abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33460335
Ik ben de dochter van Koos, zeg maar
pi_33461453
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef nieky het volgende:

[..]

Stond in het overlijdensbericht in de pzc een bericht van zijn collega's van dit bedrijf, denk dat dat de bron is geweest.
Wat voor tekst zet men dan in dat bericht?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33461481
Nou wat zet je zoal in een rouwadvertentie
pi_33461501
Dat ze de bui al zagen hangen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33464537
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:09 schreef Maggie het volgende:
Hey gezellig hoor
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2005 @ 11:49:51 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33465443
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:54 schreef nieky het volgende:

[..]

hey hallo,ik ook hier!
Ook een Vlissinger?? Of kennen we elkaar?
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:55 schreef Maggie het volgende:
Wij kennen elkaar
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef nieky het volgende:

[..]

vertelllllllll....
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:09 schreef Maggie het volgende:
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef nieky het volgende:

[..]

Hey gezellig hoor
Boeiende conversatie, en zo gepast ook in een topic als dit
pi_33466005
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Boeiende conversatie, en zo gepast ook in een topic als dit
Zal weerserieus zijn.
Inderdaad niet echt gepast maargoed.
pi_33474595
Je kan nu je condoleances op de website van de school achterlaten...

http://www.absmiddelburg.nl/default.php
pi_33475735
Sorry Swets, je hebt gelijk
  woensdag 28 december 2005 @ 23:25:17 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33489031
quote:
"Ja, dan zijn we met z'n drieën"
"Met z'n vieren is gezelliger, hè pappa?"
Sebastiaan Hendrik Johannis Codée
Bas

23 augustus 1974 24 december 2005
Sanne Teuntje Maria Codée
17 mei 2001 24 december 2005
Maxime Gerrie Tanna Klazina Codée
20 november 2002 24 december 2005
Hans en Marry Codée
Jeroen en Karlijn
Mariëlle en Evert
Oma
Correspondentieadres:
Kanaaldijk 1, 4341 RD Arnemuiden
De crematie van Bas zal plaatsvinden vrijdag 30 december om 14.00
uur in het crematorium aan de Westelijke Oude Havendijk 3 te Middelburg.
Na de bijeenkomst is er gelegenheid ons te ontmoeten in de condoleanceruimte
van het crematorium.
staat in de bndestem...

vind het raar overkomen
pi_33491751
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

staat in de bndestem...

vind het raar overkomen
Ja, een vriendin van me heeft bij de moeder van die meisjes in de klas gezeten

Ze heeft er verder geen contact meer mee maar ze zag die naam in de krant staan, schrok toch behoorlijk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33495347
Ja hoor, is dat de overlijdensadvertentie?? Wat een rare tekst zeg!! En ze wensen niet eens de moeder sterkte. Vind hem heel vaag overkomen maar zal wel aan mij liggen...
pi_33495870
Rare tekst zeg. Ik denk dat het de hoogste tijd dat degene die dat zo ingediend heeft eens wordt onderworpen aan een psychologisch onderzoek...
pi_33495911
Wat maakt het uit.. Ik bedoel, voor die mensen zal het een betekenis hebben, die tekst. Ze zullen er hoogstwaarschijnlijk heel bewust voor gekozen hebben. Wellicht de laatste herinnering aan iets dat een van de kindjes gezegd heeft, of iets om aan te geven hoe hard die scheiding aankwam, of wat dan ook...Er is niks zo persoonlijk als een rouwadvertentie.
pi_33510192
Van een site gehaald:

Nog niet helemaal bekomen van de kerstdagen zie ik vanuit mijn ooghoek een krantenkop op de voorpagina. Familiedrama in Middelburg. Met mijn gedachten elders zoeft er door mijn hoofd een vleug van familiedramamoeheid. Weeral! Ik vraag me kort af wat het toch is met deze maatschappij. Zoals dat meestal gaat met dergelijke hersenspinsels krijgen ze geen gevolg. Tot mijn grote spijt deze wel.

Tijdens het koken belt mijn moeder op. Op zich niks bijzonders. Totdat ze vraagt of ik zit. Opeens is het ernst. Langzaam kreeg het bovenstaande familiedrama 4 gezichten. Als mijn moeder het verhaal verteld hoor ik maar half wat ze zegt. Vijf maanden geleden waren ze bij ons op het strand. Ik zie Bas en Loretta samen op het strand met hun twee dochtertjes spelen. Alle vier stralende gezichten. De laatste keer dat ik ze zag. Op mijn netvlies gebrand. Het bloed trekt langzaam uit mijn gezicht. Als ik het vuur uitzet en aan mijn nieuwe keukentafel ga zitten maken de mooie strandbeelden plaats voor de gedetailleerde en afschuwelijke taferelen uit mijn moeders mond. De plaatselijke krant bericht hierover het volgende;

Het drama voltrok zich in de vroege kerstavond. De man, B. Codée, was gescheiden en had zijn twee kinderen, Sanne (4) en Maxime (3), op bezoek. Hij zou ze naar hun moeder, zijn ex-vrouw, terugbrengen. Toen dat niet gebeurde, reed de vrouw naar het huis van haar ex. Omdat daar alles donker was, waarschuwde zij de politie. Die vond in het huis de levenloze lichamen van de kinderen en hun vader.

Een anders zo afschuwelijk krantenbericht werd in welgeteld 11 minuten een afgrijselijk en persoonlijk verhaal. Het grijpt me bij mijn strot en laat me niet meer los. De vader en moeder waren voor mij twee jeugdvrienden. Zo’n 13 jaar geleden maakten zij, net als ik, deel uit van de Zeeuwse selectie badminton. We brachten zo’n vijf jaar lang menig uur, training, toernooiweekend tezamen door. Het resulteerde voor hen in verkering met als hoogtepunt de geboorte van hun twee dochtertjes. In mijn, en veler, ogen een gelukkig stel.

Ik schrijf dit verhaal omdat ik er naast zat en bang ben. Ik besef nu pas dat een dergelijk familiedrama zich niet alleen hoeft af te spelen in instabiele probleemgezinnen. Bas was een succesvolle, knappe, sportieve vader; een modelburger. Blijkbaar niet.
Het was geen vlaag van verstandsverbijstering. Zijn dochtertjes waren keurig in hun ‘prinsessenjurkjes’ gehesen en voor alle direct betrokken lag een afscheidsbrief klaar. Het feit dat zijn ex-vrouw voor een ander had gekozen dreef hem tot deze wanhoopsdaad. In een vingerknip van modelburger tot moordenaar. Over en sluiten.
pi_33525291
Hmm... die vriendin van me vroeg zich af of het om dezelfde Bas ging, ja dus
Let's plant a tree
pi_33527746
Welke psychopaat vermoord nou zijn eigen kinderen.
In Middelburg gebeurd er bijna nooit iets.
Maar dit is echt heel iets anders.
Het lijkt Rotterdam wel, met alle media en recerche er bij.

[ Bericht 12% gewijzigd door Frutsel op 16-01-2010 18:12:12 ]
Amstelveen de beste
pi_33550458
Uit de PZC:
quote:
Sanne en Maxime hadden
langer moeten schitteren

VLISSINGEN - Kerst had het feest van het licht moeten zijn, maar het werd donker voor Sanne en Maxime. Die woorden sprak voorganger dominee Knevel gisteren bij de begrafenis van de twee zusjes van drie en vier jaar die op kerstnacht door hun vader werden vermoord. De vader (31) uit Middelburg pleegde zelfmoord.

De Michaëlskerk in de dorpskern van Koudekerke was te klein voor de bijeenkomst. Mensen stonden in het gangpad. Kinderen van de Middelburgse basisschool ABS en van speelzaal ’t Groentje zaten vlak bij de moeder en familie. De klasgenootjes van Sanne of Maxime mochten een ster bij de twee roze kistjes leggen.

Sterkende woorden werden gesproken voor de moeder en familie. Dat gebeurde door herinneringen aan Sanne en Maxime op te halen. Kinderen met veel energie waren het. Maxime de durfal, Sanne de zachtaardige. Twee sterren die langer hadden moeten schitteren.

Het stiefbroertje Wesley en stiefzusje Melissa hadden brieven geschreven aan de meisjes. Ze schreven dat Sanne en Maxime niet boos mochten zijn op hun vader, omdat hij ziek was. Wesley gaf een sms’je een nieuwe betekenis. Hij zal ’Sanne en Maximetjes’ naar de sterren versturen.

Kracht en vertrouwen

„Sanne en Maxime”, vervolgde dominee Knevel. „Ik zou hen terug willen geven, maar kan het niet. Laten we ons leven niet smoren in het verdriet voor Sanne en Maxime.” Hij zei dat de nabestaanden daarvoor kracht en vertrouwen nodig zullen hebben, waarna het lied Van de nieuwe hemel werd gezongen. „Daar zal God ons omgeven, daar is gelukkig leven en het eindigt niet.” Muziek van K3, de lievelingsgroep van de zusjes klonk, terwijl foto’s van de kleuters werden getoond.

Bij het verlaten van de kerk werd the Circle of Life uit de Lion King gedraaid en liep een lange stoet achter de witte lijkwagen naar de begraafplaats in Koudekerke. Voorbijgangers stonden stil en jongens zetten hun brommer af.

Let's plant a tree
pi_33658595
De tranen springen weer eens in mijn ogen...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33660317
Ook wij hopen op een betere menswaardiger toekomst voor ons alle!
Maar Kinderen eerst!

Maar helaas op Kerstavond weer twee onschuldige Kinderen Vermoord!

BLIJF MET JE POTEN VAN DE KINDEREN AF!!
Wat men je ook aan doet,van kinderen blijf je af

De schuldigen zijn in eerste instantie vaak de EX!
Want zou de EX,normaal in het belang van het Kind denken,zou er geen ellende zijn!
Maar als advocaten en instanties zich er mee gaan bemoeien,word het VAAK EEN NOG GROTE PUINHOOP!

Ik word moe

Van al die ouders
Van al die verzorgers
Van al die vrienden
Van al die vriendinnen
Van al die volwassen mensen
Van al die instanties
Die kinderen mishandelen
Die kinderen misbruiken
Die kinderen vermoorden
Die kinderen verwensen
Ik word moe
Maar geef niet toe
En zal blijven strijden tegen al deze Onmensen!

Geschreven door een heel boze Zorro!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 januari 2006 @ 15:32:36 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33661386
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:00 schreef partijrechtenkind het volgende:

Geschreven door een heel boze Zorro!
Gossie
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:40:58 #148
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33667683
quote:
Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef Omaha het volgende:

[..]

Is het weer zover...
"oh hij was zo aardig voor iedereen, dit hadden we nooit verwacht!"

quote:
Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef Mikrosoft het volgende:
Alweer zo'n "familiedrama" in plaats van het beestje bij de naam te noemen: kindermoordenaar.
Spreken over een familiedrama staat niet gelijk aan sympathie hebben voor de dader, of niet durven te spreken van een kindermoordenaar

Er is echter niet alleen sprake van een kindermoordenaar, maar ook sprake van een familiedrama aangezien twee onschuldige kinderen door een familielid (hun vader) zijn omgebracht.

Daarnaast... wanneer men al zegt "wat raar, het was zo'n aardige man", zegt men dit meestal eerder uit verbazing, aangezien men nooit had verwacht dat betreffend persoon zo'n daad zou plegen. En dus niet uit sympathie voor de dader.

En ook kijken naar de oorzaken is wel degelijk relevant en heeft weinig te maken met sympathie voor de dader. Het kan namelijk in de toekomst wellicht helpen dit soort situaties tijdig te signaleren.

Maar goed, jij bent waarschijnlijk allang blij dat je de 'beestje bij de naam noem'-opmerking er weer bij kan halen
Krekker is de bom!
pi_33668051
Ergens valt dit ook wel onder wraakacties naar je ex dus niet alleen kindermoordenaar.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')