Oke ik luister er nu meer dan een maand naar, de cd is ondertussen uitegkomen ze zijn toch wel erg goed. De sound is goed de teksten zijn top en het zijn ook nog eens niet van die standaard alto eikels.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
en het zijn ook nog eens niet van die standaard alto eikels.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Met groene legerjassen en kettingen peaceman.
Dit soort "kijk ons eens hip zijn" figuren bedoel ik:quote:
Die hebben ze al uitgebracht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:37 schreef Tobbes het volgende:
ik vind Fake Tales of SA het meest catchy
\quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Dus ook MaJo is een fanatieke apenluisteraar geworden?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Aschkael het volgende:
"I bet you look cute good..." vinnik wel een geinig singeltje.
nu is die helemaal goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Aschkael het volgende:
Als we nou slim zijn dan kope we niet "Pink Flag" van Wire...een stukkie goedkoper en een stukkie slechter.
Man, dan ben je wel fucked als je dat er voor over hebt (en het gaat niet door!).quote:Op zondag 12 februari 2006 11:55 schreef Proper_fucked het volgende:
100+ euro..
dat klopt helemaal. Heb mijn 2 kaartjes voor 150 euro verkocht. Was liever zelf gegaan, maja. Werk zit me tegenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:55 schreef Proper_fucked het volgende:
100+ euro..
Wow, de platenmaatschappij is goed bezig om deze koe nog verder uit te melken en het allemaal lekker op te kloppen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef arcticeddie het volgende:
Nieuwe fansite: http://www.arcticmonkeys.nl
Met onder andere het optreden van 1 november 2005 in Amsterdam in mp3 te downloaden!
Sorry, maar ik vind het een slechte zaak dat je je kaartjes voor zoveel geld doorverkoopt. Tuurlijk, het is makkelijk vangen... maar ik vind het maar geldklopperij. Heb zelf ook ooit door een fout 9 kaartjes voor Metallica teveel gekocht (lang leve ticketservice), maar gewoon netjes doorverkocht voor de normale prijs. Zoals het hoort.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat klopt helemaal. Heb mijn 2 kaartjes voor 150 euro verkocht. Was liever zelf gegaan, maja. Werk zit me tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |