Net of je dat met een simpele EHBO-cursus kunt beoordelen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Niet halfdood, gewoon wat schrammen.
Als ze die hersenschudding niet had, dan was ze nooit voor je gegaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef BiMeWet het volgende:
Oke, dan kick ik hem wel met een aardig verhaaltje.
Ik reed op mijn fiets, met een kapotte achteras, en zag ineens een meisje aangereden worden. Ze
JAAAA!1111:D;Dquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Extend het volgende:
Als ze nooit was aangereden, was ze niet voor je gevallen
Snap je 'em?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Extend het volgende:
Snap je 'em?
Kankergrapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Extend het volgende:
Snap je 'em?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dus je hebt haar keihard annaal geneukt neem ik aan, aan die smileys te zien ging het flink hard dus
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef Terreros85 het volgende:
Smakelijk gelachen in dit topic, maar nu ff een verhaaltje van mijn kant
ik was een jaar of 16 en ik was op vakantie (Spanje) in de plaatselijke (klein dorpje aan de kust bar/disco. Ik zie een mooi meisje aan het fotoplayen. Ik wist nix van dat spelletje en ik ging er eens kijken. Na een minuut dacht ik te weten hoe dat spelletje werkte en probeerde ik haar te helpen. Met de eerste zet verneukte ik haar hele spelletje. Weg meisje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was
Haha, jij hebt nog wel eens een topic geopend toch dat je niet zo goed op meisjes af durfte te stappen? Dan heb je je iig goed verbeterdquote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen![]()
![]()
Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoenOp een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)
![]()
(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders)
eikeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, jij hebt nog wel eens een topic geopend toch dat je niet zo goed op meisjes af durfte te stappen? Dan heb je je iig goed verbeterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |