Jij woonde thuis, dat is een stuk goedkoper als op kamers zittenquote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof ie zoveel kost, ik reed toch ook mijn 155 toen ik nog studeerde![]()
Geloof mij, die tijd is echt voorbijquote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]En heb je er een versierd, wil ze geen seks voor het huwelijk
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik weer op m'n eigen comp zit zal ik die echt eens aan je passen
Parkeervergunning van 400 euro per jaarquote:
daar heb je een puntquote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij woonde thuis, dat is een stuk goedkoper als op kamers zittenplus dat het ding in Utrecht waarschijnlijk elke week wordt open gebroken
![]()
Waarschijnlijk 1.5 of 1.7 dan, maar geen 16v. Er staat een leuke op MP nu, maar vind het zonde om em nu al in te ruilenquote:
Lama's waren goed vond ikquote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik weerdit keer zonder opgekropte frustraties
Gelul, als je hier niks in je auto laat liggen wordt er niet ingebroken.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat het ding in Utrecht waarschijnlijk elke week wordt open gebroken![]()
Gaat snel bij jou, Fries zekerquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond ze ook geod.
en ik ben wel weer gefrustreerd nu btwt kan snel gaan.
opgewonden typjes die Fryzenquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond ze ook geod.
en ik ben wel weer gefrustreerd nu btwt kan snel gaan.
Bij mij voor de deur is het gratisquote:Op maandag 26 december 2005 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Parkeervergunning van 400 euro per jaar![]()
Man man man, als ik toch eens echt met bijlen om kon gaan hequote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat snel bij jou, Fries zeker![]()
Maar lucht je hart![]()
Wat er in mijn auto ligt:quote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelul, als je hier niks in je auto laat liggen wordt er niet ingebroken.
* BoJo gaat z'n bijlen slijpenquote:Op maandag 26 december 2005 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Meestal ben ik erg rustig... maar vanaovond even niet.
Daar wil niemand wonenquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur is het gratis
Neequote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe bezet op msn?
Als je een knuffel wil hoef je me niet eerst te bedreigen hoor, je mag er ook gewoon om vragenquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Man man man, als ik toch eens echt met bijlen om kon gaan he
Ik zal op je lachen als je op je 8m2 weg zit te kwijnenquote:
Trouwens, ik wil eigenlijk een kamer op de uithof, maar daar is het ook overal betaald parkerenquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur is het gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |