abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33506314
Zo, net naar de rijschool geweest en m'n praktijkexamen ingepland

1 maart 14.55 is het geworden

Tof!
pi_33508010
Weet iemand hier of er theorie examen in utrecht cbr is? Ik was er vandaag maar loket was heletijd dicht.. kan morgen wel weer gaan maar heeft geen zin als loket weer dicht is.
pi_33511677
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:09 schreef Repeat het volgende:
Zo, net naar de rijschool geweest en m'n praktijkexamen ingepland

1 maart 14.55 is het geworden

Tof!
Dan al? jij ging het toch binnen 15 lessen doen? Ga je nog op vakantie oid?
'The Less you know, The more you believe'
pi_33514941
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:57 schreef ARKON het volgende:
Weet iemand hier of er theorie examen in utrecht cbr is? Ik was er vandaag maar loket was heletijd dicht.. kan morgen wel weer gaan maar heeft geen zin als loket weer dicht is.
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=123

Als alles goed gaat morgen dan mag ik als 1 van de laatste in het rijtje van 2005 (ik moet dus afrijden )
Het enige wat goed moet gaan is het besluitvaardige, de rest gaat allemaal prima. Vanochtend nog gereden en gewoon 4 kansen achter elkaar gemist bij het oversteken van een kruising
Dus als je morgen in Goes vanaf 10.45 een witte Audi A3 van een rijschool tegenkomt, laat hem even voor gaan
pi_33515554
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef Piles het volgende:

[..]

http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=123

Als alles goed gaat morgen dan mag ik als 1 van de laatste in het rijtje van 2005 (ik moet dus afrijden )
Het enige wat goed moet gaan is het besluitvaardige, de rest gaat allemaal prima. Vanochtend nog gereden en gewoon 4 kansen achter elkaar gemist bij het oversteken van een kruising
Dus als je morgen in Goes vanaf 10.45 een witte Audi A3 van een rijschool tegenkomt, laat hem even voor gaan
ja ik heb al gerserveerd, begin januari. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk was om theoriexamen te doen en of er eigenlijk wel of geen theorie examen mogelijk is morgen zodat ik weer niet voor niks kom.

alvast bedankt.
pi_33518229
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef ARKON het volgende:

[..]

ja ik heb al gerserveerd, begin januari. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk was om theoriexamen te doen en of er eigenlijk wel of geen theorie examen mogelijk is morgen zodat ik weer niet voor niks kom.

alvast bedankt.
Als je toch een plaatsje hebt gereserveerd bij het CBR lijkt me toch ook dat je theorie examen kan doen Of zie ik dat nu verkeerd.
pi_33519726
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef Nuna het volgende:

[..]

Als je toch een plaatsje hebt gereserveerd bij het CBR lijkt me toch ook dat je theorie examen kan doen Of zie ik dat nu verkeerd.
Ja, maar ik wou gewoon eerder gaan en kijken of er plaats is om toch wat eerder de theorie examen te doen. Probleem is dat ik een theoriekaart (ingevuld) van 2/3 weken terug, zat toen in de reservelijst. Dus weet iemand of er morgen theorie is in utrecht? of in de week van 1 januari?
pi_33522307
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Dan al? jij ging het toch binnen 15 lessen doen? Ga je nog op vakantie oid?
ik begin 12 jan pas weer met lessen dus in januari examen doen is dan te vroeg. En de maand februari kan ik niet ivm stage
pi_33524719
Ik zit morgen van 9 - 11 op de weg
  donderdag 29 december 2005 @ 23:39:43 #112
88233 Steve
Still the best.
pi_33524945
Morgen 1 uur mijn (als het goed is) laatste les.
Maar er worden wel sneeuwstormen verwacht.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33533145
Zo ik ben weer thuis
pi_33534653
tevepe
Haleloeja
pi_33535599
Ondanks de sneeuw ging mn examen toch door. En ik ben geslaagd Alleen nog niet besluitvaardig genoeg, maar dat komt met de ervaring wel

Ik was om 12.20 uur op het gemeentehuis, en om 12.30 ging het dicht, dus net op tijd
Toch nog geen rijbewijs, want dat kreng achter de balie begon te zeiken dat mn pasfoto's niet goed waren Terwijl ze overal geaccepteerd worden, zelfs bij het CBR. Dus moet ik maandag nog nieuwe laten maken en dan om mn rijbewijs
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:39:32 #116
88233 Steve
Still the best.
pi_33535642
Gefeliciteerd Piles.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33539995
gefeliciteerd
pi_33540378
proficiat!!!!! maar wel klote dat je toch nog moet wachten tot maandag... maarja je hebt het iig
trouwens, kom ik nog bij de lijst van geslaagden? (28-12-05 was het)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33540955
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef Piles het volgende:
Ondanks de sneeuw ging mn examen toch door. En ik ben geslaagd Alleen nog niet besluitvaardig genoeg, maar dat komt met de ervaring wel

Ik was om 12.20 uur op het gemeentehuis, en om 12.30 ging het dicht, dus net op tijd
Toch nog geen rijbewijs, want dat kreng achter de balie begon te zeiken dat mn pasfoto's niet goed waren Terwijl ze overal geaccepteerd worden, zelfs bij het CBR. Dus moet ik maandag nog nieuwe laten maken en dan om mn rijbewijs
Gefeliciteerd
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:37:23 #120
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_33544885
Net mijn 16e rijles gehad. Ging best goed. Weer een beetje de standaardfouten, dwz, soms een beetje besluitloos, en bij een bocht naar rechts eerst iets naar links uitwijken. Ik ben de fiets denk ik nog gewend

overigens net even mijn theorie aangevraagd, kon pas op 10 januari (Enschede), viel me wel tegen eigenlijk.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:35:30 #121
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_33547182
ohja, ik ben afgelopen dinsdag voor de 3e keer gezakt.
ik plan niet ofzo, maar ik had een invallende vrouwlijke examinator die er duidelijk ook geen zin in had, dus 't was al instant zakken voor me.
pi_33555380
quote:
Ondanks de sneeuw ging mn examen toch door. En ik ben geslaagd
gefeliciteerd

En kut dat je pasfoto niet geaccepteerd werd
pi_33555401
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:35 schreef blup het volgende:
ohja, ik ben afgelopen dinsdag voor de 3e keer gezakt.
ik plan niet ofzo, maar ik had een invallende vrouwlijke examinator die er duidelijk ook geen zin in had, dus 't was al instant zakken voor me.
Hmmm... en nu? Ga je verder lessen en een vierde keer proberen?

Vind je dat je terecht gezakt bent??
pi_33555553
quote:
Zoiets had ik ook.. Ik heb 21 december (woensdagmiddag) afgereden, toen ik klaar was zat het gemeentehuis uiteraard al dicht... Volgende dag ging ik erheen om hem alsnog op te halen.... Kom ik daar, zegt 'ie: "Tja, sorry mevrouw, we hebben een storing, denk ook niet dattie vandaag verholpen is..." Nou ja, gelukkig belde 'ie me ongeveer anderhalf uur later dat de storing was verholpen en dat ik alsnog m'n rijbewijs mocht komen halen

Wachten is irritant....
pi_33572815
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:52 schreef Raissa het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook.. Ik heb 21 december (woensdagmiddag) afgereden, toen ik klaar was zat het gemeentehuis uiteraard al dicht... Volgende dag ging ik erheen om hem alsnog op te halen.... Kom ik daar, zegt 'ie: "Tja, sorry mevrouw, we hebben een storing, denk ook niet dattie vandaag verholpen is..." Nou ja, gelukkig belde 'ie me ongeveer anderhalf uur later dat de storing was verholpen en dat ik alsnog m'n rijbewijs mocht komen halen

Wachten is irritant....
Mag je trouwens dan al rijden in de periode dat je geslaagd bent voor je rijexamen, maar dat je dan nog niet je rijbewijs hebt opgehaald? Heb je geen kaartje ofzo, als bewijs dat je bent geslaagd?
pi_33573881
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Nuna het volgende:

[..]

Mag je trouwens dan al rijden in de periode dat je geslaagd bent voor je rijexamen, maar dat je dan nog niet je rijbewijs hebt opgehaald? Heb je geen kaartje ofzo, als bewijs dat je bent geslaagd?
tuurlijk niet
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_33575623
quote:

[..]

Je krijgt wel een doorslagje van je eindoordeel en een kaart dat je geslaagd bent. Die kaart moet je inleveren bij het gemeentehuis om je rijbewijs te krijgen. Maar daarmee mag je niet in de auto stappen.
pi_33576345
quote:

[..]

Natuurlijk niet er moet eerst nog 'e'en keer aan je verdient worden

Vanaf morgen rijbewijsen op credit card formaat?
pi_33576473
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:01 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Natuurlijk niet er moet eerst nog 'e'en keer aan je verdient worden

Vanaf morgen rijbewijsen op credit card formaat?
quote:
Op 1 oktober 2006 komt er een nieuw rijbewijsdocument. Het huidige papieren rijbewijsdocument wordt vervangen door een nieuwe, fraudebestendige kunststof kaart. Het nieuwe document is beter beveiligd, heeft een handzaam bankpasformaat en is slijtvast.
pi_33579188
He shit... ik heb 10 keer liever een kaartje als zo'n kuttig papiertje dat niet in mijn portomonee past
Maarja ik wil toch echt voor oktober mn rijbewijs wel hebben.. wel jammer
pi_33579248
idd, k hoop hem toch echt wel met een maand of 2 te hebben, ben al jaar bezig dan, als ik tot oktober bezig ben dan is het wel erg triest
pi_33579914
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:13 schreef Robin__ het volgende:
He shit... ik heb 10 keer liever een kaartje als zo'n kuttig papiertje dat niet in mijn portomonee past
Maarja ik wil toch echt voor oktober mn rijbewijs wel hebben.. wel jammer
ja het is het idd niet waard om tot oktober mee te wachten alleen voor dat pasje

Maar misschien kan je hem tegen die tijd wel omruilen ofzo, dat zal ik dan nog wel overwegen, aangezien een pasje veel handiger is dan zo'n papiertje wat toch alleen maar gaat verleppen.
pi_33580553
Eigenlijk kan het me geen moer schelen ook! ik wil gewoon ZSM mn rijbewijs Na iedere les wil ik het meer en meer
pi_33580867
Ik heb eigenlijk wel spijt dat ik 1 maart pas mn examen heb ingepland, is nog 2 maanden
pi_33581955
Ik ga volgende les ook eens voorzichtig vragen op hoeveel lessen mn instructeur me inschat

Al weet ik het antwoord al "dat hangt er vanaf wanneer jij eindelijk eens begint met goed uit je doppen kijken" oid (of misschien geeft ie wel een normaal antwoord )

Best frusterend, altijd als hij me waarschuwt voor een scooter rechts naast me of weet ik wat dan ook had ik m al gezien.. maargoed het is voor mn eigen bestwil natuurlijk
pi_33582820
quote:

[..]

Ik had wel een kaartje, van het CBR, dat je geslaagd bent.. Dit mag je alleen niet zien als een vervanging voor je rijbewijs... Mocht dus niet rijden
pi_33582900
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef Repeat het volgende:

[..]

ja het is het idd niet waard om tot oktober mee te wachten alleen voor dat pasje

Maar misschien kan je hem tegen die tijd wel omruilen ofzo, dat zal ik dan nog wel overwegen, aangezien een pasje veel handiger is dan zo'n papiertje wat toch alleen maar gaat verleppen.
Vernieuwen kan je altijd, kost je alleen wel geld..
pi_33589313
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je krijgt wel een doorslagje van je eindoordeel en een kaart dat je geslaagd bent. Die kaart moet je inleveren bij het gemeentehuis om je rijbewijs te krijgen. Maar daarmee mag je niet in de auto stappen.
Ik dacht eerlijk gezegd ook van niet, maar kon het altijd proberen natuurlijk. Op zich wel raar, je bent geslaagd en je hebt het bewijs bij je. Maargoed. Wat Robin al zij: er moet natuurlijk eerst weer wat verdiend worden aan je.
pi_33592848
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd ook van niet, maar kon het altijd proberen natuurlijk. Op zich wel raar, je bent geslaagd en je hebt het bewijs bij je. Maargoed. Wat Robin al zij: er moet natuurlijk eerst weer wat verdiend worden aan je.
Anders zou iedereen zo lang mogelijk met het bewijs van rijvaardigheid rijden. Ik dacht dat dat papier een half jaar geldig was, zo zou je je rijbewijs ophalen kunnen uitstellen, en kun je in principe een half jaar langer mee doen met je 'rijbewijs'.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 1 januari 2006 @ 00:30:04 #140
87694 Robin__
letitredno
pi_33594343
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Anders zou iedereen zo lang mogelijk met het bewijs van rijvaardigheid rijden. Ik dacht dat dat papier een half jaar geldig was, zo zou je je rijbewijs ophalen kunnen uitstellen, en kun je in principe een half jaar langer mee doen met je 'rijbewijs'.
En het probleem daarvan is?
pi_33595574
Ik ga maandag naar de rijschool om te regelen dat ik ga lessen
pi_33596018
quote:
Op zondag 1 januari 2006 00:30 schreef Robin__ het volgende:
Ook een goed 2006 aan iedereen.
quote:
[..]

- De gemeente/staat krijgt het geld pas een half jaar later.
- Het wordt onoverzichtelijker voor oom agent als er ook nog eens zoiets als een voorlopig rijbewijs zou bestaan. (buitenlandse rijbewijzen controleren is al moeilijk genoeg).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_33602430
Morgen me aller eerste rijles, ik kan niet wachten

Wordt pas 30 januari 18, maar je mag 3 maanden van te voren beginnen met lessen.
Hoop dat ik zo rond me verjaardag klaar ben, zodat ik daarna meteen me theorie + praktijk kan halen.

[Gelukkig nieuwjaar allemaal btw ]
pi_33602469
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:12 schreef cyberterrorist het volgende:
Morgen me aller eerste rijles, ik kan niet wachten

Wordt pas 30 januari 18, maar je mag 3 maanden van te voren beginnen met lessen.
Hoop dat ik zo rond me verjaardag klaar ben, zodat ik daarna meteen me theorie + praktijk kan halen.

[Gelukkig nieuwjaar allemaal btw ]
kutbelgen ook altijd
pi_33602775
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:14 schreef Repeat het volgende:

[..]

kutbelgen ook altijd
Belgen?
  zondag 1 januari 2006 @ 16:59:42 #146
87694 Robin__
letitredno
pi_33604560
Ik vraag me af waar jij in nederland 3 maanden van te voren mag beginnen.. Of ga je op zo'n afgesloten terrein beetje rondjes rijden, misschien paar lessen handig maar 3 maanden zonder ander verkeer om je heen lessen is redelijk nutteloos.

En mocht je bij een gewone rijschool rijden heb je veel mazzel dat ze je aangenomen hebben, onder de 18 rijden mag gewoon niet. (overigens zou ik daar ook scheit aan hebben in jou positie, das het probleem van de rijschool als het uitkomt)
pi_33604685
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Belgen?
aangezien je in Nederland niet eerder dan op je 18e verjaardag mag beginnen met lessen....
pi_33604793
Even voor de duidelijkheid, ik ging laatst naar een rijschool hier in de buurt om de prijzen aan te vragen, en ze vertelden dat ik meteen mocht beginnen (wat me verbaasde).

Maar als hun het zeggen, zal het mij idd een worst wezen, hoe eerder hoe beter

Gewoon op de openbare weg dus
pi_33604837
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:08 schreef cyberterrorist het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ging laatst naar een rijschool hier in de buurt om de prijzen aan te vragen, en ze vertelden dat ik meteen mocht beginnen (wat me verbaasde).

Maar als hun het zeggen, zal het mij idd een worst wezen, hoe eerder hoe beter

Gewoon op de openbare weg dus
ben benieuwd of dat ook echt doorgaat, anders is het vast bij Yussuf & zn.
pi_33604909
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:10 schreef Repeat het volgende:

[..]

ben benieuwd of dat ook echt doorgaat, anders is het vast bij Yussuf & zn.
Is gewoon bij een officeel rijschool, me ouders en ik waren ook verbaast.
Maargoed, morgen kijken hoe het gaat
pi_33605068
quote:
Op zondag 1 januari 2006 00:30 schreef Robin__ het volgende:
[..]

Makkelijk te vervalsen

Ook gelukkig nieuwjaar iedereen, en veel succes met lessen natuurlijk
  zondag 1 januari 2006 @ 17:21:28 #152
87694 Robin__
letitredno
pi_33605094
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:13 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Wat ie bedoelt met yussuf en co is dat er veel rijscholen zijn, iedereen kan vrij makkelijk een rijschool beginnen. Kijk eens op deze pagina: http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp best veel rijscholen met 0-5 examen kandidaten in de laatste 3 maanden die dan ook nog allemaal gezakt zijn en dat soort dingen. (hier in de regio vaak met dubieze arabische namen)

Mocht je nou bij zo'n school blijken te zitten, zou ik op mn 18e toch eens verder gaan kijken anders kost het je gewoon klauwen met extra geld.

Mare, bovenal, succes morgen
pi_33605132
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:13 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen, toen ik begon met lessen heb ik nooit een id-kaart hoeven te tonen. Ik was wel 18 maar ik zou ook bijvoorbeeld op mijn 17e al kunnen beginnen met lessen.

En allemaal, een veilig en schadevrij 2006 toegewenst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')