evanescense en wt gothic..? I don't think soquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
wat bedoel je
Leuk maar geen Gothic, hoewel ze in het begin misschien ook niet echt metaalig waren.quote:
Het gaat erover dat andere mensen mischien nu en bandje leren kenne die ze eerst niet kenden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef Anton het volgende:
Ik luister ook naar een hoop muziek die niet gothic is, maar dat doet er voor dit topic niet toe. En als ik hier 20 artiesten op zou noemen waar ik naar luister dan doe ik die 300+ anderen tekort.
Kom op zeg, waar gaat het over? Het "ik ben meer gothic dan jij" hebben wel al gehad dacht ik.
Ah gelukkigquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het gaat erover dat andere mensen mischien nu en bandje leren kenne die ze eerst niet kenden.![]()
Het gaat erom dat de bands die worden genoemd feitelijk géén goth zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef Anton het volgende:
Ik luister ook naar een hoop muziek die niet gothic is, maar dat doet er voor dit topic niet toe. En als ik hier 20 artiesten op zou noemen waar ik naar luister dan doe ik die 300+ anderen tekort.
Kom op zeg, waar gaat het over? Het "ik ben meer gothic dan jij" hebben wel al gehad dacht ik.
Danny Antichristiaan zou dan wel weer Goth zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de bands die worden genoemd feitelijk géén goth zijn
Jij zou het ook niet waarderen als je een metaltopic zou openen waarin iedereen dan met nana mouskouri aankomt of denny cristian![]()
Neenee, dat zou een pandabeer zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Danny Antichristiaan zou dan wel weer Goth zijn![]()
[TMF-mode]quote:
[TMF-mode]quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[TMF-mode]
Dasss tog t zelfduh?
[/TMF-mode]
[TMF-mode]quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
[TMF-mode]
Dark GreetzZz!
Neej joh weetjuh danniet dat daaro best vet veel verschil tussen is enzo? Check mijn cu2 paaidzj voor meer vettu piczzZ van SLIPKNOT en SOAD!
666greetzz & blessed be!
[/TMF-mode]
[TMF-mode]quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef ThE_ED het volgende:
jullie zijn eng!
Nee, zoals ik al zei moest ik gelijk aan elegy denken. Daarna aan mezelf, typisch, maar als het zo snel uitverkocht was dan had ik toch geen kans gehad op een kaartje denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jij wel naar Bauhaus a.s. zaterdag Ed?
Ff kijken of ik daar heen ga.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Morrissey komt 10 April nog in de HMH, wellicht ook interessant om hier te melden.
wel goed? je sig staat verkeerd. moet zijn:quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ff kijken of ik daar heen ga.
Morrissey is wel goed
Dus jij noemt het geen Goth? Wat is het dan? Grungequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de bands die worden genoemd feitelijk géén goth zijn
Jij zou het ook niet waarderen als je een metaltopic zou openen waarin iedereen dan met nana mouskouri aankomt of denny cristian![]()
Metal..? Evanescense is toch gewoon pop of rock?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus jij noemt het geen Goth? Wat is het dan? Grunge![]()
[TMF-mode]quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[TMF-mode]
Dazz nie! ik ben gewoon mezelf, kan tog ook nie helpe dak me goffik voel?
[/TMF-mode]
Jij wel naar Bauhaus a.s. zaterdag Ed?
is Viking muziekquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Leuk maar geen Gothic, hoewel ze in het begin misschien ook niet echt metaalig waren.
Beide zijn zeker geen gothicquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
evanescense en wt gothic..? I don't think so
Ik heb een prachtige discussie gehad met je in het Smashing Pumpkins topic. Jij en de rest van journalistenwereld vind het grunge. Omdat het gitaarspel harder zachter is etc. Ik vind van niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Metal..? Evanescense is toch gewoon pop of rock?
Dat iemand een donker jurkje aantrekt maakt hem/haar nog niet meteen tot een maker van gothmuziek hoorDan zouden wel erg veel bands eigenlijk goth kunnen zijn, droeg coldplay ook niet altijd zwart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |