quote:Op zondag 25 december 2005 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent van voor de Mammoetwet zeker?
Wally inderdaadquote:Op zondag 25 december 2005 13:43 schreef pyl het volgende:
Wally Tax op een bad hair day?
It takes one to know one?quote:Op zondag 25 december 2005 13:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; vadsige, xenofobe homo's zijn nu eenmaal m'n specialiteit...![]()
Denk ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
It takes one to know one?
Volgens mij houdt hij wel van kaalkopjesquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Denk ik niet.
Lijkt me sterk dat Michiel Smit mij kent...
Ja; en ook van Duitse helmen. In alle opzichten...quote:Op zondag 25 december 2005 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij houdt hij wel van kaalkopjes![]()
Ik was als, pak 'm beet 6-jarige, verliefd op haarquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Treinhomo het volgende:
Een plaatje van uit den ouden doosch.![]()
Zo ook van knaapjesquote:Op zondag 25 december 2005 14:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ook van Duitse helmen. In alle opzichten...
Daar kan ik dan wel weer de charme van inzien; verrekte handig om je jas op te hangen.quote:
Je viel toen al op oudere vrouwen ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was als, pak 'm beet 6-jarige, verliefd op haar![]()
Ja, de meiden van mijn leeftijd hadden toen nog helemaal geen tietenquote:Op zondag 25 december 2005 14:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je viel toen al op oudere vrouwen ?
Dan dronken ze vast iedere dag klokslag 16:00 soep ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de meiden van mijn leeftijd hadden toen nog helemaal geen tieten![]()
Geschiedkundige correctheid is een nobel streven.quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie net op imdb dat ik destijds al 10 was. Maakt niet uit wat betreft het tieten-verhaal, maar toch...
en Flea speelt in The Big Lebowskiquote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef Treinhomo het volgende:
Zo heb ik vandaag via IMDB gekeerd dat Corey Glover uit 'Platoon' gewoon DE Corey Glover van 'Living Colour' is.
RHCP...quote:Op zondag 25 december 2005 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
en Flea speelt in The Big Lebowski
zo was het een schok te vernemen dat Alanis Morisette God isquote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
RHCP...![]()
En 't was evenzeer prettig te vernemen dat Denis Leary de stem doet van 'Diego' in 'Ice age'.
Dat was al bekend voordat ze überhaupt gingen draaien. Destijds zelf gelezen op Vara-hittekst.quote:Op zondag 25 december 2005 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
zo was het een schok te vernemen dat Alanis Morisette God is
Die zou ik dan toch maar eens kopenquote:
All Creatures Great and Smallquote:Hintje omtrent jouw vrouwspersoon maar doen dan ?
je bedoelt voordat de aarde ging draaien?quote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat was al bekend voordat ze überhaupt gingen draaien. Destijds zelf gelezen op Vara-hittekst.
Een film opnemen wordt ook wel 'draaien' genoemd...quote:Op zondag 25 december 2005 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
je bedoelt voordat de aarde ging draaien?
Joh, echt?quote:Op zondag 25 december 2005 14:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een film opnemen wordt ook wel 'draaien' genoemd...![]()
'k zie net dat-ie 7 Euro is bij de FRS.quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zou ik dan toch maar eens kopen
Echt; I shit you not...quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Joh, echt?
Héél ergens in de verte.quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
All creatures great and small zegt je niets?
Ik wil nog steeds astronaut worden.quote:ik wilde vroeger dierenarts worden
quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Héél ergens in de verte.
Dat was toch zo'n gezapige, Britse NCRV-serie ?
Jij dronk toch niet meer ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ga maar weer eens aan de wodka
quote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef Treinhomo het volgende:
Zo heb ik vandaag via IMDB gekeerd dat Corey Glover uit 'Platoon' gewoon DE Corey Glover van 'Living Colour' is.
ik drink zelden maar Eerste Kerstdag is een goede reden om het weer eens op een zuipen te zettenquote:Op zondag 25 december 2005 14:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij dronk toch niet meer ? [afbeelding]
Dus kerst is eigenlijk een soort karnaval?quote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik drink zelden maar Eerste Kerstdag is een goede reden om het weer eens op een zuipen te zetten
Eerste en tweede kutdag...quote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
ik drink zelden maar Eerste Kerstdag is een goede reden om het weer eens op een zuipen te zetten
quote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus kerst is eigenlijk een soort karnaval?
Precies hetzelfde als kerst dus...quote:Op zondag 25 december 2005 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:karnaval zonder drank is ook niets. Met drank ook niet trouwens
![]()
Je gaat naakt rond een boom dansenquote:Op zondag 25 december 2005 15:00 schreef brother52 het volgende:
Ik ga er vandoor, zonnewende vieren...
Gaan jullie vanavond naar jouw ouders of naar Wyccie's ouders?quote:Op zondag 25 december 2005 15:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je gaat naakt rond een boom dansen
quote:
quote:Kerstmis is het feest van de geboorte van het kind dat hoop geeft en licht doet schijnen in een donkere wereld. Dat licht kan ook duisternis in harten van mensen verdrijven. Het bijzondere van het kerstkind is dat het ons allen kan ontroeren en met vreugde vervullen. Samen beleven wij gevoelens van dankbaarheid in de viering van het Kerstfeest. Dan beseffen wij wat waardevol is in het bestaan.
(...)
Tussen mensen onderling is het betuigen van dank niet altijd eenvoudig. Het uiten van waardering kan iemand kwetsbaar maken, omdat daarmee wordt erkend dat men bij een ander in de schuld staat. Evenzeer moeten in het aanvaarden van dank dikwijls gevoelens van schroom worden overwonnen. Verhoudingen kunnen daardoor worden scheefgetrokken; immers, het fundament van evenwichtige relaties ligt in wederkerigheid.
Maar voor een samenleving is het juist van groot belang dat dankbaarheid wordt uitgedrukt, in welke vorm dan ook. Vaak schieten woorden tekort maar zelfs een blik of gebaar kan al duidelijk zijn. Meer dan ooit zijn blijken van warmte tussen mensen van wezenlijke betekenis.
Wij leven in een tijd waarin steeds nadruk wordt gelegd op wat ons ontbreekt. Dankbaarheid begint bij de erkenning dat er veel goed is, dat hoop zich voortdurend vernieuwt, dat steeds weer wegen opengaan en dat daarin reden ligt om zegeningen te tellen. Wie er oog voor heeft kan zelfs in ongeluk nog geluk ervaren. Blijdschap om wat ondanks alles goed is gegaan, verzacht de tegenslag. Met wat bereikt wordt door eigen en andermans inspanning kunnen mensen pure vreugde voelen. Overal om ons heen is er naast al wat kan bedrukken, ook veel moois te ontdekken. In de ontmoeting met medemensen en in het openstaan voor cultuur en natuur komen altijd weer krachten op die inspireren en het leven uittillen boven het banale van alledag.
Kerstmis vraagt bezinning op wat werkelijk waardevol is: oog voor schoonheid, erkenning van het goede in mensen en het aangrijpen van kansen op te komen voor vrede en recht. Het is het feest van de dankbaarheid over de geboorte van Jezus en de hoop die Hij de wereld heeft geschonken. Zijn licht verdrijft de donkerte en verlicht ons hart.
Ik wens u allen een gezegend Kerstfeest toe.
Het zijn woorden van onze vorstin.quote:Op zondag 25 december 2005 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat is de reden van het schrans-festijn?
Ik ga vanavond fijn naar een herrie-bandje kijken.quote:Op zondag 25 december 2005 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan jullie vanavond naar jouw ouders of naar Wyccie's ouders?
Daar heb ik ook nog wel wat woorden voor.quote:
quote:Krijg de tering met je kut-uitkering !
Je gaat je toch niks van mij aantrekken, hè ?quote:Op zondag 25 december 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
Nog sorry van m'n wekkerradiotopic. Ik was bezopen
Ik ben een gevoelig type hoorquote:Op zondag 25 december 2005 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je gaat je toch niks van mij aantrekken, hè ?![]()
Zier je wel ik hou van gevoelige muziek.quote:Op zondag 25 december 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
Jello Biafra.
Da's slechts een pose.quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef tong80 het volgende:
Zier je wel ik hou van gevoelige muziek.
Tja; sorry.quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef tong80 het volgende:
Een trieste dag voor de plaatjes raders.
Nee net gegetenquote:Op maandag 26 december 2005 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hee PosNet weer wakker geworden op de bank?
Ja klopt, we hadden vroeg hongerquote:
Verdomme, kom niet op zn naamquote:
Yepquote:Op maandag 26 december 2005 18:59 schreef Modus het volgende:
Erwin Olaf.
Geen idee...ben ff een half uurtje wandelenquote:
Het is koud..... doe een muts op!quote:Op maandag 26 december 2005 19:09 schreef pos het volgende:
[..]
Geen idee...ben ff een half uurtje wandelen
Doe ikquote:Op maandag 26 december 2005 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is koud..... doe een muts op!
Ik weet zeker dat je 'm kentquote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef Modus het volgende:
Ik heb ook niet echt een idee.
Brr...het is ernstig koud Scrut...heb er maar een klein blokje om van gemaaktquote:
Nee helemaal niets Modusquote:Op maandag 26 december 2005 19:47 schreef Modus het volgende:
Al sneeuw daar, pos?
Kun je snel die regisseur van mij radenquote:Op maandag 26 december 2005 19:46 schreef pos het volgende:
[..]
Brr...het is ernstig koud Scrut...heb er maar een klein blokje om van gemaakt
Jij bent een grote bruine envelopquote:
Huhquote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent een grote bruine envelop
Mel Smith ?quote:Op maandag 26 december 2005 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je snel die regisseur van mij raden![]()
Gaat me niet lukken ben ik bangquote:Op maandag 26 december 2005 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je snel die regisseur van mij raden![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
Sergio Leone ?
De naam is bekend, maar om er nou zelf op te komen danwel n.a.v. de foto...quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal dan maar zeggen dat het Federico Fellini was
quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb gisteren de eerste familieklaverjascompetitiewisselbeker gewonnendus ook gewonnen van Peaceman
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Klaverjassen? Dat is toch iets met aardappels?
Wat een gigaprestatie, chapeaux !!quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb gisteren de eerste familieklaverjascompetitiewisselbeker gewonnendus ook gewonnen van Peaceman
![]()
Dank jullie voor de felicitaties... het was idd een gigaprestatie, ik ben normaal een middelmatige kaarter dus het was geheel tegen de verwachtingen in dat ik gewonnen heb... we deden trouwens met 10 personenquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat een gigaprestatie, chapeaux !!![]()
O jaquote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee dat zijn de piepers jassen... klaverjassen is een kaartspel?
Neuh, ik ben niet zo competatief ingesteldquote:dat ken je toch wel?
Ik ben ook niet erg competatief ingesteld, maar dit is gewoon een leuk kaartspelletje... jij doet niet aan kaartspelletjes? Wel gezelschapsspelletjes?quote:Op maandag 26 december 2005 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja
[..]
Neuh, ik ben niet zo competatief ingesteld
Bij jullie in de familie pakken ze de huldiging groots aanquote:
Nee, dat is aan mij niet zo besteed. Schaken vind ik wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
jij doet niet aan kaartspelletjes? Wel gezelschapsspelletjes?
quote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij jullie in de familie pakken ze de huldiging groots aan![]()
of zijn dit niet peaceman en jij bij de uitreiking van de wisselbeker?
En het is nog wel zó leukquote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is aan mij niet zo besteed. Schaken vind ik wel leuk.
E2-D4.....quote:Op maandag 26 december 2005 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het is nog wel zó leukSchaken kan ik niet...
![]()
Eerst ff een flesje Heineken openen....quote:
Ik proost op jouw gezondheidquote:Op maandag 26 december 2005 22:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Eerst ff een flesje Heineken openen....![]()
Proost !!!quote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik proost op jouw gezondheid [afbeelding]
Trusten Diaanquote:Op maandag 26 december 2005 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand ook enig idee wie er op mn plaatje staat? anders ga ik lekker slapen, morgen weer werken![]()
Lijkt me meer op een pion gebruiken als paardquote:
Hintjuhhhhhhhh......quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze komen we wel bekend voor![]()
kwam dat een beetje geloofwaardig over?
Kan ik me iets bij voorstellen.... ook niet mijn smaak. Die jurk ook niet.quote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n jasje zou ik niet gauw kopen![]()
Nee, zo'n jurk zou ik ook niet aantrekkenquote:Op maandag 26 december 2005 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.... ook niet mijn smaak. Die jurk ook niet.
quote:Op maandag 26 december 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zo'n jurk zou ik ook niet aantrekken![]()
Ze speelde een dinosaurus?quote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Zij heeft o.a. in Jurrassic Park gespeeld.
Ze zou er inderdaad voor door kunnen gaan....quote:
Ongeveer 2x volgens mij....quote:Op maandag 26 december 2005 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het niet weet?
quote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is hij John Legend?
quote:Combining shuddering, groove-laden funky soul and folky, handcrafted acoustics, singer/songwritercultivated a cult following during the course of the '90s that gained full fruition toward the end of the decade.
combined elements of classic singer/songwriters, blues revivalists, Jimi Hendrix, and '90s jam bands like Blues Traveler, Hootie & the Blowfish, and Phish, which meant that he was embraced by critics and college kids alike.
Hein de Kort. Frolijk Kerstfeest, Eikels !quote:
Zij is Laura Dernquote:
Das goedquote:Op maandag 26 december 2005 23:19 schreef sooty het volgende:
[..]
Hein de Kort. Frolijk Kerstfeest, Eikels !
[..]
Zij is Laura Dern
Woei. Ik gooi even de handdoek in de ring alhoewel ik vermoed dat het aureool boven 's-mans hoofd hint moet zijn.quote:
Hij is geraden dusquote:Op maandag 26 december 2005 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
[..]
Das goednu nog hem raden...
Ik ga slapen ik lees morgen wel of hij geraden is
![]()
Ik wil het wel zo zeggen, maar kan er niet op komen... denk aan Audrey Landers ??quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:06 schreef Berkery het volgende:
een van de leukere als je het mij vraagt
Nee, die speelde in Dallas volgens mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil het wel zo zeggen, maar kan er niet op komen... denk aan Audrey Landers ??
Ik zie net op imdb dat mevrouw op mijn plaatje ook een jaar in Dallas zatquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, die speelde in Dallas volgens mij
Even opgezocht en dat klopt..... maar nu weet ik het gewoon nog steeds niet... erg frustiquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, die speelde in Dallas volgens mij
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik zie net op imdb dat mevrouw op mijn plaatje ook een jaar in Dallas zat
Hmmm ik heb toch een hele andere naam in mn hoofd want deze naam komt me geenszins bekend voor... maar okay.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef Berkery het volgende:
Mogguh Foto
Barbara Carrera is correct![]()
Ready for Purfleet?quote:
Rusquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaan?
zeker weten....de eerste week zit er al op..Uitzendingen van RTL7 beginnen pas vanavond. Gisteren is de 2e ronde begonnen.quote:
Yepquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef Z het volgende:
Schrijver?
Ik denk dat je de titel van zijn bekendste werk wel kent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Dan houdt het voor mij op, ik ken geen Russische schrijvers
Ik denk zeker dat je een Russische schrijver kent. (in ieder geval z'n naam)quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Dan houdt het voor mij op, ik ken geen Russische schrijvers
Ik ben benieuwd, lees mee en wacht geduldig af. Daarna zal ik vertellen of ik de naam van meneer of titel van zijn boek ken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk dat je de titel van zijn bekendste werk wel kent.
Er zijn 3 schrijvers die ik zo kan noemen, eentje ervan was Tolstoi.quote:
We zeiden het toch....quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb weleens gehoord van Pasternak en dr. Zhivago ken ik ook wel, niet gelezen trouwens.
Nee, nu wel een Amerikaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
Nederlandse schrijver?
Leuk he Scrut...ga je mee naar het Vondelpark?, daar is het zoooo mooi als het wit isquote:
Hier ook nietquote:
Weesp niet? Nah..dat komt dan vast zo welquote:
Precies. En in Oost sneeuwt het ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Jij zat in Oost toch Scrut?
Ik moet nog een aantal nieuwjaarskaarten kopen en schrijven, ik ga zo de stad inquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:46 schreef pos het volgende:
[..]
Leuk he Scrut...ga je mee naar het Vondelpark?, daar is het zoooo mooi als het wit is![]()
Hoop het niet,moet zo naar de pliesie....quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef pos het volgende:
[..]
Weesp niet? Nah..dat komt dan vast zo wel
Pliesie???? Niets ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoop het niet,moet zo naar de pliesie....
Als het blijft liggen ga ik vanavond een paar foto's maken in het Vondelpark! Dat was vorige keer niet gelukt ... Maar zoveel sneeuw als toen zal er el niet vallen ...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:46 schreef pos het volgende:
[..]
Leuk he Scrut...ga je mee naar het Vondelpark?, daar is het zoooo mooi als het wit is![]()
Niet echt. Ik lees net in een biografie van hem dat hij de populairste amerikaanse schrijver was in het begin van de vorige eeuwquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Genre: thrillers?
Wat moet je bij de pliesie doen>???quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoop het niet,moet zo naar de pliesie....
Ja mooi dan he Z,,,maak je een mooie van het prieeltje voor me?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:50 schreef Z het volgende:
[..]
Als het blijft liggen ga ik vanavond een paar foto's maken in het Vondelpark! Dat was vorige keer niet gelukt ... Maar zoveel sneeuw als toen zal er el niet vallen ...
Hij gaat vast meehelpen boeven vangen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wat moet je bij de pliesie doen>???
Hmmm in welk genre dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet echt. Ik lees net in een biografie van hem dat hij de populairste amerikaanse schrijver was in het begin van de vorige eeuw
O..dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef fotoloog het volgende:
Ik ben vorige week m'n rijbewijs,ID-card en bankpas verloren,en vanmorgen belt de pliesie op dat het teruggevonden is
![]()
Dat is inderdaad goed nieuws zegquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef fotoloog het volgende:
Ik ben vorige week m'n rijbewijs,ID-card en bankpas verloren,en vanmorgen belt de pliesie op dat het teruggevonden is
![]()
Yep,scheelt me een hoop geld....quote:
Jaja...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef fotoloog het volgende:
![]()
Is goed. nu nog hopen dat het blijft liggen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:52 schreef pos het volgende:
[..]
Ja mooi dan he Z,,,maak je een mooie van het prieeltje voor me?![]()
Kom hierheenquote:
Het is net weer (een beetje) gaan sneeuwen. Van mij mag het nog even doorgaan, ik hoef toch de weg niet op de komende dagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:04 schreef pos het volgende:
[..]
Kom hierheenHet sneeuwt heel hard en er ligt al een dik pak.
![]()
Ik moet morgen weer werken, dat is wel vervelend qua autorijdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is net weer (een beetje) gaan sneeuwen. Van mij mag het nog even doorgaan, ik hoef toch de weg niet op de komende dagen![]()
Hou op,schei uit.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:08 schreef pos het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken, dat is wel vervelend qua autorijden![]()
Mark Twain?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Korte verhalen en avonturenromans
Dat is van Jack London toch?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:35 schreef Berkery het volgende:![]()
Bekendste werken:
The Call of the Wild:
Sea-Wolf
White Fang
Het is wel erg koud,blij dat ik weer binnen zit.......quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Opgezocht. Volgens mij nog nooit van gehoord. Anyway: ik ga een koude neus halen
Ik ga er ook lekker niet uit vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het is wel erg koud,blij dat ik weer binnen zit.......
Precies... alleen vanavond nog naar huis met de trein en fiets...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het is wel erg koud,blij dat ik weer binnen zit.......
Is dat het jongetje die is overleden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef fotoloog het volgende:
De Naam Mandela heeft idd iets te maken met dit jochie...edoch Nelson is het niet
Vermoord...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:40 schreef pos het volgende:
[..]
Is dat het jongetje die is overleden?
Ja dat was hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:47 schreef Z het volgende:
Stompie oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |