Ah! De grootmeesters der ebmquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Nieuwe cd van Covenant komt binnenkort uit 'Skyshaper'
(al te verkrijgen via de bekende illegale wegen)
Niet die site. Te veel keuze. Ik ben nog steeds opzoek naar muziek zoals Feindflug en Xotox. Iemand wat suggesties?quote:
combichristquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Niet die site. Te veel keuze. Ik ben nog steeds opzoek naar muziek zoals Feindflug en Xotox. Iemand wat suggesties?![]()
Je noemt ook wel erg suffe bands..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Caspian het volgende:
Tot ongeveer een jaar geleden luisterde ik veel Nightwish, After Forever e.d, toen na een korte tussenstop met wat industrial ben ik nu bij de drum and bass beland.
Niet dat ik het nu allemaal slecht vind, integendeel, maar het weet me weinig te boeien. Ik ben niet eens Nightwish gaan kijken op Lowlands, terwijl ik daar een moord voor zou hebben gedaan het jaar daarvoor.
People change
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef roze-meisje het volgende:
ik word altijd zo depri van gothicmuziek![]()
krijg dan altijd 't gevoel dat ik alleen in een middeleeuws kasteel zit en 't buiten regent![]()
![]()
Nee, van 69 eyes word ik nogal droevig aangezien het wel heel belabberd is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef roze-meisje het volgende:
69 eyes, dat is toch gothic?
jij wordt zeker heel vrolijk van deze muziek
Ik heb toch gehoord dat deze wat minder is.. Ik ga'm ff voorluisterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ah! De grootmeesters der ebm
Zat laatst weer naar een puiks ceedeetje te luisteren met hun greatest floorkillers daarop![]()
Het nummer "Gothic girl" is wel hilarisch, in "Barry-White-goes-gothic-zware-stem" een nummer maken wat tekstueel louter bestaat uit clichés en titels en fragmenten van nummersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee, van 69 eyes word ik nogal droevig aangezien het wel heel belabberd is.![]()
Hmm, zal die dan maar eens zoeken, liedjes die zichzelf in de zeik nemen kan ik altijd wel waarderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het nummer "Gothic girl" is wel hilarisch, in "Barry-White-goes-gothic-zware-stem" een nummer maken wat tekstueel louter bestaat uit clichés en titels en fragmenten van nummersHebben ze leuk gedaan
![]()
ik word altijd zo depri van disco en skihutmuziekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef roze-meisje het volgende:
ik word altijd zo depri van gothicmuziek![]()
krijg dan altijd 't gevoel dat ik alleen in een middeleeuws kasteel zit en 't buiten regent![]()
![]()
't Is een promo heb, dus je hebt de hele tijd zo'n stem erdoorheen: "This a promo of ..." Gruwelijk irritant dus. Maar ja, dat verdien je ook als je niet kunt wachten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Nieuwe cd van Covenant komt binnenkort uit 'Skyshaper'
(al te verkrijgen via de bekende illegale wegen)
Joh, dat is irritant! DAt is bij de nieuwe katatonia ook. Nouja, wel een beetje terecht...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
't Is een promo heb, dus je hebt de hele tijd zo'n stem erdoorheen: "This a promo of ..." Gruwelijk irritant dus. Maar ja, dat verdien je ook als je niet kunt wachten.
They're Coming To Take Me Away van Neuroticfish is anders behoorlijk vrolijk, al het wel een cover is.quote:
Oooh, dat vind ik echt een kutnummer. Niet dat't slechte muziek is, maar ik kan gewoon niet zo goed tegen dat hysterische. Misschien dat ik teveel meeleef.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
They're Coming To Take Me Away van Neuroticfish is anders behoorlijk vrolijk, al het wel een cover is.
ik weet niet in hoeverre And One nog gothic is, maar luister der Pimmelmann anders even. Klinkt toch wel wat anders dan hun overige krakers als Panzermensch, Sometimes of Metalhammer ;-)quote:
Sorry, o wrede meester... ik zal mezelf duizendmaal straffen door een plaat van the village people op te zetten, gevolgd door het oeuvre van led zeppelinquote:
mensen diequote:Op zondag 25 december 2005 14:40 schreef Z het volgende:
Wat maakt Gothic Gothic?
Dit is er duidelijk 1 die het niet begrepen heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
mensen die
1. suicidal zijn
2. kut muziek luisteren
3. Nooti blij zijn
4. kut kledij dragen
5. geloven in een hogere macht![]()
6. stinken
7. Irritant zijn
8. en zeggen dat ze nie gothic zijn terwijl ze het wel zijn![]()
9. 90% is nep![]()
10. cu2's hebben vol met gedichten '' die van hun zelf zijn en daarom op 50000 andere cu2's staan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |