Nope. Nog niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
Iemand al een bootlegje ontdekt/gevonden/gemaakt?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
Iemand al een bootlegje ontdekt/gevonden/gemaakt?
Omdat je het er niet mee eens bent?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Stofje het volgende:
.., waardeloze recensie in de Volkskrant en in het Parool.
Ja, omdat het nogal duidelijk is dat die recensenten de nieuwe cd nog niet (goed) kennen. Zij schetsen beiden het grote verschil tussen oud en nieuw werk, zij schetsen dat het verschil voelbaar was in de zaal. Ik vond dat oud en nieuw uitstekend in elkaar geïintegreerd waren en dat het nieuwe album wel degelijk een mooi vervolg is op het oude werk.quote:
Kijk dat klinkt al heel wat beter met reden. Ik hou überhaupt niet zo van concertrecensies.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, omdat het nogal duidelijk is dat die recensenten de nieuwe cd nog niet (goed) kennen. Zij schetsen beiden het grote verschil tussen oud en nieuw werk, zij schetsen dat het verschil voelbaar was in de zaal. Ik vond dat oud en nieuw uitstekend in elkaar geïintegreerd waren en dat het nieuwe album wel degelijk een mooi vervolg is op het oude werk.
Dus ja, ik ben het niet met de recensies eens, maar met reden dus..
precies en toen was het concert al lang en breed uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch een speciale rollerkaart voor hebben gekocht
quote:Kijk dat klinkt al heel wat beter met reden. Ik hou überhaupt niet zo van concertrecensies.
Precies, daar gaat het om. Ik had al een hele tijd uitgekeken naar dit concert, en ik had een top-avond.quote:NUMB, prachtig, voelde de bassen door mijn buik dreunen, heerlijk, prachtig, ik heb genoten.
En waarom niet als ik het vragen mag? Ik vind het namelijk een prima plaat. Ik kan me best voorstellen dat verstokte fans van het oude materiaal de nieuwe plaat minder goed vinden of er nog aan moeten wennen, maar dat wil toch niet zeggen dat 'Third' een slechte plaat is? En smaken verschillen he? Wat de een super vindt, vindt de ander niks aan. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef kodama het volgende:
waarom nou niet gewoon zeggen dat het een slechte plaat is, want dat is 3, of de leak is gewoon kut maar wat er is gelekt kan je geen goede plaat vinden, kan niet.
grappig dat sommige nummers anders heten. Wicca was toch echt "Silence". Naja, misschien heet het op de uiteindelijke cd ook wel Wicca. Wie zal het wetenquote:
De nummers op de playlist zijn volgens mij nog oude werktitels. Silence heet wel silence op de cd namelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef djmarshal het volgende:
[..]
grappig dat sommige nummers anders heten. Wicca was toch echt "Silence". Naja, misschien heet het op de uiteindelijke cd ook wel Wicca. Wie zal het weten
Welk gedeelte van "smaken verschillen" was onduidelijk?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef kodama het volgende:
ja sorry kan niet begrijpen dat mensen dit goed vinden....
Het is een vreselijk moeilijk album. Mijn ouders wilden erg graag mee naar de HMH, hadden ook kaartjes, maar trokken het nieuwe album gewoon niet en hebben de kaartjes vervolgens doorverkocht. Ik vind het erg knap dat Portishead niet teert op hun oude werk en hun oude sound, maar zich doorontwikkelen. Third is duisterder dan eerder werk en kent vele lagen, dus dat je die ontwikkeling niet trekt kan ik me voorstellen. Maar het als 'bagger' bestempelen is in mijn ogen gewoon onterecht...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef kodama het volgende:
Kom op... 10 jaar mee bezig zijn... 3 keer zeggen dat je niet tevreden bent met het materiaal wat er ligt en dan DIT uitbrengen... ja sorry kan niet begrijpen dat mensen dit goed vinden....machine gun is 1 keer leuk, net als the rip verder..mjah bagger
Als artiest kun je het wat dat betreft ook niet goed doen. Blijf je albums maken met de bekende sound, dan haken mensen af, omdat ze het meer van hetzelfde vinden. Probeer je jezelf te vernieuwen, dan haken mensen af, omdat ze de oude vertrouwde sound missen. Ik vind Third een geslaagd album met een aantal hoogte punten. Maar ik hou dan ook wel van artiesten die durven (een deel van) hun oude sound in de prullenbak te gooien en iets nieuws te proberen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het erg knap dat Portishead niet teert op hun oude werk en hun oude sound, maar zich doorontwikkelen. Third is duisterder dan eerder werk en kent vele lagen, dus dat je die ontwikkeling niet trekt kan ik me voorstellen. Maar het als 'bagger' bestempelen is in mijn ogen gewoon onterecht...
Ik dacht dat de band portishead in 1999 was opgeheven. Dus 10 jaar hebben ze er neit aangewerkt. Dame en heren zijn solo projecten gaan doen en later weer bij elkaar gekomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef kodama het volgende:
Kom op... 10 jaar mee bezig zijn... 3 keer zeggen dat je niet tevreden bent met het materiaal wat er ligt en dan DIT uitbrengen... ja sorry kan niet begrijpen dat mensen dit goed vinden....machine gun is 1 keer leuk, net als the rip verder..mjah bagger
Vreselijk moeilijk album was de tweede CD naar mijn idee ook. Het lag wel in elkaars verlengde, toch was er een ander nieuw geluid te horen. Third heeft net zo zijn duistere momenten als het eerdere werk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een vreselijk moeilijk album. Mijn ouders wilden erg graag mee naar de HMH, hadden ook kaartjes, maar trokken het nieuwe album gewoon niet en hebben de kaartjes vervolgens doorverkocht. Ik vind het erg knap dat Portishead niet teert op hun oude werk en hun oude sound, maar zich doorontwikkelen. Third is duisterder dan eerder werk en kent vele lagen, dus dat je die ontwikkeling niet trekt kan ik me voorstellen. Maar het als 'bagger' bestempelen is in mijn ogen gewoon onterecht...
Omdat ik zojuist hier een stuk of 15 posts heb mogen editten...quote:
Misschien gaat het je vanavond dagen, dan...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ik snap alleen niet waarom je het post, maar goed.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Stofje het volgende:
Ik spam maar even: http://www.festivalinfo.nl/recensie_detail.php?recensie_id=1835, mijn recensie van dit album.
quote:maar past toch in het Portisheadstraatje thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |