quote:Op zondag 25 december 2005 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent van voor de Mammoetwet zeker?
Wally inderdaadquote:Op zondag 25 december 2005 13:43 schreef pyl het volgende:
Wally Tax op een bad hair day?
It takes one to know one?quote:Op zondag 25 december 2005 13:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; vadsige, xenofobe homo's zijn nu eenmaal m'n specialiteit...![]()
Denk ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
It takes one to know one?
Volgens mij houdt hij wel van kaalkopjesquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Denk ik niet.
Lijkt me sterk dat Michiel Smit mij kent...
Ja; en ook van Duitse helmen. In alle opzichten...quote:Op zondag 25 december 2005 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij houdt hij wel van kaalkopjes![]()
Ik was als, pak 'm beet 6-jarige, verliefd op haarquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Treinhomo het volgende:
Een plaatje van uit den ouden doosch.![]()
Zo ook van knaapjesquote:Op zondag 25 december 2005 14:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ook van Duitse helmen. In alle opzichten...
Daar kan ik dan wel weer de charme van inzien; verrekte handig om je jas op te hangen.quote:
Je viel toen al op oudere vrouwen ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was als, pak 'm beet 6-jarige, verliefd op haar![]()
Ja, de meiden van mijn leeftijd hadden toen nog helemaal geen tietenquote:Op zondag 25 december 2005 14:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je viel toen al op oudere vrouwen ?
Dan dronken ze vast iedere dag klokslag 16:00 soep ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de meiden van mijn leeftijd hadden toen nog helemaal geen tieten![]()
Geschiedkundige correctheid is een nobel streven.quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie net op imdb dat ik destijds al 10 was. Maakt niet uit wat betreft het tieten-verhaal, maar toch...
en Flea speelt in The Big Lebowskiquote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef Treinhomo het volgende:
Zo heb ik vandaag via IMDB gekeerd dat Corey Glover uit 'Platoon' gewoon DE Corey Glover van 'Living Colour' is.
RHCP...quote:Op zondag 25 december 2005 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
en Flea speelt in The Big Lebowski
zo was het een schok te vernemen dat Alanis Morisette God isquote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
RHCP...![]()
En 't was evenzeer prettig te vernemen dat Denis Leary de stem doet van 'Diego' in 'Ice age'.
Dat was al bekend voordat ze überhaupt gingen draaien. Destijds zelf gelezen op Vara-hittekst.quote:Op zondag 25 december 2005 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
zo was het een schok te vernemen dat Alanis Morisette God is
Die zou ik dan toch maar eens kopenquote:
All Creatures Great and Smallquote:Hintje omtrent jouw vrouwspersoon maar doen dan ?
je bedoelt voordat de aarde ging draaien?quote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat was al bekend voordat ze überhaupt gingen draaien. Destijds zelf gelezen op Vara-hittekst.
Een film opnemen wordt ook wel 'draaien' genoemd...quote:Op zondag 25 december 2005 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
je bedoelt voordat de aarde ging draaien?
Joh, echt?quote:Op zondag 25 december 2005 14:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een film opnemen wordt ook wel 'draaien' genoemd...![]()
'k zie net dat-ie 7 Euro is bij de FRS.quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zou ik dan toch maar eens kopen
Echt; I shit you not...quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Joh, echt?
Héél ergens in de verte.quote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
All creatures great and small zegt je niets?
Ik wil nog steeds astronaut worden.quote:ik wilde vroeger dierenarts worden
quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Héél ergens in de verte.
Dat was toch zo'n gezapige, Britse NCRV-serie ?
Jij dronk toch niet meer ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ga maar weer eens aan de wodka
quote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef Treinhomo het volgende:
Zo heb ik vandaag via IMDB gekeerd dat Corey Glover uit 'Platoon' gewoon DE Corey Glover van 'Living Colour' is.
ik drink zelden maar Eerste Kerstdag is een goede reden om het weer eens op een zuipen te zettenquote:Op zondag 25 december 2005 14:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij dronk toch niet meer ? [afbeelding]
Dus kerst is eigenlijk een soort karnaval?quote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik drink zelden maar Eerste Kerstdag is een goede reden om het weer eens op een zuipen te zetten
Eerste en tweede kutdag...quote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
ik drink zelden maar Eerste Kerstdag is een goede reden om het weer eens op een zuipen te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |