quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef HendrikJan het volgende:
Toen mijn ex er met een ander vandoor ging, hadden we alles bij elkaar denk ik nog iets van 2000 euro te betalen bij Wehkamp, Neckermann en Essent.
Aangezien dit allemaal op haar naam stond, heb ik geweigerd te betalen en kon zij dokken.
De stereotoren, videorecorder etc. die hier staan zijn dus door haar betaald
Prima actie!quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef HendrikJan het volgende:
Toen mijn ex er met een ander vandoor ging, hadden we alles bij elkaar denk ik nog iets van 2000 euro te betalen bij Wehkamp, Neckermann en Essent.
Aangezien dit allemaal op haar naam stond, heb ik geweigerd te betalen en kon zij dokken.
De stereotoren, videorecorder etc. die hier staan zijn dus door haar betaald
... neem een 'nieuwe' vriendin.quote:
Net of een man daar mee zit.quote:
Diegene is zelf ook een hufter waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 14:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zo lang jij met wraakgedachtes bezig bent, verspil jij energie.
Dan ben jij met negatieve energie druk. Positieve energie levert wat op, negatieve energie niet.
Of vind je dat het klopt wat HendrikJan schrijft.
Zelf vind ik iemand die zo handelt een ongelooflijke hufter (M/V).
Herinner je liever de leuke/goede dingen die jullie hadden en ga door met je leven.
Je dacht toch niet dat ik de helft (1000 euro) ga meebetalen terwijl zij al 3 maanden vreemd ging en ook nog eens sneaky de pil niet meer slikte?quote:Op zondag 25 december 2005 14:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zo lang jij met wraakgedachtes bezig bent, verspil jij energie.
Dan ben jij met negatieve energie druk. Positieve energie levert wat op, negatieve energie niet.
Of vind je dat het klopt wat HendrikJan schrijft.
Zelf vind ik iemand die zo handelt een ongelooflijke hufter (M/V).
Herinner je liever de leuke/goede dingen die jullie hadden en ga door met je leven.
Als het zusje nou dik en lelijk is,.. dan heb je alleen jezelf ermeequote:Op zondag 25 december 2005 15:34 schreef Ciurlizza het volgende:
D'r zusje neuken, dat werkt goed bij een vrouwelijke ex.
Haar zusje is best lekker.quote:Op zondag 25 december 2005 15:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Als het zusje nou dik en lelijk is,.. dan heb je alleen jezelf ermee
ja...uit ervaring![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |