Sommige mensen hebben een levenquote:Op zondag 25 december 2005 22:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hoezo morgen? wie heeft er nou iets als slaap nodig![]()
Deze was al geopend in GC, maar verplaatst naar ONZquote:Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Open het volgende topic trouwens in GC
Gewoon volhoudenquote:Op zondag 25 december 2005 22:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Deze was al geopend in GC, maar verplaatst naar ONZ![]()
Sterfquote:Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef longinus het volgende:
Nee, ik vind Fokken mooier.
heb jij die specifieke uitzending van "probleemwijken" gezien?quote:Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef longinus het volgende:
Desalniettemin is het ook prachtig als knkrkchl op 1komt.quote:Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef longinus het volgende:
Precies!quote:Op zondag 25 december 2005 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Desalniettemin is het ook prachtig als knkrkchl op 1komt.
Dat woord wordt door de reactie verwijderd. Fokken is ook al een bestaand woord.quote:Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef longinus het volgende:
[Insert maanvisnegeravatar]quote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat woord wordt door de reactie verwijderd. Fokken is ook al een bestaand woord.
Stem nou maar gewoon op de kachel.
reactie of redactie?quote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat woord wordt door de reactie verwijderd. Fokken is ook al een bestaand woord.
Ik gok redactie, alhoewel ik niet denk dat kankerkachel een lang leen bekoren is.quote:
Nee die gaan ze laten staanquote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 466 voor kankerkachel (0,05 seconden)quote:Op zondag 25 december 2005 23:05 schreef Golf het volgende:
Kankerkachel als zoekopdracht bij Google begint ook z'n sporen na te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |