Maar ze hebben wel een verrekte goed album in elkaar gedraaid, als je het mij vraagtquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze verdwijnen straks. Wat een matig typisch Brits mode-bandje.![]()
Same here.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:
Ze spelen 7 mei in paradiso! Kaarten : 17,50 voorverkoop vanaf de 25ste..
nu ben ik er zeker wel bij!
Amen to that.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.
Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef IdlersDream het volgende:
Beetje een slechte uitvoering van The Libertines. Zal wel weer een hype zijn voor even. Over een aantal jaar hoor je niemand er meer over. Stelt muzikaal niet zoveel voor. Eenzijdige rifjes en raggende akkoorden, leunt op de baslijnen. Allemaal al eens meer gehoord (The Killers, British sea power, Interpol, Razorlight, The Bravery, The Thrills). Niet echt boeiend. The Strokes zonder jeu. Zou niet weten wat hier briljant aan is.
Zou men dus ook alstublieft kunnen ophouden met die belachelijke vergelijking met The Beatles. Ronduit bespottelijk. Nog niet eens The Kinks....
Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef =HellFire= het volgende:
Slechte uitvoering van The Libertines? Man, Arctic Monkeys rocken (qua sound) wel iets harder imo.The Libertines is meer imago met die verslaafde leadzanger (oh wacht, nu niet meer he
) dan rock heb ik soms het idee. Of ik luister de compleet verkeerde nummers, maar echt heel opgewonden word ik er niet van. Naja, 'Arbeit macht Frei' & The Saga ofzo zijn wel een leuk nummers, maar verder.
Niet dat The Libertines slecht zijn hoor, daar niet van.
Dat is helemaal waar. Ik heb het album inderdaad niet veel gedraaid. Ik zal dat nog eens doen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef JelleS het volgende:
[..]
Zeker één keer het album geluisterd? Lijkt me wel, aangezien je vergelijkingen helemaal nergens op slaan.
Pleas... Neh, dat heb ik nou wel gehad, thank you very much. Zie reactie hierboven a.u.b.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Ach als je het verschil niet hoort tussen het simpel roppen op een akkoord en 2 gitaren die riff na riff door elkaar heen rocken en daardoor een stukje virtuositeit neerzetten....sja, Ik wens je veel plezier met je Punkrock albums, Hoezee aan Green Day!
Ja, helemaal te gek!quote:
Nice one! Zeker kaarten bestellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Prep2Fight het volgende:
Ze spelen 7 mei in paradiso! Kaarten : 17,50 voorverkoop vanaf de 25ste..
nu ben ik er zeker wel bij!
geweldig! wat slechtquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hun cover van Love Machine![]()
Sugababes coveren trouwens I Bet You Look Good:
Preview
Jezus wat een baggerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Preview
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Preview
Hij staat op de Bkant van Red Dress..9 maart komt ie uit i/d UK en rond 10 april pas hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik vind 'm leuk!. Wanneer komt de single uit?
En ik hoop potverdorie toch dat het me nu wel gaat lukken om kaartjes voor de Arctic Monkeys te kopen..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Preview
Welnee. De suikermeisjes cruisen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:15 schreef Tranceptor het volgende:
Die Sugababes-cover. Kan iemand ze even liquideren zeg?
jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:29 schreef Klingon het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen kaartjes te krijgen voor Paradiso
En nu maar hopen dat het lukt om kaartjes te krijgen dan.. alleen ff kijken of ik ergens kan overnachten ofzo... want OV terug gaat me niet lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |