Ik eet uberhaupt geen vis...quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
hou jij van oesters????
Die vind ik toch zo goor, echt bah![]()
staat hij nog ergens dan?quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja had ik gezien, hilarisch![]()
![]()
Was ook niet uitgezonden voor zover ik weet en streams moest je voor betalen maar wat een mega filmpje was dat zeg
kerstdiner maar nu met de familie van mijn pa. Niet dat ik veel zin heb maar als mijn peetoom en opa ofzo goedgevig zijn dan je weet welquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Ik ga de ziekenboeg verzorgen en voor de rest feyenoord en PSV kijken
Nog even een link naar de clip van Frans Bauer. Het nummer heet 'Ik heb in mijn dromen een engel gezien'.quote:Op maandag 26 december 2005 00:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik mis de bewoners ook, ik wil zo graag weten hoe het met Ingrid is.
LOLquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag van mijn dochter het volgende toegestuurd
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Ik wil achteraf géén klachten![]()
zou mijn dochter een hekel aan me hebben![]()
Oeffffffffffff helpquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het erg vreemd, was de eerste keer dat ik het proefde, het was koud en slijmerig en smaakte gewoon naar zeewater heel apart, maar het had wel iets (voor een keertje dan)quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
hou jij van oesters????
Die vind ik toch zo goor, echt bah![]()
Ja ik heb het opgeslagenquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Had je dat filmpje ook nog gezien wat PC eend hier neer gezet heeft van GJ...... was echt wel lachen.
En wij dachten dat in BB5 de alchohol soms wel erg snel ging, GJ kon er ook wat van.
Heb zo m'n twijfels, ik zou liever willen dat er een camera 24 uur per dag achter Roel en Lieske aan zou lopen en dat ze dat niet weten ofzo en we dan kunnen zien of ze echt compleet uit hun dak gaan en alles. Joost zit toch bij Bren en Ingrid, ja eigenlijk zou ik ook wel weten wat ze nu aan het doen isquote:Op maandag 26 december 2005 00:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nog even een link naar de clip van Frans Bauer. Het nummer heet 'Ik heb in mijn dromen een engel gezien'.
Hier "lijkt" het er op dat Ingrid een rolletje meespeelt
[afbeelding]
http://www2.sterren.nl/index.php?id=videoplayer&streamID=506
ligt toch in het water?? En ik eet ook geen slakken! Alle dingen die ik er niet uit vind zien eet ik niet!!quote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is geen vis![]()
Maar schelp/schaaldieren
Morgenmiddag krijgen we een paar kinders op visitequote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Ik ga de ziekenboeg verzorgen en voor de rest feyenoord en PSV kijken
Sow jij bent snelquote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
Nee, ze mailde:.........".grapje, jij houdt toch zo van puzzelen, ha ha"quote:Op maandag 26 december 2005 00:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oeffffffffffff help
dat was een kerstgroet van haar???
Whahahaha... ik wist dat er zoiets ging komen en toch zat ik weer op het plafondquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je het ooit wel eens geprobeerd ?quote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ligt toch in het water?? En ik eet ook geen slakken! Alle dingen die ik er niet uit vind zien eet ik niet!!
Ik twijfel er ook aan of ze het is. Maar vond dit dus op Fok! in: Ingrid als kerstengelquote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb zo m'n twijfels, ik zou liever willen dat er een camera 24 uur per dag achter Roel en Lieske aan zou lopen en dat ze dat niet weten ofzo en we dan kunnen zien of ze echt compleet uit hun dak gaan en alles. Joost zit toch bij Bren en Ingrid, ja eigenlijk zou ik ook wel weten wat ze nu aan het doen is
No probs.. was nog sneller eigenlijk maar ik had een foutpostquote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sow jij bent snel
Ik was net te laat
Ohhhhh, echt niet?????quote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
Raar gevoel voor humor, heeft ze niet van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |