abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34407092
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
Haleloeja
pi_34413075
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Weet niet zeker of het een blunder is, maar toch het vermelden waard denk ik.

Paar maanden terug ging ik in m'n eentje uit naar een dancing, omdat ik daat wat medewerkers ken (denk 'ff bijkleppen'). Nadat ik wat heb bijgekletst ga ik eens kijken of er nog meer bekenden rondliepen. Dat niet, maar wel een leuk uitziende meid die met een vriendin stond te dansen en te praten. Nou heb ik al een lange tijd een relatie, dus was verder niks van plan, maar ik kijk die leuke meid aan en zij mij. En die meid begint lief te lachen (en ik shcijnbaar ook, tja ze was wel erg leuk).

Dus we raken aan de praat, beetje gekletst, beetje sexy gedanst, en het was duidelijk dat ze me wel zag zitten. Maar omdat ik mijn vriendin niet wou beduvelen hou ik dus de boot af. Ga ik even wat drinken (alleen voor mezelf, ben niet gek) halen, zie ik haar even niet meer. Kijk ik nog eens goed, zie ik haar op de dansvloer met een paar maroks staan flikflooien.

Voelde me vreemd genoeg toch een beetje niet blij

ps. achteraf gezien ook wel een beetje opgelucht, die meid was hot genoeg om een one-nightje mee op te zetten, maar weegt niet op tegen een relatie
tja dit zegt imo meer dan genoeg over jouw relatie....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:42:32 #253
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_34422563
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef Breukink het volgende:

[..]

Die opmerking slaat imo nergens op...
pi_34423601
quote:

[..]

Hoe voelde zich niet goed omdat ze nu in handen van Marokkanen was, duh
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:27:40 #255
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34426480
quote:

[..]

Er is niks mis met mijn relatie hoor. Mijn vriendin en ik laten elkaar redelijk vrij, alleen zoenen en verder dan dat is niet de bedoeling. Maar een beetje flirten en dansen doet zij even goed, en toch zijn we al 4 jaar samen .

Waarom ik het uiteindelijk wel een beetje jammer vond dat ze aan't flikflooien was met een paar maroks had er gewoon mee te maken dat het twee van die typische blingbling-bimbo's waren, en die meid er gewoon wel leuk uitzag (maar ondertussen met iedereen die ze tegenkwam flirtte blijkbaar). En ga me nou niet vertellen dat jij immuun voor andere meiden bent als je een relatie hebt, dat is vrijwel niemand.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_34426612
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:27 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

En ga me nou niet vertellen dat jij immuun voor andere meiden bent als je een relatie hebt, dat is vrijwel niemand.
Tuurlijk wel!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34494523
Als jij degene op de adverta bent is het begrijpelijk
pi_34495180
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
En ga me nou niet vertellen dat jij immuun voor andere meiden bent als je een relatie hebt, dat is vrijwel niemand.
Immuun niet, wel bij verstande er verder niet naar te handelen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:25:19 #259
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34498801
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Immuun niet, wel bij verstande er verder niet naar te handelen.
Tja, alsof ik er nou zo zeer naar handelde . We hebben in feite niks gedaan wat aanleiding zou geven tot wantrouwen imho. En dat er een vonk oversloeg en we wat sexy hebben gedanst, dat kan de beste overkomen.

Maar goed, genoeg geleuterd over mijn dancing-uitspattingen. Het is hier nog altijd een blunder-topic, geen beoordeel-B_G's-escapades-topic .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_34500465
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Tja, alsof ik er nou zo zeer naar handelde . We hebben in feite niks gedaan wat aanleiding zou geven tot wantrouwen imho. En dat er een vonk oversloeg en we wat sexy hebben gedanst, dat kan de beste overkomen.
Het is me niet overkomen.
pi_34521696
Maak ik weer mee . Ik heb gister wat staan kloten met een leuk meisje, het was vrij gezellig. Nou kom ik haar even later weer tegen en maak nog even een praatje. Op een gegeven moment kijk ik op mijn shirt, zat ik onder het bloed . Ik snapte er geen drol van, want ik bloedde niet. Dus ik kijk nog even goed, was het haar hand dat bloedde . Ze had een vrij grote snee in haar hand en had mij lekker zitten betasten met die wond . Ze was blijkbaar zo lam dat ze dat niet eens meer zelf doorhad . Gelukkig was ik toch al van plan weg te gaan, kon ik snel m'n jas aandoen, want om nou de hele avond met een bebloed shirt te moeten hebben gelopen is ook geen pretje denk ik zo .
pi_34522095
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Bak_Beest het volgende:
Maak ik weer mee . Ik heb gister wat staan kloten met een leuk meisje, het was vrij gezellig. Nou kom ik haar even later weer tegen en maak nog even een praatje. Op een gegeven moment kijk ik op mijn shirt, zat ik onder het bloed . Ik snapte er geen drol van, want ik bloedde niet. Dus ik kijk nog even goed, was het haar hand dat bloedde . Ze had een vrij grote snee in haar hand en had mij lekker zitten betasten met die wond . Ze was blijkbaar zo lam dat ze dat niet eens meer zelf doorhad . Gelukkig was ik toch al van plan weg te gaan, kon ik snel m'n jas aandoen, want om nou de hele avond met een bebloed shirt te moeten hebben gelopen is ook geen pretje denk ik zo .
Je had wel mooi haar telefoonnummer makkelijk kunnen krijgen, ivm geleden schade.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:05:23 #263
121738 The_Prophecy
Of The Harder Styles
pi_34532178
Ik was laatst aan het uitgaan, zitten wat van de meisjes de hele tijd te kijken, zegt die ene zo de hele tijd HIJ KIJKT HIJ KIJKt. dat vond ik wel een blunder van hun kant,.

Mssssssl
Nogeenkeer en Nogeenkeer zaten in een bootje, bootje viel om, Nogeenkeer viel eruit, wie bleef er over?
pi_34532904
Waren ze leuk en deed jij er wat mee? Anders was het gewoon weer eentje in de categorie 'te schijterig om er wat mee te doen' natuurlijk
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34557974
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef The_Prophecy het volgende:
Ik was laatst aan het uitgaan, zitten wat van de meisjes de hele tijd te kijken, zegt die ene zo de hele tijd HIJ KIJKT HIJ KIJKt. dat vond ik wel een blunder van hun kant,.

Mssssssl
Waarom ben je er dan niet gewoon heen gegaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door YellowLedbetter op 28-01-2006 19:42:53 (foutjuuuuuuuuuh :')) ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 29 januari 2006 @ 00:02:39 #266
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_34566647
quote:

Mssssssl
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_34566690
quote:

Mssssssl
Ja van mij hoeft het dan ook niet echt meer, lompe wijven.
  zondag 29 januari 2006 @ 01:02:44 #268
111964 Jitse
add goes here
pi_34568556
Sja als je eens een echte blunder wil horen...

Tijdje in Zweden op erasmus geweest. M'n maat en ik besloten om op 2 typische skandinavische mokkeltjes af te stappen. Al snel was uitgemaakt wie wie nam. Zo gezegd zo gedaan. Alles liep van een leien dakje en m'n maat was op een gegeven al met zijn "flicka" aan het zoenen. Dat verhoogt natuurlijk de prestatiedruk bij mij ook (male ego enzo) en ik besloot om haar even apart mee te nemen naar de lounge van die club.

Zat lekker naast haar een beetje te praten in de zetel met m'n arm rond haar een kaugompje in m'n mond. MAAR.. ze had van dat vrij lang wild blond haar. De muziek stond vrij hard en ik moest dus dicht tegen haar oor spreken. Opeens voel ik dat haar haren zijn verstrengeld in mijn kauwgom in mijn mond..

Daar liep het allemaal mis, ik moest de kauwgom lossen omdat ie zo vast zat in haar haren.. En daar hing ie dan; ne bruine stimerol in haar mooie blonde lokken. Ik twijfelde in eerste instantie of ik het haar zou zeggen maar besloot van nog even te wachten. Op een gegeven moment ging ik ervoor: "oh shit, there is gum in your hair.." Ik probeerde het nog te verdoezelen door te zeggen dat het wss aan de leuning van de zetel hing, maar kon niet vertellen of ze me geloofde. " I think I have to cut it off" zei ik dan maar na even prutsen. En dus nam ik mijn sleutel en sneed het stukje haar met kauwgom af.

Heb dus niet meer gescoord die avond.
or here.. contact me for further information or prices
pi_34569284
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Jitse het volgende:
..verhaal..
pi_34569435
Bah. Tjah of het een echte versierblunder is, weet ik niet. Naai streek in ieder geval wel. Een meisje die ik al langer kende vanavond weer gezien. Beetje buurten. Op een gegeven moment met elkaar kussen. Ben ik ff weg gegaan, later weer terug gekomen. Weer kussen enzo. Nah ja ging wel goed dacht ik. Stond ik met wat vriendinnen van me te buurten, zeg de ene: waar is ze nou? Ik zo, ze is daar boven. "is ze nou met iemand aan et kussen!!??" "Ja dat vraag ik me nou ook af!!". Was die slet met iemand anders aan het kussen Dus ik spreek der op aan. "ja ik ben gewoon een slet" Hele avond naar de klote door die slet
pi_34573215
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef DuranK het volgende:
Bah. Tjah of het een echte versierblunder is, weet ik niet. Naai streek in ieder geval wel. Een meisje die ik al langer kende vanavond weer gezien. Beetje buurten. Op een gegeven moment met elkaar kussen. Ben ik ff weg gegaan, later weer terug gekomen. Weer kussen enzo. Nah ja ging wel goed dacht ik. Stond ik met wat vriendinnen van me te buurten, zeg de ene: waar is ze nou? Ik zo, ze is daar boven. "is ze nou met iemand aan et kussen!!??" "Ja dat vraag ik me nou ook af!!". Was die slet met iemand anders aan het kussen Dus ik spreek der op aan. "ja ik ben gewoon een slet" Hele avond naar de klote door die slet
Dat je je druk kan maken om zo'n snol. .
Kutkloon.
  zondag 29 januari 2006 @ 10:42:23 #272
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_34573278
quote:
-verhaal-
geplayed
pi_34573889
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Jitse het volgende:
Sja als je eens een echte blunder wil horen...

Tijdje in Zweden op erasmus geweest. M'n maat en ik besloten om op 2 typische skandinavische mokkeltjes af te stappen. Al snel was uitgemaakt wie wie nam. Zo gezegd zo gedaan. Alles liep van een leien dakje en m'n maat was op een gegeven al met zijn "flicka" aan het zoenen. Dat verhoogt natuurlijk de prestatiedruk bij mij ook (male ego enzo) en ik besloot om haar even apart mee te nemen naar de lounge van die club.

Zat lekker naast haar een beetje te praten in de zetel met m'n arm rond haar een kaugompje in m'n mond. MAAR.. ze had van dat vrij lang wild blond haar. De muziek stond vrij hard en ik moest dus dicht tegen haar oor spreken. Opeens voel ik dat haar haren zijn verstrengeld in mijn kauwgom in mijn mond..

Daar liep het allemaal mis, ik moest de kauwgom lossen omdat ie zo vast zat in haar haren.. En daar hing ie dan; ne bruine stimerol in haar mooie blonde lokken. Ik twijfelde in eerste instantie of ik het haar zou zeggen maar besloot van nog even te wachten. Op een gegeven moment ging ik ervoor: "oh shit, there is gum in your hair.." Ik probeerde het nog te verdoezelen door te zeggen dat het wss aan de leuning van de zetel hing, maar kon niet vertellen of ze me geloofde. " I think I have to cut it off" zei ik dan maar na even prutsen. En dus nam ik mijn sleutel en sneed het stukje haar met kauwgom af.

Heb dus niet meer gescoord die avond.
.

Zelf heb ik vannacht succes gehad, dus geen blunder! . Naja of je moet 2x per ongeluk bier over haar heen gooien en daarna nog een keer bier over je heen krijgen tijdens het zoenen ook mee willen tellen.. .
pi_34576783
quote:
Owned . Het is ook niet erg tactisch van dat wijf om al een ander te pakken terwijl jij er nog was dat moet ze beter aanpakken
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34594905
Gisternacht behoorlijk wat meiden gesproken en ook geregeld m'n nummer uitgewisseld. Belt er zonet een meisje waarvan ik géén idee had wie het was.. dus ik nogmaals naam vragen, nou ik kende haar echt niet. Zegt ze vervolgens "ben je me nu al vergeten - BAF" en hangt op.. .

Vraag me echt af wie het is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')