Dan al? jij ging het toch binnen 15 lessen doen? Ga je nog op vakantie oid?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:09 schreef Repeat het volgende:
Zo, net naar de rijschool geweest en m'n praktijkexamen ingepland
1 maart 14.55 is het geworden
Tof!
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=123quote:Op donderdag 29 december 2005 15:57 schreef ARKON het volgende:
Weet iemand hier of er theorie examen in utrecht cbr is? Ik was er vandaag maar loket was heletijd dicht..kan morgen wel weer gaan maar heeft geen zin als loket weer dicht is.
ja ik heb al gerserveerd, begin januari. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk was om theoriexamen te doen en of er eigenlijk wel of geen theorie examen mogelijk is morgen zodat ik weer niet voor niks kom.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=123![]()
Als alles goed gaat morgen dan mag ik als 1 van de laatste in het rijtje van 2005(ik moet dus afrijden
)
Het enige wat goed moet gaan is het besluitvaardige, de rest gaat allemaal prima. Vanochtend nog gereden en gewoon 4 kansen achter elkaar gemist bij het oversteken van een kruising![]()
Dus als je morgen in Goes vanaf 10.45 een witte Audi A3 van een rijschool tegenkomt, laat hem even voor gaan![]()
Als je toch een plaatsje hebt gereserveerd bij het CBR lijkt me toch ook dat je theorie examen kan doenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja ik heb al gerserveerd, begin januari. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk was om theoriexamen te doen en of er eigenlijk wel of geen theorie examen mogelijk is morgen zodat ik weer niet voor niks kom.
alvast bedankt.
Ja, maar ik wou gewoon eerder gaan en kijken of er plaats is om toch wat eerder de theorie examen te doen. Probleem is dat ik een theoriekaart (ingevuld) van 2/3 weken terug, zat toen in de reservelijst. Dus weet iemand of er morgen theorie is in utrecht? of in de week van 1 januari?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als je toch een plaatsje hebt gereserveerd bij het CBR lijkt me toch ook dat je theorie examen kan doenOf zie ik dat nu verkeerd.
ik begin 12 jan pas weer met lessen dus in januari examen doen is dan te vroeg. En de maand februari kan ik niet ivm stagequote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Dan al? jij ging het toch binnen 15 lessen doen? Ga je nog op vakantie oid?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef Piles het volgende:
Ondanks de sneeuw ging mn examen toch door. En ik ben geslaagd![]()
Alleen nog niet besluitvaardig genoeg, maar dat komt met de ervaring wel
![]()
Ik was om 12.20 uur op het gemeentehuis, en om 12.30 ging het dicht, dus net op tijd![]()
Toch nog geen rijbewijs, want dat kreng achter de balie begon te zeiken dat mn pasfoto's niet goed warenTerwijl ze overal geaccepteerd worden, zelfs bij het CBR. Dus moet ik maandag nog nieuwe laten maken en dan om mn rijbewijs
![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef Piles het volgende:
Ondanks de sneeuw ging mn examen toch door. En ik ben geslaagd![]()
![]()
Hmmm... en nu? Ga je verder lessen en een vierde keer proberen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:35 schreef blup het volgende:
ohja, ik ben afgelopen dinsdag voor de 3e keer gezakt.
ik plan niet ofzo, maar ik had een invallende vrouwlijke examinator die er duidelijk ook geen zin in had, dus 't was al instant zakken voor me.
Zoiets had ik ook.. Ik heb 21 december (woensdagmiddag) afgereden, toen ik klaar was zat het gemeentehuis uiteraard al dicht... Volgende dag ging ik erheen om hem alsnog op te halen.... Kom ik daar, zegt 'ie: "Tja, sorry mevrouw, we hebben een storing, denk ook niet dattie vandaag verholpen is..." Nou ja, gelukkig belde 'ie me ongeveer anderhalf uur later dat de storing was verholpen en dat ik alsnog m'n rijbewijs mocht komen halenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef Piles het volgende:
Toch nog geen rijbewijs, want dat kreng achter de balie begon te zeiken dat mn pasfoto's niet goed warenTerwijl ze overal geaccepteerd worden, zelfs bij het CBR. Dus moet ik maandag nog nieuwe laten maken en dan om mn rijbewijs
![]()
Mag je trouwens dan al rijden in de periode dat je geslaagd bent voor je rijexamen, maar dat je dan nog niet je rijbewijs hebt opgehaald? Heb je geen kaartje ofzo, als bewijs dat je bent geslaagd?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook.. Ik heb 21 december (woensdagmiddag) afgereden, toen ik klaar was zat het gemeentehuis uiteraard al dicht... Volgende dag ging ik erheen om hem alsnog op te halen.... Kom ik daar, zegt 'ie: "Tja, sorry mevrouw, we hebben een storing, denk ook niet dattie vandaag verholpen is..." Nou ja, gelukkig belde 'ie me ongeveer anderhalf uur later dat de storing was verholpen en dat ik alsnog m'n rijbewijs mocht komen halen
Wachten is irritant....
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mag je trouwens dan al rijden in de periode dat je geslaagd bent voor je rijexamen, maar dat je dan nog niet je rijbewijs hebt opgehaald? Heb je geen kaartje ofzo, als bewijs dat je bent geslaagd?
Je krijgt wel een doorslagje van je eindoordeel en een kaart dat je geslaagd bent. Die kaart moet je inleveren bij het gemeentehuis om je rijbewijs te krijgen. Maar daarmee mag je niet in de auto stappen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mag je trouwens dan al rijden in de periode dat je geslaagd bent voor je rijexamen, maar dat je dan nog niet je rijbewijs hebt opgehaald? Heb je geen kaartje ofzo, als bewijs dat je bent geslaagd?
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:01 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Natuurlijk nieter moet eerst nog 'e'en keer aan je verdient worden
![]()
Vanaf morgen rijbewijsen op credit card formaat?
quote:Op 1 oktober 2006 komt er een nieuw rijbewijsdocument. Het huidige papieren rijbewijsdocument wordt vervangen door een nieuwe, fraudebestendige kunststof kaart. Het nieuwe document is beter beveiligd, heeft een handzaam bankpasformaat en is slijtvast.
ja het is het idd niet waard om tot oktober mee te wachten alleen voor dat pasjequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:13 schreef Robin__ het volgende:
He shit... ik heb 10 keer liever een kaartje als zo'n kuttig papiertje dat niet in mijn portomonee past![]()
Maarja ik wil toch echt voor oktober mn rijbewijs wel hebben.. wel jammer
Ik had wel een kaartje, van het CBR, dat je geslaagd bent.. Dit mag je alleen niet zien als een vervanging voor je rijbewijs... Mocht dus niet rijdenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Vernieuwen kan je altijd, kost je alleen wel geld..quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja het is het idd niet waard om tot oktober mee te wachten alleen voor dat pasje
Maar misschien kan je hem tegen die tijd wel omruilen ofzo, dat zal ik dan nog wel overwegen, aangezien een pasje veel handiger is dan zo'n papiertje wat toch alleen maar gaat verleppen.
Ik dacht eerlijk gezegd ook van niet, maar kon het altijd proberen natuurlijk. Op zich wel raar, je bent geslaagd en je hebt het bewijs bij je. Maargoed. Wat Robin al zij: er moet natuurlijk eerst weer wat verdiend worden aan je.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je krijgt wel een doorslagje van je eindoordeel en een kaart dat je geslaagd bent. Die kaart moet je inleveren bij het gemeentehuis om je rijbewijs te krijgen. Maar daarmee mag je niet in de auto stappen.
Anders zou iedereen zo lang mogelijk met het bewijs van rijvaardigheid rijden. Ik dacht dat dat papier een half jaar geldig was, zo zou je je rijbewijs ophalen kunnen uitstellen, en kun je in principe een half jaar langer mee doen met je 'rijbewijs'.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook van niet, maar kon het altijd proberen natuurlijk. Op zich wel raar, je bent geslaagd en je hebt het bewijs bij je. Maargoed. Wat Robin al zij: er moet natuurlijk eerst weer wat verdiend worden aan je.
En het probleem daarvan is?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Anders zou iedereen zo lang mogelijk met het bewijs van rijvaardigheid rijden. Ik dacht dat dat papier een half jaar geldig was, zo zou je je rijbewijs ophalen kunnen uitstellen, en kun je in principe een half jaar langer mee doen met je 'rijbewijs'.
Ook een goed 2006 aan iedereen.quote:
- De gemeente/staat krijgt het geld pas een half jaar later.quote:[..]
En het probleem daarvan is?
kutbelgen ook altijdquote:Op zondag 1 januari 2006 15:12 schreef cyberterrorist het volgende:
Morgen me aller eerste rijles, ik kan niet wachten![]()
Wordt pas 30 januari 18, maar je mag 3 maanden van te voren beginnen met lessen.
Hoop dat ik zo rond me verjaardag klaar ben, zodat ik daarna meteen me theorie + praktijk kan halen.![]()
[Gelukkig nieuwjaar allemaal btw]
ben benieuwd of dat ook echt doorgaat, anders is het vast bij Yussuf & zn.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:08 schreef cyberterrorist het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ging laatst naar een rijschool hier in de buurt om de prijzen aan te vragen, en ze vertelden dat ik meteen mocht beginnen (wat me verbaasde).
Maar als hun het zeggen, zal het mij idd een worst wezen, hoe eerder hoe beter![]()
Gewoon op de openbare weg dus
Is gewoon bij een officeel rijschool, me ouders en ik waren ook verbaast.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ben benieuwd of dat ook echt doorgaat, anders is het vast bij Yussuf & zn.
Makkelijk te vervalsenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:30 schreef Robin__ het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL
[..]
En het probleem daarvan is?
Wat ie bedoelt met yussuf en co is dat er veel rijscholen zijn, iedereen kan vrij makkelijk een rijschool beginnen. Kijk eens op deze pagina: http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp best veel rijscholen met 0-5 examen kandidaten in de laatste 3 maanden die dan ook nog allemaal gezakt zijn en dat soort dingen. (hier in de regio vaak met dubieze arabische namen)quote:Op zondag 1 januari 2006 17:13 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Is gewoon bij een officeel rijschool, me ouders en ik waren ook verbaast.
Maargoed, morgen kijken hoe het gaat![]()
Ik moet wel zeggen, toen ik begon met lessen heb ik nooit een id-kaart hoeven te tonen. Ik was wel 18 maar ik zou ook bijvoorbeeld op mijn 17e al kunnen beginnen met lessen.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:13 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Is gewoon bij een officeel rijschool, me ouders en ik waren ook verbaast.
Maargoed, morgen kijken hoe het gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |