quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
Je vindt het stiekem gewoon geil om jezelf onder te pissen.
Ja, maar wat heeft dat te maken met het nadruppelen?quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
Jij hebt ervaring over de eerste symptomen daarvan?quote:Op zondag 25 december 2005 16:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gefeliciteerd u word incontinent!
Wat is een ODOL?quote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef longinus het volgende:
Wees blij dat je geen ODOL had, dan zat alles onder.
Ontzettend Dikke Ochtend Lul...ken je klassiekersquote:
Ik heb verpleegkunde gestudeerd!quote:Op zondag 25 december 2005 16:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring over de eerste symptomen daarvan?
Deel ons je verhaal..![]()
Homeaux!quote:Op zondag 25 december 2005 16:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb verpleegkunde gestudeerd!![]()
Het onderbewustzijn is een sterk iets.quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
heur mquote:Op zondag 25 december 2005 16:30 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, maar dan met mijn poep.
Jouw anus druppelt na?!quote:Op zondag 25 december 2005 16:30 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, maar dan met mijn poep.
Die hebben verstand van piemels.quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 16:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sta je bij de hoeren, je heerlijk te ontdoen van je volle balzak. Vervolgens rits je de broek dicht, was je de handen en loop je weer weg. Totdat je opeens iets nats voelt...
Blijkt dat je prostaat nog wat reserves had. Dan sta je daar, met een vieze natte (en warme) boxer aan. Arghhh![]()
Kloteprostaat.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef RedDevil085 het volgende:
maar niet vaker dan 3 x want dan is het spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |