Veel mensen doen anders of 't een revolutionair geluid is. In de verste verte niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef Klingon het volgende:
Vind het geen teken van armoede dat ze nu zoveel gedraaid worden. Het is een goed album en in de band zitten getalenteerde jonge gasten. Lekkere muziek
Mijn idee.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef prototype het volgende:
Ik heb het album nu ook al een paar dagen en ik betrap mezelf erop dat ik het echt nonstop draai... voor mijn smaak klopt dit preciesFavo's zijn momenteel:
I bet you look good on the dancefloor
Fake tales of san francisco
Dancing Shoes
You Probably Couldn't See for the Lights but You Were Looking Straight at Me
Still take you home
Red Lights Indicate blablabla
Perhaps Vampires is a bit strong
When the sun goes down
A certain romance
From the ritz to the rubble
... hmmm dat is dus praktisch het hele album haha
heb je dat 'in the city' concert al gehoord? die is echt veeeeetquote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef prototype het volgende:
Ik heb het album nu ook al een paar dagen en ik betrap mezelf erop dat ik het echt nonstop draai... voor mijn smaak klopt dit preciesFavo's zijn momenteel:
I bet you look good on the dancefloor
Fake tales of san francisco
Dancing Shoes
You Probably Couldn't See for the Lights but You Were Looking Straight at Me
Still take you home
Red Lights Indicate blablabla
Perhaps Vampires is a bit strong
When the sun goes down
A certain romance
From the ritz to the rubble
... hmmm dat is dus praktisch het hele album haha
Vooral de intro van 'When The Sun Goes Down' gezongen door het publiekquote:Op maandag 16 januari 2006 13:48 schreef savelkoul het volgende:
[..]
heb je dat 'in the city' concert al gehoord? die is echt veeeeet
http://www.mardy-bum.com/index.php?page=music
Idd erg tof! Nummer is sowieso mijn favoquote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef koston het volgende:
[..]
Vooral de intro van 'When The Sun Goes Down' gezongen door het publiek
Kippenvelmoment
Sinds 2002 spelen ze al, en ze hebben altijd gratis demo's weggegeven. Zodoende heeft men het op kunnen pikken en als je populair wordt, gaat het balletje al snel verder rollen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd erg tof! Nummer is sowieso mijn favo![]()
Maar misschien ff domme vraag, als cd nu pas uit is gekomen he, waarom kennen ze de tekst dan alof is dat echt door die demo's?
Waarop de hele dag al die gouwe ouden nog een keertje gedraaid worden!quote:
quote:Luister zelf:
Vanaf 20-1-2006 staat Whatever People Say I Am, That's What I'm Not twee weken lang in de 3VOOR12/Luisterpaal.
Op 19-1-2006 zendt 3VOOR12FM het concert uit dat we eerder opnamen van Arctic Monkeys in Paradiso, Amsterdam. Daarna staat het concert een week lang online op de 3VOOR12 website.
De muziek kun je niet echt vergelijken, hun carriere misschien wel....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:03 schreef chansadres het volgende:
Leuke cd in het verlengde van Franz Ferdinand en toch ook weer niet
Klinkt lekker fris
huh?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:26 schreef wlsandman het volgende:
[..]
De muziek kun je niet echt vergelijken, hun carriere misschien wel....![]()
Maar goed, de arctic monkeys zijn gewoon verslavend, eerst al met 'beneath the boardwalk' die bijna niet onder doet van het debuutalbum. Maar het album is echt goed, gewoon lekkere muziek, ook voor in de auto![]()
Mijn favoriet is denk 'cigarette smoke' of misschien toch 'choo choo'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |