abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33471313
Ik wil nu ook ergens in februari mn examen gaan inplannen. Heb nu 9 lessen gehad, en heb berekend dat ik dan met 2 lessen per week precies op 20 uitkom Maar iets eerder zal ook wel kunnen denk ik...
  woensdag 28 december 2005 @ 15:10:51 #82
88233 Steve
Still the best.
pi_33471369
Feli Repeat.
20 Lessen is wel weinig zeg. Heb er nu 40 (ik ben gewoon een slechte rijder, dat wel ), rond de 35 is blijkbaar gemiddeld. Of bedoel je TTT?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33471436
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Feli Repeat.
20 Lessen is wel weinig zeg. Heb er nu 40 (ik ben gewoon een slechte rijder, dat wel. ), rond de 35 is blijkbaar gemiddeld. Of bedoel je TTT?
dankje! Er waren er maar 13 geslaagd van de 40 ofzo
En nog een kerel uitgestuurd omdat ie af zat te kijken, die kerel (marokkaan) helemaal flippen en schelden, stoel omgooien
pi_33471455
Feli Repeat.

Ik begin overmorgen met mijn 2de rijles
pi_33472469
Meestal voel je het zelf al aan, wanneer je er klaar voor bent.
10 januari heb ik les 14 en 15.
En aangezien ik bij mn rijschool een wachtijd heb van 6 tot 8 weken.
Ga ik vragen aan mn instructeur of het aangevraagd kan worden.
Mijn punten waar nog ff aandacht aan worden besteed is..
1- Bijzondereverichtingen
2- spiegelen/kijken

Ik zit met een dilemma! "Metro"
Bij een andere rijschool kan ik al 27 januari op(en kan je zowiezo sneller afrijden) en de les prijs is 35 p uur..

Bij mijn huidige rijschool betaal ik 36.50 per uur en de wachtijd voor het praktijk examen is 6 tot 8 weken "Rietveld"

wat zal ik doen overstappen of niet!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door randysgz op 28-12-2005 15:57:09 ]
pi_33477613
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef Repeat het volgende:
* Repeat : 1 CBR : 0

Maar het cbr slaat terug en stelt een extra ronde voor...

CBR: Herhalingstoets jonge automobilisten
pi_33477667
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Maar het cbr slaat terug en stelt een extra ronde voor...

CBR: Herhalingstoets jonge automobilisten
ach, is toch niet bindend
pi_33478441
Ik heb ook nog rijles
11januari examen

Ik wil er ook bij!!
pi_33478660
Helaas pindakaas.. of een mod moet je helpen, kan niet meer editen.

Mare, over die herhalingstoets, dat lijkt me echt compleet nutteloos! als het toch niet bindend is (en zelfs als het bindend was) je zal na zo'n test weer net zo snel (of nog veel sneller) slordiger gaan rijden als je na je gewone examen deed.. ff een uurtje schijn ophouden is toch nergens goed voor (behalve voor de portomonee van het cbr)
pi_33478711
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Robin__ het volgende:
Helaas pindakaas.. of een mod moet je helpen, kan niet meer editen.

Mare, over die herhalingstoets, dat lijkt me echt compleet nutteloos! als het toch niet bindend is (en zelfs als het bindend was) je zal na zo'n test weer net zo snel (of nog veel sneller) slordiger gaan rijden als je na je gewone examen deed.. ff een uurtje schijn ophouden is toch nergens goed voor (behalve voor de portomonee van het cbr)
Misschien zijn sommige mensen gewoon oprecht benieuwd hoe het nu met hun rijstijl gesteld is en als je daardoor veiliger gaat rijden etc is dat toch mooi? Lijkt me best goed zo'n test, maar niet als het weer achterlijk duur wordt ofzo, dan is het gewoon weer spekken van de kas

En die achterlijke rijstijl die de kampersjonnies hebben aangenomen herkent zo'n instructeur wel denk ik. Je kan nooit zo ineens overschakelen naar perfecte rijstijl als jij een paar jaar als een malle gereden hebt.
pi_33478730
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef sassa het volgende:
Jajajajajajajajaja Geslaagd
Gefeliciteerd!!
  woensdag 28 december 2005 @ 19:38:59 #92
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33479372
Gefeliciteerd Sassa en Repeat !!!!!!!!!!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_33479380
YEAAAAAAAAAAAAAAH ik heb em
volgens de examinator was het net voldoende, maar zelf had ik er een beter gevoel over en mijn instructeur vond het ruim voldoende, maar boeie ik heb em
net gelijk naar de Mac gegaan (wat een matig voedsel zeg..) en wat maten bezocht

voor de mensen die nog moeten, VEEL SUCCES en houd de moed erin!
ik zal nog wel eens blijven spieken in deze topicreeks...
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33479858
Gefeliciteerd iedereen
  woensdag 28 december 2005 @ 19:53:11 #95
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33479950
Gefeliciteerd crossover!!!!

Net aan is genoeg om je papiertje te hebben dus Lima Bravo!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_33484894
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:39 schreef crossover het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAH ik heb em
Gefeliciteerd

Ik heb rijles afgezegd, zou morgen rijles ghebben, maar me vriend heeft het uitgemaakt, dus niet echt in de stemming

Kan ik beter weekje overslaan en weer rijden als ik me wat beter voel
  woensdag 28 december 2005 @ 22:03:42 #97
88233 Steve
Still the best.
pi_33485205
Crossover: gefeliciteerd! Zolang het maar goed genoeg is hè, slagen is slagen.

Sylvana: kut zeg, kan begrijpen dat je dan even geen zin hebt, anders gaat het lessen toch maar kut.
pi_33485290
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Crossover: gefeliciteerd! Zolang het maar goed genoeg is hè, slagen is slagen.

Sylvana: kut zeg, kan begrijpen dat je dan even geen zin hebt, anders gaat het lessen toch maar kut.
precies, en beetje zonde van het geld dan, en dan ga ik me waarschijnlijk nog kutter voelen, want ik voel me al kut dat ik al zoveel lessen heb gehad en het af en toe nog zo slecht gaat
pi_33491050
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef Peewee het volgende:

[..]

Ik gok dat je lesauto diesel was en je nu een benzine-versie gereden hebt,..
Diesel rijdt al als je alleen de koppeling langzaam op laat komen en geen gas bij geeft, benzine niet.
ja goed gegokt joh
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef Robin__ het volgende:

[..]

misschien eens droog (in zn vrij) oefenen met doseren.. misschien reageerd hij gewoon een stuk veller als je lesauto
veller is ie inderdaad tis dan wel een oude Porsche, maar optrekken doet ie zeker wel snel. naja ik zal jullie advies es opvolgen, komt vast wel goed
pi_33493883
Repeat, gefeliciteerd met je theorie! 't Is 'n goed begin, he

Crossover, gefeliciteerd met je roze papiertje! Wat moet je blij zijn nu!

Ahh Sylvana.. Wat naar, meid. En mag ik je MSN?
Heb je ook de 'echte' reden tegen je instructeur gezegd, of heb je je ziek gemeld?

Ik heb vandaag even met rijschool gebeld. Ik les nog in mijn oude woonplaats, waar ik bij mijn ouders woonde. Woon nu 85 km verderop (in Leeuwarden), op kamers, met een matige openbaar-vervoers-verbinding. Erg vervelend dus,, het kostte me veel tijd telkens om op en neer te reizen daar naartoe. Onhandig ivm studie ed.
Overigens les ik bij een kleine rijschool, met 1 lesauto, 1 rijinstructeur, 1 motorinstructeur.

Had, mede om die redenen, overwogen om van rijschool te switchen. Ik wilde misschien verder gaan met rijlessen in Leeuwarden. Hier zijn grotere rijscholen, meer afrijdata, etc etc.

Het wennen aan een andere lesauto kost ongeveer 1 a 2 lessen heb ik gehoord,, maar heb óók gehoord dat ze je bij een nieuwe rijschool niet direct na een paar lessen direct af laten rijden.

Dus heb gevraagd wanneer ik op z'n vroegst opnieuw af kan rijden bij mijn huidige rijschool, en dat kon al over 2.5 week (was op maandag, kwam niet uit met school vanwege 100% aanwezigheidsplicht bij training op maandag ) maar nu kan ik over 4 weken afrijden! Dus dat is aangevraagd,, hoef ik ook niet aan 'n andere auto te wennen.

Ben wel blij dat 't al zo snel is! Ik ga het halen deze keer!
pi_33496910
succes joh, het gaat je wel lukken
pi_33502557
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:

Ahh Sylvana.. Wat naar, meid. En mag ik je MSN?
Heb je ook de 'echte' reden tegen je instructeur gezegd, of heb je je ziek gemeld?
nee, zeg ik volgende week wel als ik hem zie, kwam ook niet goed uit toen ik belde, dus was snel ff nieuwe afspraak maken en weer ophangen
pi_33506314
Zo, net naar de rijschool geweest en m'n praktijkexamen ingepland

1 maart 14.55 is het geworden

Tof!
pi_33508010
Weet iemand hier of er theorie examen in utrecht cbr is? Ik was er vandaag maar loket was heletijd dicht.. kan morgen wel weer gaan maar heeft geen zin als loket weer dicht is.
pi_33511677
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:09 schreef Repeat het volgende:
Zo, net naar de rijschool geweest en m'n praktijkexamen ingepland

1 maart 14.55 is het geworden

Tof!
Dan al? jij ging het toch binnen 15 lessen doen? Ga je nog op vakantie oid?
'The Less you know, The more you believe'
pi_33514941
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:57 schreef ARKON het volgende:
Weet iemand hier of er theorie examen in utrecht cbr is? Ik was er vandaag maar loket was heletijd dicht.. kan morgen wel weer gaan maar heeft geen zin als loket weer dicht is.
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=123

Als alles goed gaat morgen dan mag ik als 1 van de laatste in het rijtje van 2005 (ik moet dus afrijden )
Het enige wat goed moet gaan is het besluitvaardige, de rest gaat allemaal prima. Vanochtend nog gereden en gewoon 4 kansen achter elkaar gemist bij het oversteken van een kruising
Dus als je morgen in Goes vanaf 10.45 een witte Audi A3 van een rijschool tegenkomt, laat hem even voor gaan
pi_33515554
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef Piles het volgende:

[..]

http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=123

Als alles goed gaat morgen dan mag ik als 1 van de laatste in het rijtje van 2005 (ik moet dus afrijden )
Het enige wat goed moet gaan is het besluitvaardige, de rest gaat allemaal prima. Vanochtend nog gereden en gewoon 4 kansen achter elkaar gemist bij het oversteken van een kruising
Dus als je morgen in Goes vanaf 10.45 een witte Audi A3 van een rijschool tegenkomt, laat hem even voor gaan
ja ik heb al gerserveerd, begin januari. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk was om theoriexamen te doen en of er eigenlijk wel of geen theorie examen mogelijk is morgen zodat ik weer niet voor niks kom.

alvast bedankt.
pi_33518229
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef ARKON het volgende:

[..]

ja ik heb al gerserveerd, begin januari. Maar ik vroeg mij af of het mogelijk was om theoriexamen te doen en of er eigenlijk wel of geen theorie examen mogelijk is morgen zodat ik weer niet voor niks kom.

alvast bedankt.
Als je toch een plaatsje hebt gereserveerd bij het CBR lijkt me toch ook dat je theorie examen kan doen Of zie ik dat nu verkeerd.
pi_33519726
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef Nuna het volgende:

[..]

Als je toch een plaatsje hebt gereserveerd bij het CBR lijkt me toch ook dat je theorie examen kan doen Of zie ik dat nu verkeerd.
Ja, maar ik wou gewoon eerder gaan en kijken of er plaats is om toch wat eerder de theorie examen te doen. Probleem is dat ik een theoriekaart (ingevuld) van 2/3 weken terug, zat toen in de reservelijst. Dus weet iemand of er morgen theorie is in utrecht? of in de week van 1 januari?
pi_33522307
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Dan al? jij ging het toch binnen 15 lessen doen? Ga je nog op vakantie oid?
ik begin 12 jan pas weer met lessen dus in januari examen doen is dan te vroeg. En de maand februari kan ik niet ivm stage
pi_33524719
Ik zit morgen van 9 - 11 op de weg
  donderdag 29 december 2005 @ 23:39:43 #112
88233 Steve
Still the best.
pi_33524945
Morgen 1 uur mijn (als het goed is) laatste les.
Maar er worden wel sneeuwstormen verwacht.
pi_33533145
Zo ik ben weer thuis
pi_33534653
tevepe
Haleloeja
pi_33535599
Ondanks de sneeuw ging mn examen toch door. En ik ben geslaagd Alleen nog niet besluitvaardig genoeg, maar dat komt met de ervaring wel

Ik was om 12.20 uur op het gemeentehuis, en om 12.30 ging het dicht, dus net op tijd
Toch nog geen rijbewijs, want dat kreng achter de balie begon te zeiken dat mn pasfoto's niet goed waren Terwijl ze overal geaccepteerd worden, zelfs bij het CBR. Dus moet ik maandag nog nieuwe laten maken en dan om mn rijbewijs
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:39:32 #116
88233 Steve
Still the best.
pi_33535642
Gefeliciteerd Piles.
pi_33539995
gefeliciteerd
pi_33540378
proficiat!!!!! maar wel klote dat je toch nog moet wachten tot maandag... maarja je hebt het iig
trouwens, kom ik nog bij de lijst van geslaagden? (28-12-05 was het)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33540955
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef Piles het volgende:
Ondanks de sneeuw ging mn examen toch door. En ik ben geslaagd Alleen nog niet besluitvaardig genoeg, maar dat komt met de ervaring wel

Ik was om 12.20 uur op het gemeentehuis, en om 12.30 ging het dicht, dus net op tijd
Toch nog geen rijbewijs, want dat kreng achter de balie begon te zeiken dat mn pasfoto's niet goed waren Terwijl ze overal geaccepteerd worden, zelfs bij het CBR. Dus moet ik maandag nog nieuwe laten maken en dan om mn rijbewijs
Gefeliciteerd
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:37:23 #120
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_33544885
Net mijn 16e rijles gehad. Ging best goed. Weer een beetje de standaardfouten, dwz, soms een beetje besluitloos, en bij een bocht naar rechts eerst iets naar links uitwijken. Ik ben de fiets denk ik nog gewend

overigens net even mijn theorie aangevraagd, kon pas op 10 januari (Enschede), viel me wel tegen eigenlijk.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')