Toch lief dat je speciaal vanochtend aan me denkt...quote:Op zondag 25 december 2005 10:42 schreef demins het volgende:
Een goede kerstmorgen iedereen (zelfs ChantalC!) en dat deze kerstochtend maar gevolgd mogen worden door heftige kerstgebeurens die u kan waarderen!![]()
Ik denk altijd aan je, oh vertederde!!!quote:Op zondag 25 december 2005 10:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch lief dat je speciaal vanochtend aan me denkt...![]()
Zeg hou eens op! Ik moet nog ontbijten!quote:Op zondag 25 december 2005 10:53 schreef demins het volgende:
Ik denk altijd aan je, oh vertederde!!!![]()
Rot je eindelijk op? Daaahaaaaaaaaaaaaaag!quote:Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef demins het volgende:
En nou geen rommeltje meer van maken, want ik ben weg en ruim het niet meer op! (he, Chantalleke!)![]()
Wil je je leeftijd verklappen?quote:Op zondag 25 december 2005 11:02 schreef Bergie88 het volgende:
Wow, wat is iedereen hier oud zeg. Dan ben ik toch mischien wel de jongste fokker die zich met BB bezig heeft gehouden?
Jaaaaaaa... ik dacht, kom ook eens binnenwippen... zit je al achter je kerstborrel, Flugel?quote:
Neuh, eerst nog koffie.quote:Op zondag 25 december 2005 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... ik dacht, kom ook eens binnenwippen... zit je al achter je kerstborrel, Flugel?
Hahaha, ik was er juist vanmorgen op tijd bij. Kerstontbijt met zelfgebakken kerststol mmmm. Lekker hoor, uit eten. Jij boft maar met je Flugelmannetjequote:Op zondag 25 december 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, eerst nog koffie.Gruwelijk lang uitgeslapen namelijk...
Straks uit eten met flugelmannetje...![]()
Nah, het gaat van de gezamelijke rekening... Dus écht wijzer word ik er ook niet vanquote:Op zondag 25 december 2005 13:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, ik was er juist vanmorgen op tijd bij. Kerstontbijt met zelfgebakken kerststol mmmm. Lekker hoor, uit eten. Jij boft maar met je Flugelmannetje
Dat laatste gaat zeker lukkenquote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Bartoli het volgende:
alvast smakelijk eten voor straks Flugel. En laat het vooral smaken
quote:Kerstmenu 2005
Amuse
Hertenham met een compote van rode ui, cerise tomaatjes en een truffeldressing
Of
Gegrilde tonijn met sesamzaad op een bedje van Hollandse garnalen met daarover een lichte kerriesaus
Proeverij van twee soepjes
Kalkoenbiefstukje omwikkeld met spek en gevuld met een kruidenkaas en een frambozensaus
Of
Spiesje van coquilles en scampi’s met venkel, pasta en warme vanille schuim
Of
Gegrilde tournedos met een stukje kreeft op een stamppotje van knoflookaardappel geserveerd met een truffeljus
Of
Op de huid gebakken snoekbaars met doperwten, gerookte paling en een luchtige champagnesaus
Grand koffiedessert, chocolade espresso mousse, tiramisu, Irish coffee ijs en koffie
Of
Warme apfelstrudel met kaneelijs en slagroom
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 13:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Ik wens ook iedereen fijne dagen, en niet teveel eten want dan word je misselijk.
Staat leuk hoorquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Normaal draag ik nooit een rokje, dus dit is een héél exclusieve foto
![]()
Je moet wat met kerst![]()
Mijn kerstdiner is:quote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat zeker lukken(mijn keuze staat vetgedrukt)
[..]
quote:Op zondag 25 december 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat leuk hoor
Moet je vaker doen...
Flugel heeft zichzelf voor de kerst ook in een rok laten praten en het staat me verbazingwekkend goed
quote:Op zondag 25 december 2005 14:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Was dat één van je nieuwe aankopen?
Kan ook heel lekker zijn....quote:Op zondag 25 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mijn kerstdiner is:
Boerenkool
Rookworst
Aardappel
Appelmoes
Desert:
Vanille-ijs
Ga jij bij Kissa etenquote:Op zondag 25 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mijn kerstdiner is:
Boerenkool
Rookworst
Aardappel
Appelmoes
Desert:
Vanille-ijs
Leuk dat het zo leuk staat, manlief is ook al erg enthousiast over mijn rokjequote:Op zondag 25 december 2005 14:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En ik heb er meteen 2 gekocht. Staat gaaf met m'n nieuwe laarzen en alle andere spulletjes die ik gekocht heb omdat ik ze o zo nodig had
Die van jou ook alquote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuk dat het zo leuk staat, manlief is ook al erg enthousiast over mijn rokje![]()
Leuke foto zo Cuallquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuke foto zo Cuall![]()
Jij ook hele fijne dagen toegewenst natuurlijk![]()
Behoorlijk stil ja. Iedereen zit gezellig met de familie rond de centrale verwarming kerstliederen te zingen denk ikquote:Op zondag 25 december 2005 15:48 schreef doka het volgende:
Tis stilletjes...
quote:Op zondag 25 december 2005 16:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Behoorlijk stil ja. Iedereen zit gezellig met de familie rond de centrale verwarming kerstliederen te zingen denk ik![]()
En nu helemaal schor zeker?quote:Op zondag 25 december 2005 16:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben er weer, helemaal uitgezongen
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 04:07 schreef PC eend het volgende:
BB3 GJ
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=GJ.wmv
Pareltjeeeeeeequote:
Jou verjaardag staat er niet opquote:Op zondag 25 december 2005 16:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeee![]()
![]()
![]()
Is het gezellig daar bij je?
Doe je ook nog mee aan het leeftijdsinvul spel?
Jaartal is al genoeg voor een indruk toch?quote:
Ja, alles goed hoor, manlief is zich verdienstelijk aan het maken in de keuken, de kids kijken een film, dus weer even tijd om naar mijn vriendjes te gaanquote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef White_Pearl het volgende:
Hee Cuallhad niet gedacht hier nog mensen aan te treffen
![]()
![]()
alles goed?
Hallo vriendjes... en vriendinnetjesquote:Op zondag 25 december 2005 16:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, alles goed hoor, manlief is zich verdienstelijk aan het maken in de keuken, de kids kijken een film, dus weer even tijd om naar mijn vriendjes te gaan![]()
Tuurlijk, ik zat je ff te jennen.quote:Op zondag 25 december 2005 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaartal is al genoeg voor een indruk toch?
Ik bedoelde meer... dat je aangaf wat je bouwjaar is c.q. je verjaardagquote:Op zondag 25 december 2005 16:34 schreef White_Pearl het volgende:
Halloooooo FB![]()
![]()
![]()
Ik heb niet veel tijd voor spelletjes![]()
zal echt blij zijn als deze dag voorbij is al die verplichte en opgeprikte dingen![]()
Ik ben bijna de jongste hier... maar dat geeft niet.quote:Op zondag 25 december 2005 16:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zat je ff te jennen.
Ik vind het wel een openbaring al die leeftijden, ik dacht echt dat ik de enige ouwe sok was, maar bleek dus niet zo te zijn![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer... dat je aangaf wat je bouwjaar is c.q. je verjaardag
Dus gewoon lekker relaxed thuis, gezellig met je gezin,quote:Op zondag 25 december 2005 16:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, alles goed hoor, manlief is zich verdienstelijk aan het maken in de keuken, de kids kijken een film, dus weer even tijd om naar mijn vriendjes te gaan![]()
In de oertijd hahahaquote:Op zondag 25 december 2005 16:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Pareltje
wanneer ben jij geboren
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 16:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben bijna de jongste hier... maar dat geeft niet.
Je bent zo jong als dat je voelt of voordoet Cuall... en op mij kom je over als een jonge godin van 30
Ach... als je eenmaal aan tafel zit daar... wijntje in je hand... heb je het vanzelf naar je zin en is de avond zo om.quote:Op zondag 25 december 2005 16:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker relaxed thuis, gezellig met je gezin,
en je hoeft niet eens te koken![]()
Ben al de hele dag onderweg, omdat ik het beloofd had,
maar zal blij zijn als ik vanavond neer plof in de stoel![]()
zo dadelijk, nog uit eten, maar ja een promiss is een promiss![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |