Oja das waarquote:Op maandag 26 december 2005 00:07 schreef demins het volgende:
[..]
Het is wel kerstvakantie moet je rekenen!!![]()
lekker een rooie graagquote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi hopje... wordt nog gezellig zo met zijn allen
* Foreverblue trekt nog maar een paar flessen wijn open voor iedereen
quote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zei dat niet hoor teamleaddat zei het broekie FB zelf
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
Ik ben nog lang geen 40... maar dat zou heel goed kunnen ja![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Och weet je wat het is A-en-M, ik geloof niet zo erg in, teveel allerlei dingen gaan verbieden, Bong is een type die toch zijn eigen gang gaat en ik heb liever dat hij alles eerlijk hier opbiecht dan dat hij stiekum een kloon gaat aanmaken.quote:Op maandag 26 december 2005 00:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Maar vinden je mama's hier op Fok! dat ook![]()
Cuall wat denk jij ervan![]()
Speciaal voor jou.....quote:Op maandag 26 december 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar mama zegt dat ik nog even mag blijven yeah![]()
![]()
hmmmmmmm lekkerrrrrquote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Las ik ook ja... niks van gezien... dus zal nog wel komen dan denk ik.quote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef MissHobje het volgende:
Wowik denk er zal niemand zijn
door kerst.. maar dat valt reuze mee
![]()
Ik las net regens dat Dido en Roel intervieuw hadden voor de krant AD .. heeft dat er al ingestaan of komt dat nog ? weet iemand dat ?
Asjeblieft mevrouw....quote:Op maandag 26 december 2005 00:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
waar blijft dat wijntje nou?
Okee... asje... een lekker koud biertjequote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Voor mij even geen wijn ajb.,... Ik neem wel een biertje
Ojeeeeeeee een Bong met een kloon, die moeten we niet, dan laten we hem maar lekker hier biechten.quote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Och weet je wat het is A-en-M, ik geloof niet zo erg in, teveel allerlei dingen gaan verbieden, Bong is een type die toch zijn eigen gang gaat en ik heb liever dat hij alles eerlijk hier opbiecht dan dat hij stiekum een kloon gaat aanmaken.
.....daarbij weet ik zeker dat hij nu al zit te liegen over zijn leeftijd, dus maakt het niks uit wat ik wel of niet goed zal vinden![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Asjeblieft mevrouw....(glas wijn)
![]()
Jongedame danquote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
gaat tie ineens mevrouw zeggen
![]()
lekker dank je
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... asje... een lekker koud biertje
Clones gebruik ik niet, ik ben volledig mezelf en dusquote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Och weet je wat het is A-en-M, ik geloof niet zo erg in, teveel allerlei dingen gaan verbieden, Bong is een type die toch zijn eigen gang gaat en ik heb liever dat hij alles eerlijk hier opbiecht dan dat hij stiekum een kloon gaat aanmaken.
Tja, * BONG4002 is graag anoniem enzo op Internet, gezellig kletsen heel leuk maar verder ben ik gelukkig onzichtbaarquote:.....daarbij weet ik zeker dat hij nu al zit te liegen over zijn leeftijd, dus maakt het niks uit wat ik wel of niet goed zal vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |