Prachtige dagen waren het. De liefde van mijn leven. Helaas maar van korte duur. Mijn nieuwe vlam is een kopie van haarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:16 schreef ganzenherder het volgende:
Dat waren nog eens tijden, de kerstdagen van 2005....
Ik zie haar morgenavond. Stay tuned!quote:
Grappig wel... ze was dus langs gekomen en we waren wat foto's aan het bekijken. Er zaten wat foto's van mijn ex tussen. Bij de eerste foto die ze zag, ow, ik dacht dat het een foto van mij was, weirdquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef blue-eight het volgende:
[..]
Prachtige dagen waren het. De liefde van mijn leven. Helaas maar van korte duur. Mijn nieuwe vlam is een kopie van haar
Dus de vorige keer moest je erom huilen en het ging nu zonder huilen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:08 schreef blue-eight het volgende:
Haha, zaterdag gebeurde precies hetzelfde. Ik moest gelijk aan dit topic denken. Nieuw vriendinnetje, paar biertjes gedronken. No tears dit keer, kon er wel om lachen
Dat moet je die nieuwe vlam natuurlijk niet vertellen, die wil horen dat ze uniek is en véél leukerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef blue-eight het volgende:
Prachtige dagen waren het. De liefde van mijn leven. Helaas maar van korte duur. Mijn nieuwe vlam is een kopie van haar
Nee, ze was er niet op gesteldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:37 schreef Suga_Mama het volgende:
Je draait om het onderwerp heen....
NOG GENEUKT!?
Ik ook niet hoor toen ik 11 wasquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |