Maar wel erg slecht, met zo te horen een 2-bit drumcomputer. Als ze er nou een raggende versie van gemaakt hadden.. deze cover deed me alleen maar verlangen naar het origineel. En dat zegt wat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook geweldig dat de Arctic Monkeys de ballen hebben om Love Machine van Girls Aloud te coveren in een live radio-uitzending. :\')
Botsen die twee uitspraken niet heel erg?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ach er wordt wel vaker een cd de hemel in geprezen wat dan ontzettende bagger blijkt te zijn. Ik noem een Neutral Milk Hotel, Love is All, of die nieuwe van Spinvis. Kwestie van smaak
Misschien qua hype, maar toch zeker niet qua geluid of kwaliteit?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Skazminko het volgende:
Ze worden al door mensen vergeleken met The Beatles...![]()
Dat hoop ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien qua hype, maar toch zeker niet qua geluid of kwaliteit?
De NME heeft sowieso elke week een nieuwe 'beste band ooit'quote:Op maandag 6 februari 2006 19:04 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Jahaa, maar dat was alweer een maand geleden. Het werd wel weer eens tijd dat de rock&roll opnieuw gered werd.
Misschien heeft dit er ook wel een heel klein beetje mee te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
De NME heeft sowieso elke week een nieuwe 'beste band ooit'
Maar wat wèl opvallend is, is dat het in Nederland en in Amerika wordt overgenomen als het over de AM gaat.
V.
quote:Arctic Monkeys Break UK Debut Album Record
The Arctic Monkeys debut album "Whatever People Say I Am, That's What I'm Not" lived beyond expectations and ont he first week became the fastest selling debut album ever.
The album went straight to number one in the first week and after selling 363,735 copies it managed to beat Hear'Say's debut album "Popstars", which sold 306,631 in one week to take the record back in March 2001.
quote:Next Arctic Monkeys Single Confirmed
The next single release from the Arctic Monkeys album "Whatever People Say I Am, That's What I'm Not" has been "confirmed" by BBC Radio 1 DJ Zane Lowe.
On Monday he said that "The View From The Afternoon" would be the next Arctic Monkeys release, though no dates were mentioned.
Je speeld teveel gta?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:37 schreef Tobbes het volgende:
ik vind Fake Tales of S A F het meest catchy
Vind je? Ik vind de muziek van The Killers veel 'gelikter' dan die van de Arctic Monkeys. Als ik me voorstel bij een Killers concert te zijn denk ik: leuk!! Als ik denk aan een Arctic Monkeys concert: platgesprongen worden door hyperactieve omstanders. (Totaal niet gefrustreerd dat ik niet ga hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
Het is gewoon goede muziek in de stijl van the Killers e.d.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de muziek van The Killers veel 'gelikter' dan die van de Arctic Monkeys. .
Oude tekst van de demo song. Aantal nummers zijn opnieuw opgenomen en die staan dus op het albums.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef Lieke_K het volgende:
Trouwens, zijn er twee versies van Still Take You Home?
Ik vind hier op letssingit.com heel andere lyrics dan van de versie die ik heb. En dan bedoel ik niet dat het verkeerd verstaan is, maar echt totaal anders! Mijn favoriete zinnetje I fancy you with a passion is eruit! In plaats daarvan staat er: you sold your soul to the fashion. Nouja...!![]()
Ja, dat dacht ik inderdaad al. Er stond ook een datum bij van september 2005. Volgende keer zal ik meteen wat verder kijken dan m'n neus lang isquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oude tekst van de demo song. Aantal nummers zijn opnieuw opgenomen en die staan dus op het albums.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien qua hype, maar toch zeker niet qua geluid of kwaliteit?
Oke ik luister er nu meer dan een maand naar, de cd is ondertussen uitegkomen ze zijn toch wel erg goed. De sound is goed de teksten zijn top en het zijn ook nog eens niet van die standaard alto eikels.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
en het zijn ook nog eens niet van die standaard alto eikels.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Met groene legerjassen en kettingen peaceman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |