whehe. Degradeerde meteen, en heb het seizoen dit jaar met een 4e plaats afgesloten..quote:Op maandag 26 december 2005 11:58 schreef komrad het volgende:
vertel maniack maar niet hoe het dit seizoen met je afgelopen is timmy dat zal zijn stemming niet verbeteren
VIII.79quote:Op maandag 26 december 2005 12:14 schreef komrad het volgende:
@excalibur, zolang hij geen fatsoenlijke aanval heeft zou ik me hier niet al te druk om maken. Zou hij ook nog goede aanvalsratings halen, dan ben je zuur
Welke div is dit eigenlijk?
Wat moet er veranderen dan? Ik weet alleen dat ik nog een paar managers moet toevoegen. weet alleen niet meer wiequote:Op zondag 25 december 2005 18:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
FritsHoerenjong!
Hives: Ga je die OP ooit nog bijwerken of moet ik het overnemen?
JD![]()
Toevallig dacht ik er vanochtend ook aan, tis zo'n teringzooi zo. Doe die banner maar, een link naar een site waar alles op staat en voor de rest een link naar de nieuwe OP..... lekker kleinquote:Op maandag 26 december 2005 13:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
En hem wat overzichtelijker maken.
In mijn ogen staat er teveel informatie in.
Misschien kunnen we een koppeling maken tussen de OP en de site qua info.
Die lelijke plaatjes eruit gooien
Sterrenklassement eruit gooienof doet Grump dat nog?
Radio eruit gooien
Toto eruit gooien
Huidige topics eruit gooien. Zinloos
Awards naast elkaar ipv onder elkaar
Zoiets?
Ik wil bij naam genoemd worden in de OPquote:Op maandag 26 december 2005 13:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als iedereen even zijn wensen hier post, kan ik daar rekening mee houden
Merci
check eens htforums.org, daar kun je een logo aanvragen, met je wensenquote:Op maandag 26 december 2005 13:16 schreef Ruudt het volgende:
Oja en ik zou eindelijk wel eens een geweldig clublogo willen hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |