked, is okquote:Op maandag 26 december 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn.
Verstopte luchtfilter, bougies, kabelverbinding (hierdoor startte die van mijn broer soms niet), misschien krijgt ie te weinig benzine, etcetera.
quote:Op maandag 26 december 2005 12:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wel, ik haar natuurlijk wel van achteren kunnen nemen![]()
3x "huilen" zegmaarquote:Op maandag 26 december 2005 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van mij start na 2x rondgaan van de startmotor, dat is sneller als de S80 van mn pa en véél sneller als de Suzuki van mn broertje, ook mn oude 440 starte niet zo makkelijk.
Tussen mijn kont en de jouwe.quote:Op maandag 26 december 2005 12:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Luchtfilter ---> Gechecked, is ok
Bougies---> Net nieuw, loste niets op
Kabelverbinding tussen wat en wat?
Te weinig benzine, kan, maar dan zou het in de warmte ook moeten zijn.
quote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eensplus dat RVS ook nog eens mooi verkleurd als het heet is (geweest)
![]()
een mooie 70mm RVS pijp aan het eind eventueel ovaal of dubbel uitgevoerd.
Ik hoop dat je het over de 205 hebt nu en niet de 155quote:Op maandag 26 december 2005 12:47 schreef BoJo het volgende:
mijn startmotor is gaar, maakt echt een fucked op geluid... heb al aantal mensen laten schrikken
maar jah ze worden er oud mee...
quote:Op maandag 26 december 2005 12:47 schreef BoJo het volgende:
mijn startmotor is gaar, maakt echt een fucked op geluid... heb al aantal mensen laten schrikken
maar jah ze worden er oud mee...
Ik zal eens een foto zoeken van de achterkant van onze Triumphquote:
Hoe weet jij hoe dat klinktquote:Op maandag 26 december 2005 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]dat doet die alfa van die maat van mij ook
Net alsof er een vrouw in die motorkap verkracht wordt![]()
155, hebben veel 155s hoorquote:Op maandag 26 december 2005 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over de 205 hebt nu en niet de 155![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
ja iddquote:Op maandag 26 december 2005 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
Die rollenspellen van ons zijn toch best realitisch?quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die rollenspellen van ons zijn toch best realitisch?![]()
Laatst kon ik ook de hele boel weer uitleggen aan die agenten![]()
Misschien werkt een flinke mep met een hamer welquote:
En zolang je de 205 nog hebt is het niet erg als de Alfa een keertje niet startquote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef BoJo het volgende:
maar ze worden er oud mee, je kan een nieuwe van 200+ euro kopen of een gereviseerde op eBay voor 130 euro. Ik geloof het nog wel ff![]()
Zolang het goed werktquote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef BoJo het volgende:
maar ze worden er oud mee, je kan een nieuwe van 200+ euro kopen of een gereviseerde op eBay voor 130 euro. Ik geloof het nog wel ff![]()
Die auto van die maat van me doet dat gillen al 3 jaar tijdens het starten en hij start gewoon altijdquote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En zolang je de 205 nog hebt is het niet erg als de Alfa een keertje niet start
die had ik zaterdag maar eens een keer gestart na anderhalve week helemaal nietquote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En zolang je de 205 nog hebt is het niet erg als de Alfa een keertje niet start
ja, deed mijn vorige Alfa ook vanaf het begin.quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die auto van die maat van me doet dat gillen al 3 jaar tijdens het starten en hij start gewoon altijd
Peugeot is wel goed hoorquote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
die had ik zaterdag maar eens een keer gestart na anderhalve week helemaal niet
"tik" "tik" "tik" en alleen accu lampje vaag knipperen dus ik kijk m'n pa aan van dat word niks, start dat kolere ding ineens en blijven lopen zonder uit te vallen !!![]()
respect![]()
Bij een opel is altijd wel wat mis is mijn ervaringquote:Op maandag 26 december 2005 13:00 schreef Fugie het volgende:
mijn startmotor maakt ook vage herrie, maar dat boeit mij niet
Verschrikkelijk he die amerikanen met hun grote stootkussens op die bumpersquote:Op maandag 26 december 2005 13:01 schreef PeuRac het volgende:
dit is het beste wat ik kon vinden, zo zit onze uitlaat, maar dan van RVS:
http://www.cloverleaf-aut(...)TR6%20Lobb%20001.jpg
Boeit ons datquote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Herman Van Veen - Anne @ 192kbps - 7s of 3m47s (1531/3857)
Was wettelijk verplicht daarquote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he die amerikanen met hun grote stootkussens op die bumpers
quote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he die amerikanen met hun grote stootkussens op die bumpers
Hoiquote:
Sjoewe draait: 1. Size - at Decompression (14-05-2005) ([LiveSets.com Radio] LS Radio)quote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Herman Van Veen - Anne @ 192kbps - 7s of 3m47s (1531/3857)
Gecondoleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |