Whehe, maar ik vind het zo'n gelul. ik woon al m'n hele leven in Utrecht. En de laatste twee jaar in een wat verpauperdebuurt (tenminste dat denkt men) en ik heb hier nog nooit een autokraak gezien. Dat gebeurd juist in de Bilt, Zeist, Wilhelminapark, waar de zaken ballen hun laptops in de auto's laten liggen. Er is geen junk tegenwoordig die nog heil ziet in een autoradio hoor. Ik trek het gewoon slecht dat je dingen gaat zeggen over inbreken etc. Je weet er niks vanaf, dus zeg er ook niks over.quote:
Amsterdam psies hetzelfde, familie zelfs te schijterig om ook maar langs te komen omdat ze zelf ik 1 of ander gat wonen en niks gewend zijnquote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, maar ik vind het zo'n gelul. ik woon al m'n hele leven in Utrecht. En de laatste twee jaar in een wat verpauperdebuurt (tenminste dat denkt men) en ik heb hier nog nooit een autokraak gezien. Dat gebeurd juist in de Bilt, Zeist, Wilhelminapark, waar de zaken ballen hun laptops in de auto's laten liggen. Er is geen junk tegenwoordig die nog heil ziet in een autoradio hoor. Ik trek het gewoon slecht dat je dingen gaat zeggen over inbreken etc. Je weet er niks vanaf, dus zeg er ook niks over.
Nu kom ik speciaal voor jou nog een keer terugquote:Op maandag 26 december 2005 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen jammer dat de meeste mensen nog niet met jou in 1 huis willen wonen als ze geld toe krijgen
het ergste is nog dat jij niet alleen op Fok! zitquote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
250. (255) Alexxxxx 21483 (+233)
251. (250) MutZ 21477 (+1)je zult toch kanslozer zijn als MutZ
Ga jij maar op een minirotonde wonen jaquote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu kom ik speciaal voor jou nog een keer terug![]()
Het was anders al helemaal rond de vorige keer, alleen had ik geen zin meer![]()
Dat ik ook nog op 60 andere fora zit.. en dat ik op BuzzyBee nog veel meer posts heb als op fok....quote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
het ergste is nog dat jij niet alleen op Fok! zit
Trek het je niet zo aan manquote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, maar ik vind het zo'n gelul. ik woon al m'n hele leven in Utrecht. En de laatste twee jaar in een wat verpauperdebuurt (tenminste dat denkt men) en ik heb hier nog nooit een autokraak gezien. Dat gebeurd juist in de Bilt, Zeist, Wilhelminapark, waar de zaken ballen hun laptops in de auto's laten liggen. Er is geen junk tegenwoordig die nog heil ziet in een autoradio hoor. Ik trek het gewoon slecht dat je dingen gaat zeggen over inbreken etc. Je weet er niks vanaf, dus zeg er ook niks over.
wtf is dat?quote:
Ik woon liever wat rustigerquote:Op maandag 26 december 2005 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij maar op een minirotonde wonen ja
Als je bij ons in de straat gaat wonen, aard je ook niet zo goed met minstens twee van je buurtgenotenquote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan manik woon gewoon liever niet in een verpauperde buurt en dat heeft niet direct wat met het wel of niet opengebroken worden van mn auto te maken. Maar gewoon met het feit dat ik nu meestal niet echt goed aard met mensen die in zo'n buurt wonen (enkele uitzonderingen daar).
nr 3quote:Op maandag 26 december 2005 00:58 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat de laatste poging tot vertrekken doen![]()
Idd. Ik vind het juist hardstikke fijn mijn buurt. Toen m'n kat weggelopen was kwamen er allemaal mensen uit de buurt aanbellen om te zeggen dat ze d'r misschien gezien hadden, of gewoon om even te vragen of ze al terug was. Gezellig praatje maken, krijg je een overbodige koffietafel aangeboden.quote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam psies hetzelfde, familie zelfs te schijterig om ook maar langs te komen omdat ze zelf ik 1 of ander gat wonen en niks gewend zijn
je kunt ook naar forum@fok.nl mailen om te vragen of ze je even willen bannenquote:Op maandag 26 december 2005 00:58 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat de laatste poging tot vertrekken doen![]()
Daarom juist, ik moet het echt niet hebben dat de buren heel je leven weten, je hebt fucking geen prive leven meer, als je een keer een meisje mee naar huis neemt overdag weet de hele buurt het meteenquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het juist hardstikke fijn mijn buurt. Toen m'n kat weggelopen was kwamen er allemaal mensen uit de buurt aanbellen om te zeggen dat ze d'r misschien gezien hadden, of gewoon om even te vragen of ze al terug was. Gezellig praatje maken, krijg je een overbodige koffietafel aangeboden.
Daar hoef je bij al die knaken-juppen bij m'n ouders in de buurt niet om te komen hoor.
Nee jij doet je liever voor als iemand anders, dat begrijp ik.quote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan manik woon gewoon liever niet in een verpauperde buurt en dat heeft niet direct wat met het wel of niet opengebroken worden van mn auto te maken. Maar gewoon met het feit dat ik nu meestal niet echt goed aard met mensen die in zo'n buurt wonen (enkele uitzonderingen daar).
Dat is minimaal 48u, dat trek ik niet, krijg ik stuiptrekkingen enzoquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt ook naar forum@fok.nl mailen om te vragen of ze je even willen bannenDan kun je gerust slapen
GELULquote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom juist, ik moet het echt niet hebben dat de buren heel je leven weten, je hebt fucking geen prive leven meer, als je een keer een meisje mee naar huis neemt overdag weet de hele buurt het meteen![]()
ga slapen peuquote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom juist, ik moet het echt niet hebben dat de buren heel je leven weten, je hebt fucking geen prive leven meer, als je een keer een meisje mee naar huis neemt overdag weet de hele buurt het meteen![]()
poging 4 ?quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
peu si net een gothic, doe doen ook hele veel pogingen
bij ban op verzoek kun je zlef het tijdstip bepalenquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minimaal 48u, dat trek ik niet, krijg ik stuiptrekkingen enzo![]()
Jij speelt toch ook vaak met je pookje?quote:
ohja!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij speelt toch ook vaak met je pookje?
Nee, ik pas gewoon niet tussen die mensen, ik heb echt niks tegen ze, maar ik voel me er niet thuis en zal dat ook nooit doen, hoe gastvrij en aardig ze ook echt zijn. Het past gewoon niet bij me, ik ben daarmee niet opgegroeid en pas later echt mee kennis gemaakt en het is niet wat ik fijn vind. En dat is mijn mening, waar ik me goed bij voel, daarom wil ik dus liever niet in zo'n buurt wonen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee jij doet je liever voor als iemand anders, dat begrijp ik.
Precies, is alweer meer dan alleen TV kijken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja!!
* BoJo dat in zijn lexa profiel neer zet
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?quote:Ik knap af op:
Watjes, slechte hygiene, arrogantie en witte sportsokken
In de FAQ of de policy staat ergens dat een ban, ook een ban op aanvraag altijd minimaal 48u is.quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij ban op verzoek kun je zlef het tijdstip bepalen
Vraag haar wat haar houding ten op zichte van wattenstaafjes is, omdat ze afknapt op watjesquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?![]()
ach, gewoon doen alsof je als die slechte eigenschappen niet hebt, net als dat alle vrouwen beloven dat ze hun haar niet afknippen zo snel je met ze trouwtquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?![]()
Is dat zo? Kwoot de passage waar dat staat dan maar eens voor me?quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de FAQ of de policy staat ergens dat een ban, ook een ban op aanvraag altijd minimaal 48u is.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag haar wat haar houding ten op zichte van wattenstaafjes is, omdat ze afknapt op watjes
ik draag al geen witte sokken meer sinds ik gestopt ben met tennis, maar toch hoor ik dit vaak. Vraag me af wat er zo erg aan isquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, gewoon doen alsof je als die slechte eigenschappen niet hebt, net als dat alle vrouwen beloven dat ze hun haar niet afknippen zo snel je met ze trouwt![]()
Daar gaat het niet om. Ik wordt gewoon pisnijdig van al die vooroordelen die mensen hebben over buurten waar ze nooit komen. Kanaleneiland? Gebeurd zelden wat. Zuilen? Even min. Ondiep, nooit.quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik pas gewoon niet tussen die mensen, ik heb echt niks tegen ze, maar ik voel me er niet thuis en zal dat ook nooit doen, hoe gastvrij en aardig ze ook echt zijn. Het past gewoon niet bij me, ik ben daarmee niet opgegroeid en pas later echt mee kennis gemaakt en het is niet wat ik fijn vind. En dat is mijn mening, waar ik me goed bij voel, daarom wil ik dus liever niet in zo'n buurt wonen.
Eigenlijk niks anders als waarom jij er liever wel woont, jij zou je precies zo voelen als je in een buurt woonde waar ik me prettig zou voelen, als ik me zou voelen in een buurt waar jij je prettig voelt.
Het is zelfs een weekquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zo? Kwoot de passage waar dat staat dan maar eens voor me?
dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik draag al geen witte sokken meer sinds ik gestopt ben met tennis, maar toch hoor ik dit vaak. Vraag me af wat er zo erg aan is
kan me werkelijk geen reet interesseren., belangrijker is dat je in de twe eminuten dat je dat opzocht, hier niks hebt gepostquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is zelfs een week![]()
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/33
quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
Bel 112, Alexxxxx gaat PeuRac opensnijden!
Daar voel ik me prettiger ja, omdat het mij geen ene ruck boeit wat mn buren doen en ik het hoogst irritant vind dat buren gepast en ongepast binnen komen vallenquote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik wordt gewoon pisnijdig van al die vooroordelen die mensen hebben over buurten waar ze nooit komen. Kanaleneiland? Gebeurd zelden wat. Zuilen? Even min. Ondiep, nooit.
En tuurlijk ben je vrij om te kiezen waar je wilt wonen. Maar kom dan niet met van die bevooroordeelde excuses aanzetten als 'ze breken mn auto open'.
Als jij meer dan nodig wilt betalen om in een buurt te wonen waar mensen geen flikker om elkaar geven, en er iedere vakantie 3 huizen leeg gehaald worden omdat men te beroerd is om een beetje op elkaar te letten, dan is dat lekker je eigen keus. Maar ga niet zo simpel lopen denken.![]()
quote:
* BoJo drukt een vers geslepen bijl in Alexxxx zijn klauwenquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.
Ik heb een hekel aan vrouwen die afknappen op witte sportsokken.
ik heb een hekel aan vrouwen
ik heb een hekel aan mensenkutvolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |