Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie wel!
te sterke persoonlijkheid.
Mensen zijn bang voor mensen die stevig in hun schoenen staan
Ik ben nog niet blauwquote:Op zondag 25 december 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
Verander die tt aub, voor je het weet komen de mensen uit de achterbuurten van FOK! hier naar binnen.
De eerste is er al!quote:Op zondag 25 december 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
Verander die tt aub, voor je het weet komen de mensen uit de achterbuurten van FOK! hier naar binnen.
Een herhaling van Keizer & De Boer Advocaten.quote:
Oeh das leuk!quote:Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een herhaling van Keizer & De Boer Advocaten.![]()
O jee... Heb je je misdragen mop?quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef GF het volgende:
Hey stelletje paupers.
Heb wat nieuws geleerd![]()
Bij de eerste ontmoeting met familie en vrienden van je vriendin + schoonouders moet je niet teveel bier drinken![]()
Als je schoonmama zegt dat er iets tussen d'r benen zit, en dan zeggen dat dat een poes is, is ongepast.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
O jee... Heb je je misdragen mop?
Heh, jammerquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef GF het volgende:
[..]
Als je schoonmama zegt dat er iets tussen d'r benen zit, en dan zeggen dat dat een poes is, is ongepast.
Zelfde voor het onzedelijk betasten van vriendinlief.
Gelukkig is de TT compleet op toepassing van je!quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef GF het volgende:
[..]
Als je schoonmama zegt dat er iets tussen d'r benen zit, en dan zeggen dat dat een poes is, is ongepast.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef GF het volgende:
Er zat verdomme ook echt een kat onder de tafelquote:
Dat verklaart nog niet het onzedelijk betasten van vriendinquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef GF het volgende:
[..]
Er zat verdomme ook echt een kat onder de tafelAlleen in die context was het een kut-opmerking.
- Ik ben een manquote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet het onzedelijk betasten van vriendin
*tsink* verkocht . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef GF het volgende:
- Ik ben een man
- Ze droeg een rokje
- En een panty
![]()
Regel dat dan eensquote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
Kerst is nog niet afgelopen
gelukkig morgen meer drank
Die staat naast me!quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regel dat dan eens
Drank, das waar, heb wodka gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |