je gaat toch geen golf 1 met je volvo vergelijken hequote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kweetni of ze dat een keer hebben schoon gespoten of niet.
Enige nadeel van dit soort motoren is dat ik er geen fuck meer van begrijp
Bij mijn golf type 1 had je een motor koeling in en koeling uit en een radiator![]()
Verder nog een vacuum systeem and that's it :p
mwah vind het eigenlijk onzin, als het alleen goed schoon gemaakt is en de letters wellicht rood dan ben ik al tevreden hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef PeuRac het volgende:
Vergeet ook niet je kleppendeksel te polijsten![]()
Ach, dit lijkt veel mooierquote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kweetni of ze dat een keer hebben schoon gespoten of niet.
Enige nadeel van dit soort motoren is dat ik er geen fuck meer van begrijp
Bij mijn golf type 1 had je een motor koeling in en koeling uit en een radiator![]()
Verder nog een vacuum systeem and that's it :p
Golf type 1 vind ik toch wel de enige echte golfquote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat toch geen golf 1 met je volvo vergelijken he![]()
![]()
Is een dubbele pijp nou standaard op een V6 of niet? of gaat er vanaf het spruitstuk gewoon 1 pijp naar achter?quote:Op maandag 26 december 2005 11:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat ergens in dit verhaal, 2de pagina![]()
En stoffen lap in je benzine tank hangen en aanstekenquote:Op maandag 26 december 2005 11:57 schreef Fugie het volgende:
wat zal ik eens voor vuurwerk gaan kopen
quote:Op maandag 26 december 2005 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En stoffen lap in je benzine tank hangen en aansteken![]()
dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 26 december 2005 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik laat iemand wel gewoon wat vuurpijlen halen
aan het hebben ja, 't is nog niet voorbijquote:Op maandag 26 december 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
EmVijf
Fijne kerst aan het hebben/gehad?
Jaaaaaaquote:Op maandag 26 december 2005 12:33 schreef M5 het volgende:
[..]
aan het hebben ja, 't is nog niet voorbij
jij ook?
Gister de leuke kant van de familie langs gehad dus dat was wel okquote:Op maandag 26 december 2005 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hallo Barameneer!
Dezelfde vraag voor jou ^
topmerk/auto he!quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Fwnk het volgende:
kankerrover slaat weer af, t ligt gewoon aan de kou
quote:Op maandag 26 december 2005 12:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister de leuke kant van de familie langs gehad dus dat was wel ok
Vandaag beetje lamballen...
En u?
quote:Op maandag 26 december 2005 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Vanavond ga ik me weer volstouwen.
En een heleeeboel cadeautjes!
Mijn kerst is/was weer top.
Lulkoek. Het ligt aan je auto.quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Fwnk het volgende:
dubbel tot de kat geloof ik en dan 1 pijp naar achteren. En die DTM pispotten op die link die ik gaf vind ik persoonlijk heel lelijk. 2x rond of standaard ovaal vind ik mooi staan.quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is een dubbele pijp nou standaard op een V6 of niet? of gaat er vanaf het spruitstuk gewoon 1 pijp naar achter?
Dat was toch dat merk wat failliet was gegaan omdat het zo'n goed merk was?quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Fwnk het volgende:
Zucht.quote:Op maandag 26 december 2005 12:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat was toch dat merk wat failliet was gegaan omdat het zo'n goed merk was?
quote:Op maandag 26 december 2005 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
dubbel tot de kat geloof ik en dan 1 pijp naar achteren. En die DTM pispotten op die link die ik gaf vind ik persoonlijk heel lelijk. 2x rond of standaard ovaal vind ik mooi staan.![]()
Ok, Ik vind altijd 1 enkele pijp mooi...en dan van dun metaal, niet van dat dikke chrome prul.quote:Op maandag 26 december 2005 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
dubbel tot de kat geloof ik en dan 1 pijp naar achteren. En die DTM pispotten op die link die ik gaf vind ik persoonlijk heel lelijk. 2x rond of standaard ovaal vind ik mooi staan.![]()
'Onze' rover deed het altijdquote:Op maandag 26 december 2005 12:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee want gister en de week ervoor reed ie prima
Licht dus aan de autoquote:Op maandag 26 december 2005 12:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
De week ervoor (toen het minder koud was) reed ie prima
Klopt wel, maar waaraan?quote:Op maandag 26 december 2005 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
'Onze' rover deed het altijd.
En onze honda's ook.
Het ligt aan je auto!
Gelukkig start hij wel gelijk etc.quote:Op maandag 26 december 2005 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Licht dus aan de automijn auto heeft me pas 1x laten staan, en dat had een andere oorzaak (eigen schuld)
![]()
ik wel, ik haar natuurlijk wel van achteren kunnen nemenquote:Op maandag 26 december 2005 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok, Ik vind altijd 1 enkele pijp mooi...en dan van dun metaal, niet van dat dikke chrome prul.
Dus gewoon RVS pijpje van 1mm dik staal ofzo
En dan niet een pijp van 10cm doorsnee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |