goed idee, waar staat die auto van jouwquote:
NEE!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:54 schreef Piles het volgende:
Mag ik nog in de lijst Geslaagden 2005 en uit 'de lessers'![]()
Hoeveel heeft dat je gekost?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef YoshiBignose het volgende:
uhm naja of 1e, je moet er 4 ofzo, laatste is eindexamen. snap het ook allemaal niet, maja het is over speciale handelingen met een examinator.
uhm, je doet RIS en je weet niet wat het nou eigenlijk precies inhoudt en wat je voor welke deeltoets moet doen? Ik zou je boek nog maar es goed doorlezen danquote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef YoshiBignose het volgende:
uhm naja of 1e, je moet er 4 ofzo, laatste is eindexamen. snap het ook allemaal niet, maja het is over speciale handelingen met een examinator.
Daar hoef je volgens mij alleen je boek en je identiteitsbewijs voor mee te nemen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:48 schreef YoshiBignose het volgende:
nee geen TTT, in dat boek RIS heb je toch 4 module's? en 3 daarvan hebben een soort examen met een examinatordat bedoel ik, en ik zit nu dus bij module 2
Ey! Ik wil ook bij de geslaagden van 2005 hoor!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef Robin__ het volgende:
[..]
NEE!
Tuurlijk, maar ik kan de OP niet meer editen.. dus of je moet een mod even lief aankijken, of de starter van het volgende topic
Je had het al een paar keer gevraagd geloof ik
dit gaat niet over een TTT maar over een deeltentamen van de RISquote:Op zondag 1 januari 2006 23:05 schreef crossover het volgende:
nee, bij de TTT moet je je theorie-certificaat EN identiteitsbewijs meenemen
dat lesje van te voren is idd wel fijn ja, is je stoel enzo ook gewoon al goed ingesteld enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 00:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Officieel is het morgen dat ik examen heb (dinsdag dus). Begin het nu toch wel spannend te hebben, heb ik normaal nooit.![]()
Zit nu de hele tijd te denken wat ik allemaal moet doen, goed kijken, koppeling in bedwang houden, onthouden waar de lampjes en knopjes voor zijn, wat er onder de motorkap zit, enz.
Wel fijn dat ik vantevoren nog even les heb.
sorry, te haastig gelezen..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dit gaat niet over een TTT maar over een deeltentamen van de RIS
bedankt, ja ik dacht al boek en id, maar rijinstructeur zei ook uittreksel dus neem ik ook maar voor de zekerheid mee.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hoef je volgens mij alleen je boek en je identiteitsbewijs voor mee te nemen.
Succes alvast, kun je je eerste vrijstelling krijgen(voor controle binnen en buiten de auto
(ik heb ook RIS gedaan
))
geloof me, het wordt nog veel ergerquote:Op maandag 2 januari 2006 12:27 schreef mefr0uwtje het volgende:
Vandaag mijn eerste rijles gehad. Was erg leuk en moeilijk. Nooit geweten dat je zo veel dingen tegelijk moet doen.
Ik heb ook RIS. Eerst krijg je een toets over Module 1, dat is gewoon met je instructeur erbij. Die kijkt dan hoever je bent. Is eigenlijk gewoon een rijles. Dan heb je toets over Module 2, met examinator van het CBR. Je krijgt advies, maar dit is nog niet je TTT. Dáárna heb je je TTT, dus kun je een vrijstelling krijgen op je rijexamen. En als laatste heb je je rijexamen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:48 schreef YoshiBignose het volgende:
nee geen TTT, in dat boek RIS heb je toch 4 module's? en 3 daarvan hebben een soort examen met een examinatordat bedoel ik, en ik zit nu dus bij module 2
damn, das behoorlijk klote ja zegquote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef Demonikaan het volgende:
Ik was dus ook bezig met rijlessen, had er inmiddels 38 gehad en heb me theorie al binnen. Het ging redelijk goed maar t duurde erg lang voordat ik de koppeling volledig onder controle had. Maar toen sloeg het noodlot toe en brak ik me enkel waardoor ik cker 2 maanden niet kan lessen waar ik wel erg van baal want ik had hem nog in 2005 willen halen, maarja niks aan te doen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef rena het volgende:
Gelukkig nieuwjaar hier![]()
Mijn rijlessen gaan steeds beter, het begint nu echt gewoon soepel en automatisch te gaan. Volgende week ga ik voor het eerst theorie examen doenen als ik ooit slaag daarna TTT en examen hopelijk. Maar ik verwacht niet dat ik slaag voor de theorie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |