Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie wel!
te sterke persoonlijkheid.
Mensen zijn bang voor mensen die stevig in hun schoenen staan
Ik ben nog niet blauwquote:Op zondag 25 december 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
Verander die tt aub, voor je het weet komen de mensen uit de achterbuurten van FOK! hier naar binnen.
De eerste is er al!quote:Op zondag 25 december 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
Verander die tt aub, voor je het weet komen de mensen uit de achterbuurten van FOK! hier naar binnen.
Een herhaling van Keizer & De Boer Advocaten.quote:
Oeh das leuk!quote:Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een herhaling van Keizer & De Boer Advocaten.![]()
O jee... Heb je je misdragen mop?quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef GF het volgende:
Hey stelletje paupers.
Heb wat nieuws geleerd![]()
Bij de eerste ontmoeting met familie en vrienden van je vriendin + schoonouders moet je niet teveel bier drinken![]()
Als je schoonmama zegt dat er iets tussen d'r benen zit, en dan zeggen dat dat een poes is, is ongepast.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
O jee... Heb je je misdragen mop?
Heh, jammerquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef GF het volgende:
[..]
Als je schoonmama zegt dat er iets tussen d'r benen zit, en dan zeggen dat dat een poes is, is ongepast.
Zelfde voor het onzedelijk betasten van vriendinlief.
Gelukkig is de TT compleet op toepassing van je!quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef GF het volgende:
[..]
Als je schoonmama zegt dat er iets tussen d'r benen zit, en dan zeggen dat dat een poes is, is ongepast.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef GF het volgende:
Er zat verdomme ook echt een kat onder de tafelquote:
Dat verklaart nog niet het onzedelijk betasten van vriendinquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef GF het volgende:
[..]
Er zat verdomme ook echt een kat onder de tafelAlleen in die context was het een kut-opmerking.
- Ik ben een manquote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het onzedelijk betasten van vriendin
*tsink* verkocht . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef GF het volgende:
- Ik ben een man
- Ze droeg een rokje
- En een panty
![]()
Regel dat dan eensquote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
Kerst is nog niet afgelopen
gelukkig morgen meer drank
Die staat naast me!quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regel dat dan eens
Drank, das waar, heb wodka gehaald![]()
Als ie scheef zit, laten trekken dat kreng. heb je helemaal niks aan.quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef GF het volgende:
Ik moest Heineken zuipenHier heb ik Hertog Jan.
Heb kiespijn, m'n verstands () kies komt door
Ik ga er een hoop geld aan kwijt zijn. Nu wil ik echt alle dvdboxen hebbenquote:
Wodka uiteraard. Bier lust ik niet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je een wodka of een biertje?
Glaasje wijn ??quote:
Is goed, komt eraanquote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wodka uiteraard. Bier lust ik niet.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Glaasje wijn ??
Of heb je liever rosé ??
Volgens m'n tandarts moeten ze er alle 4 uit. Maar trekken is onmogelijk want je ziet ze nog niet eensquote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als ie scheef zit, laten trekken dat kreng. heb je helemaal niks aan.
Kan goed gaan of kan heel slecht gaanquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef GF het volgende:
[..]
Volgens m'n tandarts moeten ze er alle 4 uit. Maar trekken is onmogelijk want je ziet ze nog niet eensDus dat wordt de kaakchirurg. Dikke pret
![]()
Hier ook hoor. Eén goeie ram . . .quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef Godlike02 het volgende:
Valt mee
Verdoving is goed bij de chirurg
Als dat je ergste probleem gaat zijn heb je dus nergens last vanquote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef GF het volgende:
Ik ben niet bang voor een kaakchirurg. Dat ik daarna even moeilijk kan eten zit ik mee![]()
Kaakchirurg zal het probleem niet wezen. Het trekken van de kiezen word per kant gedaan. Dus je hoeft er niet als een cavia bij te lopen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef GF het volgende:
[..]
Volgens m'n tandarts moeten ze er alle 4 uit. Maar trekken is onmogelijk want je ziet ze nog niet eensDus dat wordt de kaakchirurg. Dikke pret
![]()
Goeiemorgen!quote:
Hai Kimmie! Eerste kerstdag goed doorgekomen?quote:
Natuurlijk, was fijn. Deze dag wordt zo mogelijk nog drukker.quote:Op maandag 26 december 2005 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai Kimmie! Eerste kerstdag goed doorgekomen?
Goed te doen. Ik zal blij zijn als het allemaal weer voorbij is...quote:Op maandag 26 december 2005 10:03 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, was fijn. Deze dag wordt zo mogelijk nog drukker.
Hoe was jou eerste kerstdag?
Ah nou ja.. dat duurt zo lang niet meer. Ik vind het altijd wel leuk. Maar wel ontiegelijk druk van het jaarquote:Op maandag 26 december 2005 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed te doen. Ik zal blij zijn als het allemaal weer voorbij is...
Dat is inderdaad één van de redenen waarom het van mijn wel weer voorbij mag zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 10:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ah nou ja.. dat duurt zo lang niet meer. Ik vind het altijd wel leuk. Maar wel ontiegelijk druk van het jaar
Eerst brunchen met mn ene familie zometeen, dan even wat voorbereiden qua eten voor eten met de andere familie en dan naar mn oma om daar te gaan etenquote:Op maandag 26 december 2005 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad één van de redenen waarom het van mijn wel weer voorbij mag zijn.
Wat ga je vandaag nog allemaal doen?
Hiero!quote:
De dag is nog niet voorbij, dus wie weet...quote:
De stralende zon hier doet ook iets anders vermoeden...quote:
Opruimen moet hier ook nog gebeuren... Bweh!quote:Op maandag 26 december 2005 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga niks doen vandaag
Misschien beetje opruimen
EN wat films uitzoeken
Ik heb er de hele week voorquote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opruimen moet hier ook nog gebeuren... Bweh!
Als je maar eenmaal begonnen bent, dan gaat het ook wel. Maar voor het zover is...quote:Op maandag 26 december 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er de hele week voor![]()
Vast wel rustig dagje tussen door
Of elke dag ff 10 min
Dat was gisterquote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef nixxx het volgende:
Ame moksy... helemaal alleen met kerst....
tvp
Preciesquote:Op maandag 26 december 2005 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar eenmaal begonnen bent, dan gaat het ook wel. Maar voor het zover is...
Breng me alsjeblieft niet op ideëen...quote:Op maandag 26 december 2005 12:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik raak meestal in paniek zodra ik probeer te bedenken waar ik moet beginnen met opruimen, dat ik meestal maar alles in een hoek gooi en een dvd ga kijken
Ach, het is tweede kerstdag, kan deze week ook nog wel, ga lekker voor de tv hangen of naar buiten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Breng me alsjeblieft niet op ideëen...![]()
Nope, schoonmaken it is...quote:Op maandag 26 december 2005 12:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ach, het is tweede kerstdag, kan deze week ook nog wel, ga lekker voor de tv hangen of naar buiten.
![]()
waarom ook niet.quote:Op maandag 26 december 2005 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is tenminste nog 1 iemand vrolijk.
Wat?quote:Op maandag 26 december 2005 13:19 schreef BreaktotheDance het volgende:Goedemorgen. Vannacht viel weer een beetje tegen
. Een beetje in paniek geraakt voor het slapen gaan
. Maar gelukkig voel ik me nu wel weer iets beter. Moet niet te lang meer gaan duren dit
cause?quote:Op maandag 26 december 2005 13:33 schreef classpc het volgende:
Ik ben zeker verbannen uit deze sc, of niet?
De situatiequote:
Niemand zegt meer wat tegen mequote:
Dat zegt niks natuurlijkquote:
Ik heb nog genoeg te doen, maar ik heb nergens echt zin inquote:
Balenquote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef GF het volgende:
Vriendin zit bij d'r opa en oma, ook dolle pret natuurlijk![]()
Conclusie: ik ben chagrijnig![]()
Leuk beroep, dat wel.quote:Op maandag 26 december 2005 13:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
toekomstig seriemoordernaar, dat zei ik je toch.
Kun je beter huurmoordenaar zijn (verdien je er nog wat aan) of crack gaan dealenquote:
Complexje?quote:Op maandag 26 december 2005 13:33 schreef classpc het volgende:
Ik ben zeker verbannen uit deze sc, of niet?
Wat schuift dat?quote:
Weinig vrienden, veel geld. Goed genoeg om de kerst door te komen toch? En je kunt ze ook eerst neuken voordat je ze omlegt.quote:
Polderboys '69 noem ik geen Professioneel voetbalclub.quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef classpc het volgende:
Ik ben toekomstig miljonair en profvoetballer.
toekomstigquote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Polderboys '69 noem ik geen Professioneel voetbalclub.
Doe eens ff niet zo zieligquote:Op maandag 26 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Doe dat maar. Had ik al laten blijken dat ik medelijden heb met Stefanie, wie ze ook moge zijn?
Ken jij haar? Nee. Houd dan ff je bek ja?quote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik doe niet zielig. Ik meen het serieus. Ik zou het verschrikkelijk vinden als een of andere debiel mij als zn ava zou gebruiken en mijn naam zo wanhopig zou gebruiken in z'n ondertitel en sig. DAT vind ik nou sneu.
ik ben nog steeds wel vrolijk hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef broer het volgende:
Hé Twist, ik dacht dat jij vrolijk was. Wat is er gebeurd in die twee uur?
Ik heb haar gevraagd om een date.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef broer het volgende:
Hé Twist, ik dacht dat jij vrolijk was. Wat is er gebeurd in die twee uur?
Gevraad? Is dat het voltooid deelwoord voor volgevreten?quote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef classpc het volgende:
[..]
Ken jij haar? Nee. Houd dan ff je bek ja?
En bemoei je in het vervolg met je eigen zaken. Ik heb jou niet om commentaar gevraad.
Nog een tip voor je: Doe in het vervolg eens wat research voor je over mensen oordeelt.
Als je niet wil dat mensen zich met je zaken bemoeien moet je je zaken vooral niet op een forum gaan posten schat. Vind je het nou echt gek dat je commentaar krijgt?!quote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef classpc het volgende:
[..]
Ken jij haar? Nee. Houd dan ff je bek ja?
En bemoei je in het vervolg met je eigen zaken. Ik heb jou niet om commentaar gevraad.
Nog een tip voor je: Doe in het vervolg eens wat research voor je over mensen oordeelt.
Gevraagd moet het zijn. Misschien dat het niet helemaal aan de zin te zien was.quote:Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gevraad? Is dat het voltooid deelwoord voor volgevreten?
Nee, wij zijn domme internet gebruikers. Dus je moet ons alles tien keer uitleggen.quote:Op maandag 26 december 2005 14:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Gevraagd moet het zijn. Misschien dat het niet helemaal aan de zin te zien was.
Schatquote:Op maandag 26 december 2005 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je niet wil dat mensen zich met je zaken bemoeien moet je je zaken vooral niet op een forum gaan posten schat. Vind je het nou echt gek dat je commentaar krijgt?!
Ik kan het me best voorstellen. Het is namelijk echt niet leuk als iemand waar je erg veel van houdt opeens weg isquote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik doe niet zielig. Ik meen het serieus. Ik zou het verschrikkelijk vinden als een of andere debiel mij als zn ava zou gebruiken en mijn naam zo wanhopig zou gebruiken in z'n ondertitel en sig. DAT vind ik nou sneu.
Thx voor de info. Dan weet ik dat in het vervolg.quote:Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, wij zijn domme internet gebruikers. Dus je moet ons alles tien keer uitleggen.
Ja schat idd. Heb je dan niet door dat ik eigenlijk heimelijk verliefd op je ben? Je breekt m'n hart omdat je het alleen maar over Stefanie hebt.quote:Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef classpc het volgende:
[..]
SchatOh please
Het lijkt me duidelijk dat dit niet in verband staat met de zielige reacties die jij post.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja schat idd. Heb je dan niet door dat ik eigenlijk heimelijk verliefd op je ben? Je breekt m'n hart omdat je het alleen maar over Stefanie hebt.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik weet uit ervaring dat dat pijnlijk is. Maar om je nou als stalker van de bovenste plank gaan gedragen. Nee bedankt.quote:Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan het me best voorstellen. Het is namelijk echt niet leuk als iemand waar je erg veel van houdt opeens weg isIk zou het ook niet gaaf vinden
![]()
WAAAT?!quote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja schat idd. Heb je dan niet door dat ik eigenlijk heimelijk verliefd op je ben? Je breekt m'n hart omdat je het alleen maar over Stefanie hebt.![]()
O, gelukkig. We flamen met een goed gemoed, dus. Dan is het wel goed. Carry on.quote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:
ik ben nog steeds wel vrolijk hoor.
Oke, dan zien wij dat beiden anders.quote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik weet uit ervaring dat dat pijnlijk is. Maar om je nou als stalker van de bovenste plank gaan gedragen. Nee bedankt.
Dat is gewoon een scriptje dat elk uur draait in Adium. Daar is ze inmiddels al lang aan gewend.quote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb haar gevraagd om een date.
En hoe moet ik nu verder? Denk je daar wel eens over na? Mijn gevoelens voor je zijn echt niet van de 1 op de andere dag gekomen. Kunnen we het niet een keer proberen? Kun je je gevoelens niet forceren voor mij? Wil je echt niet met mij verder?quote:Op maandag 26 december 2005 14:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sorry Annie, ik ben verliefd op een ander.
Zij draait ook een scriptje met de afwijzing.quote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is gewoon een scriptje dat elk uur draait in Adium. Daar is ze inmiddels al lang aan gewend.
Zou ze het ook goed vinden als ik haar foto in mijn avatar zet?quote:Op maandag 26 december 2005 14:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Oke, dan zien wij dat beiden anders.
Ik heb haar gewoon in mijn avatar omdat ik heel veel van haar houd. En om niet meer dan dat.
Daarnaast vindt ze het zelf ook goed.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Zij draait ook een scriptje met de afwijzing.
Ik weet niet hoe ik dat zou moeten weten.quote:Op maandag 26 december 2005 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou ze het ook goed vinden als ik haar foto in mijn avatar zet?
Noujah, misschien als je mij als ava, ondertitel en sig neemt. Dan zal ik het eens overwegen.quote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En hoe moet ik nu verder? Denk je daar wel eens over na? Mijn gevoelens voor je zijn echt niet van de 1 op de andere dag gekomen. Kunnen we het niet een keer proberen? Kun je je gevoelens niet forceren voor mij? Wil je echt niet met mij verder?
quote:Op maandag 26 december 2005 14:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Noujah, misschien als je mij als ava, ondertitel en sig neemt. Dan zal ik het eens overwegen.
Is dat Twist in je avatarquote:
Fucking duh.quote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is dat Twist in je avatar
Als iedereen nou een Twist avatar neemtquote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, ben je me net voor. Ik wilde ook een poging wagen.
Maar nu ben ik niet origineel meer.
Hmm... Mag ik ook kiezen voor de sig?quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Als iedereen nou een Twist avatar neemt
I don't give a shit.quote:Op maandag 26 december 2005 14:37 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Mag ik ook kiezen voor de sig?
Uiteraard, als ik er maar in sta. Aandachtsgeil als ik vandaag ben.quote:Op maandag 26 december 2005 14:37 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Mag ik ook kiezen voor de sig?
En uiteraard slechts vandaagquote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uiteraard, als ik er maar in sta. Aandachtsgeil als ik vandaag ben.
*plaatsvervangend trots is*quote:Op maandag 26 december 2005 14:55 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ff in het huishouden bezig geweest! *trots is*
quote:Op maandag 26 december 2005 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
*plaatsvervangend trots is*
dat scheelt weer bezig gaan met het eigen huishouden
En als ik iets niet van plan was...quote:Op maandag 26 december 2005 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik moet meteen weer denken aan jouw politieke carriere.
Huishouden?quote:Op maandag 26 december 2005 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als ik iets niet van plan was....
Politieke of anderszins publieke carrière, vriendelijke vriendquote:Op maandag 26 december 2005 15:11 schreef AirwiN het volgende:
Jij loopt niet echt over van ambitie he?![]()
Ik trek graag voorbarige conclusies die ten koste gaan van een ander. Zelfs op tweede kerstdag!quote:Op maandag 26 december 2005 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Politieke of anderszins publieke carrière, vriendelijke vriend.
Dus jij bent het mastermind wat classpc heeft weggejaagd? Wees maar trots op jezelfquote:Op maandag 26 december 2005 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik trek graag voorbarige conclusies die ten koste gaan van een ander. Zelfs op tweede kerstdag!
Nee, er moet nog wel een beetje uitdaging aan vast zitten...quote:Op maandag 26 december 2005 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus jij bent het mastermind wat classpc heeft weggejaagd? Wees maar trots op jezelf.
Of in ieder geval een weerwoordquote:Op maandag 26 december 2005 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, er moet nog wel een beetje uitdaging aan vast zitten...
Uitdaging of niet, voor een kerstdag was het best vermakelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, er moet nog wel een beetje uitdaging aan vast zitten...
Jij bent nooit echt weg zolang wij er zijn, Twistquote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uitdaging of niet, voor een kerstdag was het best vermakelijk.
Maar goed, ik kwam even melden dat ik even weg ben en de kinders dus weer veilig kunnen spelen hier.
Ik had mezelf graag op de borst geklopt voor dit feit, maar ik heb er part noch deel aan gehad...quote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uitdaging of niet, voor een kerstdag was het best vermakelijk.
Maar goed, ik kwam even melden dat ik even weg ben en de kinders dus weer veilig kunnen spelen hier.
Jij ontzettende womanizer!quote:Op maandag 26 december 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent nooit echt weg zolang wij er zijn, Twist.
Als je maar voldoende random quotes ter beschikking hebt, kan je 'spontaan' beter faken?quote:Op maandag 26 december 2005 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ontzettende womanizer!![]()
Ik noteer 'm meteen even...
Om de daad maar meteen bij 't woord te voegen:quote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je maar voldoende random quotes ter beschikking hebt, kan je 'spontaan' beter faken?.
Er valt ook wel enige winst te halen uit het correct vermelden van je bron. Begin maar eens een zin met "Sun Tzu zegt: " en gegarandeerd kan je daarna de meest zinloze oudchinese tegelwijsheid spuien zonder dat iemand er erg in heeft.quote:Op maandag 26 december 2005 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om de daad maar meteen bij 't woord te voegen:
Originality is the art of concealing your sources...
Ik heb alleen maar mensen in mijn vriendenkring die denken dat ik die meuk zelf verzin...quote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er valt ook wel enige winst te halen uit het correct vermelden van je bron. Begin maar eens een zin met "Sun Tzu zegt: " en gegarandeerd kan je daarna de meest zinloze oudchinese tegelwijsheid spuien zonder dat iemand er erg in heeft.
Originality bereikt dan. Op naar het volgende doel. Tsjakkaaa.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mensen in mijn vriendenkring die denken dat ik die meuk zelf verzin...![]()
Ambities genoeg. Maar die zijn niet voor hier...quote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Originality bereikt dan. Op naar het volgende doel. Tsjakkaaa.
en jij maar zeggen dat ik geen ambitie heb.
Zal ik me dan verkiesbaar stellen als GC-modje, alleen om jou tevreden te stellen?quote:Op maandag 26 december 2005 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ambities genoeg. Maar die zijn niet voor hier...![]()
Goed plan! Ik schat je kansen hoog in!quote:Op maandag 26 december 2005 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zal ik me dan verkiesbaar stellen als GC-modje, alleen om jou tevreden te stellen?.
Tot ik de terugkeer van de Singlesreeks in GC als campagneitem opneem natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan! Ik schat je kansen hoog in!
Mijn stem heb je! Singles waren ok!quote:Op maandag 26 december 2005 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot ik de terugkeer van de Singlesreeks in GC als campagneitem opneem natuurlijk.
Ja, de jouwe wel. Ik vermoed alleen dat ik onder de FA's wat stemmen ga verliezenquote:Op maandag 26 december 2005 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn stem heb je! Singles waren ok!
Er zijn meer singles dan FA's hoor...quote:Op maandag 26 december 2005 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, de jouwe wel. Ik vermoed alleen dat ik onder de FA's wat stemmen ga verliezen.
Geen sneeuw jaquote:Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef GF het volgende:
Middag redelijk overleefd met wat gamen en poker![]()
Straks gourmetten, hopelijk gaat het sneeuwen. Morgen weer rijles![]()
Nogal ja, maar Utrecht mag hoor. GF woont hier wat te dichtbijquote:
Ik hoop het maar, ik weet uit ervaring dat meubels verhuizen niet zo tof is als het glad is.quote:Op maandag 26 december 2005 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dus donderdag sneeuw een ijzel en de rest valt het mee, zal je zien
Al zegt het KNMI al dat het donderdag al weer warmer wordt
Als je het goed doet gaan je meubels wel heel hard over de straatquote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, ik weet uit ervaring dat meubels verhuizen niet zo tof is als het glad is.![]()
Kloptquote:
Das ook weer jaquote:Op maandag 26 december 2005 20:24 schreef GF het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar de week zal snel gaan, zeker omdat het vandaag zondag lijkt![]()
Leg uit?quote:Nog 419 dagen te gaan
Antwerpen blijft oke. Ik moet daar ook weer eens naartoe gaan.quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
En het is alweer maandag
Maar weer eens een of twee keer gaan stappen in Antwerpen met die goeie maat van meASAP afspreken
Nog 419 dagen te gaan en dan ben ikquote:
Oud en nieuw heerst wel. Ik vier het dit jaar denk ik in Enschede, ik heb al genoeg aanbiedingen staan om de avond behoorlijk mee te vullen!! Dus dat zit wel goed...quote:Oud en nieuw is altijd leuk vind ik zelf. Dit jaar wat minder vuurwerk, leuk fout feest al gevonden voor na 12 uurMet een paar vrienden + vriendin + vriendinnen erheen. Leuker dat dan familie-gedoe met kerst
![]()
Antwerpenquote:Op maandag 26 december 2005 20:32 schreef Breetai het volgende:
[..]
Antwerpen blijft oke. Ik moet daar ook weer eens naartoe gaan.
Nog 41.700 dagen en je bent zeker dood.quote:Op maandag 26 december 2005 20:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog 419 dagen te gaan en dan ben ik25
.... En je weet wat er dan is
...
Dus je moet eerst nog 24 wordenquote:Op maandag 26 december 2005 20:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
...
[..]
Oud en nieuw heerst wel. Ik vier het dit jaar denk ik in Enschede, ik heb al genoeg aanbiedingen staan om de avond behoorlijk mee te vullen!! Dus dat zit wel goed...
True van dat 24... maar 24 is nog geen rampquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef GF het volgende:
[..]
Dus je moet eerst nog 24 worden
Ik blijf in de buurt met oud en nieuw. Wou eerst naar Rotterdam gaan, maar die tent vroeg 15 euri entree![]()
Je sigquote:Op maandag 26 december 2005 20:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wij gaan in Antwerpen bijna altijd naar de Celtic Ireland (Irish Pub duhh). Dat is altijd erg vet! Zijn er nog andere leuke tenten waar, naast dat het gezellig is, ook genoeg lui van mijn leeftijd rondlopen (en vrouwen)?
Wat is dan het verschil tussen 24 en 25?quote:Op maandag 26 december 2005 20:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
True van dat 24... maar 24 is nog geen rampDan kan het nog...
Op zich klinkt het nog als redelijk veel, 419 dagen. Dus ik moet me nog niet extreem zorgen maken. Toch gebeurt dat wel maak je maar geen zorgen![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog 41.700 dagen en je bent zeker dood.
Kun je dat toelichten?quote:
Bij 24 voel ik me niet extreem kansloos, bij 25 welquote:Op maandag 26 december 2005 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen 24 en 25?
Nee, vertel, wat is er dan?quote:Op maandag 26 december 2005 20:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
...
Nou, dat hoeft natuurlijk nietquote:Op maandag 26 december 2005 20:50 schreef GF het volgende:
Die Ierse pub waar ik zaterdag was met een vriend liepen (te)veel meiden rond van tegen de 25. Wat dus boven zijn doelgroep zit
Dat is nog jongquote:
Nee, na je 25e ben je immers impotent.quote:Op maandag 26 december 2005 20:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft natuurlijk niet. Als ik een meid tegenkom van 25 dan is het niet erg... Als ik zelf de 25 gepasseerd ben, dan hoeft het van mij allemaal niet meer
En ik binnen 40 dagen een stuk ouder dan dat. Nou en?quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, na je 25e ben je immers impotent.![]()
Ik zie weinig verschil met een 24-jarige.quote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:... Je zit wel in een vergelijkbare situatie
. Geen vrouw die je meer wil hebben
Ik zou graag de 25 passeren zonder dat ik mezelf schuldig moet voelen dat het nooit gelukt isquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik binnen 40 dagen een stuk ouder dan dat. Nou en?
Helaas is dat niet waarquote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]... Je zit wel in een vergelijkbare situatie
. Geen vrouw die je meer wil hebben
Toch maar proberen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
Sorry voor de single-bui trouwens jongensIk kan het weer niet echt tegenhouden
Ik weet het niet. Het voelt zo verdomde oud alweerquote:Op maandag 26 december 2005 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met een 24-jarige.![]()
En daar voel je je schuldig om?quote:Op maandag 26 december 2005 20:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zou graag de 25 passeren zonder dat ik mezelf schuldig moet voelen dat het nooit gelukt is![]()
Ik vind 20 oud klinkenquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik binnen 40 dagen een stuk ouder dan dat. Nou en?
Helaas welquote:Op maandag 26 december 2005 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar voel je je schuldig om?
En op je 24e is het 7 jaar.quote:Op maandag 26 december 2005 20:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het voelt zo verdomde oud alweer25 (de leeftijd die ik dan ga hebben) - 17 (de gemiddelde leeftijd waarop iedereen vriendinnetjes krijgt en rondneukt) = 8 jaar verschil
![]()
Ik doe mijn bestquote:
Je slaapt slecht doordat je vrijgezel bent?quote:Op maandag 26 december 2005 20:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestmaar ik slaap niet voor niets de laatste 2 dagen weer extreem slecht
![]()
Oh ja, en op je 25 wordt jij impotent, das waarquote:Op maandag 26 december 2005 20:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Helaas welNu nog niet, omdat het nu nog kan
![]()
Nee ik slaap slecht doordat het niet wil lukkenquote:Op maandag 26 december 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je slaapt slecht doordat je vrijgezel bent?
Ik lig wel eens wakker als ik over dingen nadenk, op zich is dat niet zo gek. Maar ik heb het idee dat jij jezelf gek maakt.quote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee ik slaap slecht doordat het niet wil lukken![]()
Nee, dat is niet zoquote:Op maandag 26 december 2005 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, en op je 25 wordt jij impotent, das waar
Dat is ook het geval...quote:Op maandag 26 december 2005 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik lig wel eens wakker als ik over dingen nadenk, op zich is dat niet zo gek. Maar ik heb het idee dat jij jezelf gek maakt.
Dit is nogal tegengesteld, vind je ook niet?quote:Op maandag 26 december 2005 21:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
MPH == Mr. Positive Himself
Nog 419 dagen te gaan
Klopt, dat vond ik altijd al, maar ik wilde het niet zo direct tegen je zeggen.quote:
Nutteloos vooralquote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee ik slaap slecht doordat het niet wil lukken![]()
Kansloos, of niet![]()
je zal het hier niemand horen tegenspreken.quote:
Ik weet het Marc, maar ik houd het niet zo goed tegenquote:
Dag classpcquote:
Dat hou je ook niet tegen. Maar het zal vanzelf wel weer een keer beter gaan.quote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het Marc, maar ik houd het niet zo goed tegen
Nou ja, beter 419 te gaan dan 418 te gaanquote:Op maandag 26 december 2005 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is nogal tegengesteld, vind je ook niet?
Ja, maar ik heb er al maanden (bijna een jaar denk ik) elke week wel een aantal keer last van. Soms overdag, soms voordat ik ga slapenquote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hou je ook niet tegen. Maar het zal vanzelf wel weer een keer beter gaan.
Nee, dat zal je ook niet zomaar tegenhouden.quote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het Marc, maar ik houd het niet zo goed tegen
Ze wil me nooit meer zienquote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dag classpcWat is het probleem?
Desalniettemin zal het toch wel weer minder worden.quote:Op maandag 26 december 2005 21:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ja, maar ik heb er al maanden (bijna een jaar denk ik) elke week wel een aantal keer last van. Soms overdag, soms voordat ik ga slapen. Lekker nuttig allemaal
![]()
kan jij eigenlijk aan iets anders denkenquote:Op maandag 26 december 2005 20:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zou graag de 25 passeren zonder dat ik mezelf schuldig moet voelen dat het nooit gelukt is![]()
Relbunny van mequote:Op maandag 26 december 2005 21:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan jij eigenlijk aan iets anders denken![]()
echt nog nooit zo'n frustri gezien. Onvoorstelbaar.
ik dacht dat plato erg was ...
Ik hoop zo spoedig mogelijk. Want fijn is het niet. Ik ben altijd allang blij als mensen hier weer wat geruststellende woorden hebbenquote:Op maandag 26 december 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desalniettemin zal het toch wel weer minder worden.
Een aardige tijdslimietquote:Op maandag 26 december 2005 21:06 schreef Breetai het volgende:
Hmmm. Ik ben 29 ondertussen en ik wil er zeker nog volledig tegenaan gaan. Ik zag zaterdag in die discotheek nog oudere gasten dan mij die nog aan het versieren waren. Ik zou je niet zo erg veel zorgen maken om je leeftijd. Ik word ook nog 23 geschat ondanks dat er bij mij een paar grijze haren tussendoor komen.
Daarbij, dat jonge grut is gewoonleuk speelgoed op dat moment waar je naar hartelust op kan oefenen. Een oud-collega van me van 35 had altijd de grootste lol met dat soort jonge dames. Leuke dames van 21 zijn dan misschien iets zeldzamer en heb je dan ook iets meer mee te verliezen.
Al vind ik die 419 dagen wel een aardige tijdslimiet om wat te regelen. Als je er vol voor wilt gaan en je hebt niks anders aan je kop dan lijkt het me niet onmogelijk. en als je nou weer vrijgezel word op je 26e. hoeft het dan niet meer?
Dag Petitlapinquote:Op maandag 26 december 2005 21:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan jij eigenlijk aan iets anders denken![]()
echt nog nooit zo'n frustri gezien. Onvoorstelbaar.
ik dacht dat plato erg was ...
Ja, maar jammer genoeg word ik bijna depressief door jouw praatjes.quote:Op maandag 26 december 2005 21:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik hoop zo spoedig mogelijk. Want fijn is het niet. Ik ben altijd allang blij als mensen hier weer wat geruststellende woorden hebben. Het scheelt altijd al aardig
ik heb je graag platoquote:
Hey! Niet meer online?quote:
Bedankt!quote:Op maandag 26 december 2005 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zal je ook niet zomaar tegenhouden.
Wat je kan doen, en dat is al eerder gezegd,
RELAX
Je hebt tijd zat, al besef je dat zelf niet. En daarbij, hoe wanhopiger' jij op een vrouw afgaat hoe slechter dat werkt over het algemeen
Dat is vast wel op te lossen met een hoeveelheid alcoholquote:Op maandag 26 december 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar jammer genoeg word ik bijna depressief door jouw praatjes.![]()
Ja dat doet ie wel.quote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb je graag plato, mensen als bttd maken me weer eens duidelijk dat wij toch écht een band hebben. Er is liefde tussen ons, dat is zeker
.
en relbunny ? erger jij je dan niet aan het constante gedram van BttD. Werkelijk CONSTANT hetzelfde![]()
Een haat-liefde-verhouding.quote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb je graag plato, mensen als bttd maken me weer eens duidelijk dat wij toch écht een band hebben. Er is liefde tussen ons, dat is zeker
.
en relbunny ? erger jij je dan niet aan het constante gedram van BttD. Werkelijk CONSTANT hetzelfde![]()
ik ben niet boos, en ik heb niets tegen jou, maar dram zo niet door, het brengt niets op, en of je de liefde van je leven op je 36 of 46 tegenkomt, who caresquote:Op maandag 26 december 2005 21:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag Petitlapin. Ik weet dat het vervelend klinkt. Maar het is echt zo
Niet boos worden
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |