* M-en-A zet wat kerstkransjes neer voor iedereenquote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi hopje... wordt nog gezellig zo met zijn allen
* Foreverblue trekt nog maar een paar flessen wijn open voor iedereen
Nee ik ben geen grote eterquote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef MissHobje het volgende:
Heej cuall .. ik eet nooit zo veel met kerstdus valt mee
Jij dan ?
Yep. Jij ook?quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Doka![]()
ook een goeie 1e kerstdag gehad/
quote:Lieske:
"Ik vind het altijd zo'n hele onderneming, dat tandenpoetsen!
quote:Op maandag 26 december 2005 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Clones gebruik ik niet, ik ben volledig mezelf en dus![]()
[..]
Tja, * BONG4002 is graag anoniem enzo op Internet, gezellig kletsen heel leuk maar verder ben ik gelukkig onzichtbaar
Dat is nou het fijne van Internet
Gezellig he?quote:
Het loopt hier zeker nog erg goed, en ja ook ik mis BB maar binnekort VIPS dus word zeker weer gezelligquote:Tis eigenlijk wel grappig.. geen BB meer online en op de buis.. maar hier loopt het prima![]()
Ik mis BB![]()
We moeten dit forum levend houdenquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef A-en-M het volgende:
Hoi hoi iedereen, fijn toch dat het weer druk is![]()
Niet té hard gillen hoorquote:Op maandag 26 december 2005 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben even wat anders aan het doen, geef straks nog wel even een gil![]()
Ik mis BB ook, maar wel fijn als iemand nieuws heeft dat het dan hier gepost word, blijven we toch een beetje op de hoogte.quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef MissHobje het volgende:
Iedereen komt binnen druppelen![]()
Tis eigenlijk wel grappig.. geen BB meer online en op de buis.. maar hier loopt het prima![]()
Ik mis BB![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Is prima hoor, ik zelf zit er niet mee, maar ik respecteer jou ding.
Klopt, ik heb weleens een foto gezien, had eerst een heel ander beeld dat is altijd wel grappig aan foto'squote:Als jij mij ooit tegenkomt, herken je mij wel, ik jou niet![]()
Ik heb vanavond ook dubbel gelegen om dat waterbed geval dat jij hier neer zetten, die was echt leuk.quote:
Denk je wel aan onze orenquote:Op maandag 26 december 2005 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben even wat anders aan het doen, geef straks nog wel even een gil![]()
Hoe zou dat nou komen, ze was toch altijd zooo klaarquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef teamlead het volgende:
Ik zit ff op de Talpa-site te kijken (nostalgie enzo) bij de uitspraken van de bewoners... De meesten ken ik natuurlijk al.. maar er zitten nog een paar briljantjes tussen die ik gemist heb of vergeten ben...
Lieske:
"Ik vind het altijd zo'n hele onderneming, dat tandenpoetsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |