Nee, is waar, maar het oefenen blijft een leuk spelletjequote:Op zondag 25 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg mannen die zich helemaal niet willen voortplanten?
Jajaquote:Op zondag 25 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, lieverd.
En zo denken veel vrouwen er ook overquote:Op zondag 25 december 2005 16:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, is waar, maar het oefenen blijft een leuk spelletje
Oh, Yvonne, was je maar weer jongquote:Op zondag 25 december 2005 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zo denken veel vrouwen er ook over
Alleen die verrekte hormonen gooien roet in het eten
Dan was ik weer helemaal in "The Who"quote:
Fucking rightquote:Op zondag 25 december 2005 17:03 schreef yvonne het volgende:
Dan was ik weer helemaal in "The Who"
quote:Who - Substitute
You think we look pretty good together
You think my shoes are made of leather
But I'm a substitute for another guy
I look pretty tall but my heels are high
The simple things you see are all complicated
I look pretty young, but I'm just back-dated, yeah
Substitute your lies for fact
I can see right through your plastic mac
I look all white, but my dad was black
My fine looking suit is really made out of sack
I was born with a plastic spoon in my mouth
The north side of my town faced east, and the east was facing south
And now you dare to look me in the eye
Those crocodile tears are what you cry
It's a genuine problem, you won't try
To work it out at all you just pass it by, pass it by
Substitute me for him
Substitute my coke for gin
Substitute you for my mum
At least I'll get my washing done
Waarschijnlijk haar ervan proberen te overtuigen dat ie van 'r houdt, en dus op een makkelijke manier alles krijgen wat ie wil (seks, eten, gewassen kleding en haar vertrouwen). En mocht ie echt kinderen willen, dan is het een door hormonen gestuurde voorplantingsmachine die de een na de ander wil bezwangeren en een spoor van vrouwen met bijstandsuitkeringen en kleine kinderen achterlaat. Mannen die kinderen willen zijn eng. Brr.quote:Op zondag 25 december 2005 09:33 schreef pberends het volgende:
Wat zijn de eigenlijke motieven van een man die op een serieuze manier tegen zijn vrouwlijke partner zegt: "Ik wil een kind van je"? Wat zijn behalve seks de motieven?
Als je ze tegenkomt, stuur ze dan mijn kant op. Ik heb nog nooit het voorrecht gehad er een te ontmoeten.quote:Op zondag 25 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg mannen die zich helemaal niet willen voortplanten?
Geef maar een postcode en een huisnummer.quote:Op zondag 25 december 2005 18:45 schreef Maeghan het volgende:
Als je ze tegenkomt, stuur ze dan mijn kant op. Ik heb nog nooit het voorrecht gehad er een te ontmoeten.
Met watvoor mafkezen ga jij om. o_Oquote:Op zondag 25 december 2005 18:45 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als je ze tegenkomt, stuur ze dan mijn kant op. Ik heb nog nooit het voorrecht gehad er een te ontmoeten.
quote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mannen die kinderen willen zijn eng. Brr.
Ik ken er meerdere.quote:Op zondag 25 december 2005 18:45 schreef Maeghan het volgende:
Je bent 28, misschien denk je er over 3 jaar anders over? En wat als je vriend er toch wel een wil?quote:Op maandag 26 december 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken er meerdere.Ik wil zelf geen kinderen en voor een relatie is dat mijn enige absolute voorwaarde - geen kinderwens.
Alles kan, maar ik acht de kans bijzonder klein.quote:Op maandag 26 december 2005 15:18 schreef SunChaser het volgende:
Je bent 28, misschien denk je er over 3 jaar anders over?
Dan zal hij een ander moeten zoeken.quote:En wat als je vriend er toch wel een wil?
quote:Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij zorgt ervoor dat ik vertrouwen verlies in het vrouwelijke ras.
hoe oud ben jij ?quote:
inderdaad,quote:Op zondag 25 december 2005 15:34 schreef Vivi het volgende:
Of je bent verliefd en je wilt de trekken en eigenschappen van jezelf en van je geliefde terugzien in iets wat jullie samen hebben gemaakt![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan kun je ook samen een pot gaan kleien ofzo.
De meesten van mijn vrienden en veel mannen die ik ken willen absoluut geen kinderen..de meesten van hen zullen absoluut wel een kind krijgen met iemand..quote:Op zondag 25 december 2005 18:45 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dikke crosspost naar POL-SCquote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef Mirage het volgende:
hoe oud ben jij ?
Op mijn 20e dacht ik er ook zo overquote:Op maandag 26 december 2005 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou denk ik in lachen uitbarsten![]()
![]()
Neem maar een goudvis.
Wat probeer je te zeggen ? 'ik ben ouder en dus verstandiger ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |