Ja gezellig hier thuis gebleven, kids zijn thuis en we hebben ons wel vermaakt. Nu zit iedereen filmpje te kijken.quote:
Tot straksquote:Op maandag 26 december 2005 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben even wat anders aan het doen, geef straks nog wel even een gil![]()
Ik zag vanavond die Ratelband ff op tv. ik denk dat ik die man ernstig ga bashen als hij op de streams komtquote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig he?
[..]
Het loopt hier zeker nog erg goed, en ja ook ik mis BB maar binnekort VIPS dus word zeker weer gezellig
welke film?quote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja gezellig hier thuis gebleven, kids zijn thuis en we hebben ons wel vermaakt. Nu zit iedereen filmpje te kijken.![]()
Ratelband (spreek uit "Reetleband" (op zn Amerikaans)quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag vanavond die Ratelband ff op tv. ik denk dat ik die man ernstig ga bashen als hij op de streams komt![]()
Lord of the Rings trilogie, dus ze zijn nog wel even bezigquote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke film?
Ik heb vanavond The History of Violence en als 2e Into the Blue gezien![]()
Zo eens beginnen met Flightplan![]()
Marathon uitzending van een paar uur jaquote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Lord of the Rings trilogie, dus ze zijn nog wel even bezig![]()
Ja, ik mis de bewoners ook, ik wil zo graag weten hoe het met Ingrid is.quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik mis BB ook, maar wel fijn als iemand nieuws heeft dat het dan hier gepost word, blijven we toch een beetje op de hoogte.
Bewoners bashen is nog nooit zo makkelijk geweestquote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zag vanavond die Ratelband ff op tv. ik denk dat ik die man ernstig ga bashen als hij op de streams komt![]()
Zow, dat is een hoopquote:Op maandag 26 december 2005 00:28 schreef Bartoli het volgende:
nog 7 posts en ik haal op 2e kerstdag nog de 15.000e post op Fok
Reageer hier maar even op, dan zijn het er nog 6quote:Op maandag 26 december 2005 00:28 schreef Bartoli het volgende:
nog 7 posts en ik haal op 2e kerstdag nog de 15.000e post op Fok
Ik kreeg vanmiddag van mijn dochter het volgende toegestuurdquote:
Lachen.. dat heb ik dus vandaag ook gedaanquote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Lord of the Rings trilogie, dus ze zijn nog wel even bezig![]()
nog 6 danquote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef doka het volgende:
[..]
Reageer hier maar even op, dan zijn het er nog 6
Had je dat filmpje ook nog gezien wat PC eend hier neer gezet heeft van GJ...... was echt wel lachen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ratelband (spreek uit "Reetleband" (op zn Amerikaans)
Dat word nog feest als hij komt![]()
Mooiquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef Manu82 het volgende:
laptop opnieuw opgestart en I'm back on track
quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 heeft ook een fijne kerstdag gehad
Eerst uitslapen tot uurtje of 2 's middags en daarna thuis eerst een heerlijke stevige rode port gedronken uit 2000, smaakte mega en daarna bij familie heerlijk diner gehad met o.a. oesters, kreeft, zalm en noem maar op, smaakte opperdebest
damn ik schrok me doodquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag van mijn dochter het volgende toegestuurd
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Ik wil achteraf géén klachten![]()
zou mijn dochter een hekel aan me hebben![]()
Ja had ik gezien, hilarischquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Had je dat filmpje ook nog gezien wat PC eend hier neer gezet heeft van GJ...... was echt wel lachen.
En wij dachten dat in BB5 de alchohol soms wel erg snel ging, GJ kon er ook wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |