Als jij dat kan concluderen uit die 2 regels zegt dat ook weer genoeg over je eigen persoontjequote:Op zondag 25 december 2005 15:22 schreef McGilles het volgende:
Als ik kijk naar jouw taalgebruik en zinsopbouw ben je zelf te dom om een triangel te hanteren....
quote:Op zondag 25 december 2005 15:27 schreef Ciurlizza het volgende:
Die jostimobielen moeten echt van de weg inderdaad.
Zeuren over mensen die in zo'n autotje rijden vind ik sowieso al zielig, zit een beetje jou te helpen reacties te krijgen in je fantastische topic, ga je mij afzeiken....quote:Op zondag 25 december 2005 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Als jij dat kan concluderen uit die 2 regels zegt dat ook weer genoeg over je eigen persoontje
ow sorry.... het spijt me... ga vooral doorquote:Op zondag 25 december 2005 15:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zeuren over mensen die in zo'n autotje rijden vind ik sowieso al zielig, zit een beetje jou te helpen reacties te krijgen in je fantastische topic, ga je mij afzeiken....![]()
Waarom zou het zielig zijn?quote:Op zondag 25 december 2005 15:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zeuren over mensen die in zo'n autotje rijden vind ik sowieso al zielig, zit een beetje jou te helpen reacties te krijgen in je fantastische topic, ga je mij afzeiken....![]()
Dankuquote:Op zondag 25 december 2005 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow sorry.... het spijt me... ga vooral door
ja alleen dan ga ik er mee op een fietspad rijden en niet op de 80km/h wegquote:Op zondag 25 december 2005 15:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Danku
Maar stel dat je morgen een beentje mist wil ik je niet zien rondrijden in zo'n mobiel he?!
ik ga dan gewoon een automaat rijden, geen 45 km dingetjequote:Op zondag 25 december 2005 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja alleen dan ga ik er mee op een fietspad rijden en niet op de 80km/h weg
quote:Op zondag 25 december 2005 15:54 schreef yosander het volgende:
Dat is gewoon Maikuuul op z'n brommer met wat plastic erover heen.![]()
Denk aan het kerstgevoelquote:Op zondag 25 december 2005 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GVD die mensen (meestal zijn het zombies trouwens) moeten gewoon dood... je mag daar niet eens rijden met die dinkietoy van je!
Als je je been verliest? Wat maakt 't dan uit of je een automaat hebt, schakelen kan je toch wel, en dat je 1 pedaal minder hebt helpt niet echt.quote:Op zondag 25 december 2005 15:43 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik ga dan gewoon een automaat rijden, geen 45 km dingetje
hehe ben je 12 ofzo?????quote:Op zondag 25 december 2005 18:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je je been verliest? Wat maakt 't dan uit of je een automaat hebt, schakelen kan je toch wel, en dat je 1 pedaal minder hebt helpt niet echt.
Met 1 been rem en gas bedienen is te onveilig lijkt mij zo..
Nee 16, en ik weet dat je 't met 1 been (ik neem teminste aan dat je dat bedoelt..) doet, maar alsnog lijkt 't me ietsje veiliger gewoon 2 benen te hebben just in case..quote:Op zondag 25 december 2005 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ben je 12 ofzo?????
gas en rem doe je altijd met 1 pedaal... zowel in een automaat als normaal![]()
En de grootste baggeraar van fok.. Overigens zou ik mezelf nog niet als volwaardig "man" bestempelen.. Jongen volstaat..quote:Op zondag 25 december 2005 19:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Daar hebben we Jeff89, de man die aan elke meid die online is zijn schwanz laat zien.
quote:Op zondag 25 december 2005 19:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Nee 16, en ik weet dat je 't met 1 been (ik neem teminste aan dat je dat bedoelt..) doet, maar alsnog lijkt 't me ietsje veiliger gewoon 2 benen te hebben just in case..
Dat is het merk...quote:Op zondag 25 december 2005 19:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Die dingen hebben vaak als kenteken "AIXAM", iemand enige idee waarom?
quote:Op zondag 25 december 2005 19:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Die dingen hebben vaak als kenteken "AIXAM", iemand enige idee waarom?
jij niet wij welquote:Op zondag 25 december 2005 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
Die dingen moeten meteen van de weg worden gehaald![]()
Die soos-benzen hebben niet eens veiligheidsgordels, eens gezien hoe een opa door een vooruit hing van zo'n koektrommeltje, daar wordt je niet vrolijk van![]()
Het lijkt mij gewoon dat je sneller op de rem kan trappen als je de keuzen hebt tussen 2 benen, maargoed..quote:Op zondag 25 december 2005 22:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies, met 1 been, stel je voor zeg, dan kan je niet eens beide pedalen tegelijkertijd intrappen.
ontzettend kutslotje muahahahahaquote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
ontzettende kutkick muahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |