idd, crap.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Edit: Jezus, de sugababes cover is wel érg slecht zeg![]()
t is de Bkant v/d hun nieuwe singlequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:59 schreef JeroenV het volgende:
Gaat dat nog ook echt een single worden ook? Hmm.
eens is.quote:
Vooral Riot Van, die andere twee kunnen er nog wel mee door (Fake Tales Of SF vind ik wel een wereldnummer). Riot Van zit ook absoluut geen tempo in, zoals het bij de rest allemaal wel is. Daarom is die ook uit mijn playlist verbannenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:07 schreef taart het volgende:
[..]
eens is.
ik van al hun platen mooi maar de mindere vind ik Riot Van, Vampires en Fake Tales of San Francisco. >:O
Vreemd, die nummers vind ik nou nét een van de uitschieters (naast I bet You... Still Take you Home en When the Sun Goes Down).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef MaJo het volgende:
Hoe vaker ik de cd luister, hoe leuker ik het ga vinden. In eerste instantie lijken de nummers best op elkaar maar na het een paar keer gehoord te hebben begin je hun eigen stijl te ontdekken. Ik vind bijna alle nummers nu helemaal top, behalve Fake Tales of San Francisco en From The Ritz To The Rubble (behalve het intro) vind ik wat minder.
"Have you been drinking son, you don't look old enough to me.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vooral Riot Van, die andere twee kunnen er nog wel mee door (Fake Tales Of SF vind ik wel een wereldnummer). Riot Van zit ook absoluut geen tempo in, zoals het bij de rest allemaal wel is. Daarom is die ook uit mijn playlist verbannen![]()
Ik vind Riot Van een briljant nummer, dé song die me na de eerste keer luisteren al meteen in de kop bleef hangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Tobbes het volgende:
"Have you been drinking son, you don't look old enough to me.
I'm sorry officer is there a certain age you are supposed to be,
'cause noboby told me''
Is daarentegen wel de meest geniale passage van het hele album.
Ik heb vaker een vraagteken bij je smaak in muziek gezet, maar dit is een heel groot vraagteken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de Sugababes cover wél leuk. Natuurlijk, hij haalt het nergens bij de versie van de Arctic Monkeys, maar ik vind het leuk en goed gedaan en ik luister er graag naar.
Laat ik voorop stellen dat ik een zwak heb voor de Sugababes. Hun optreden op Pinkpop 2004 was meer dan in orde en ze maken lekkere, frisse muziek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb vaker een vraagteken bij je smaak in muziek gezet, maar dit is een heel groot vraagteken.![]()
Eigenlijk vond ik je hele ophemeling van Tori Amos' laatste album al een beetje vreemd aandoen, omdat het vrij duidelijk is dat het in de serie albums steeds minder met haar wordt IMHO. En dat zegt een Torifiel zoals ik al.![]()
idd. Ik vraag me af wat the AM er zelf van vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:59 schreef JeroenV het volgende:
Gaat dat nog ook echt een single worden ook? Hmm. Krijg je weer van die slimmerikken die denken dat AM de Sugababes gecoverd hebben enzo
Warezquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:57 schreef koston het volgende:
De hele cover van de Sugababes is hier te vinden:
Ik hoop niet dat ze hier een clip bij gaan maken
Hahahhahahaha.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:57 schreef koston het volgende:
De hele cover van de Sugababes is hier te vinden:
http://rapidshare.de/file(...)Dance_Floor.mp3.html
Ik hoop niet dat ze hier een clip bij gaan maken
Gezien het feit dat ze qua geluid totaal niet op de Arctic Monkeys lijken, moeten we er maar van uit gaan dat dit een schaamteloze poging tot spammen is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef VEMP het volgende:
Leuke plaat! Gaat goed met de band. Maar uit Nederland komen ook zulke leuke bands, waar het ook aardig mee gaat zoals The Feromones. Met een beetje geluk staan ze dit jaar op Pinkpop (met de Arctic Monkeys?).
Ik draai ze steeds vaker, en ik kijk ook naar de OWS. En daarnaast ook nog een sociaal leven, dat doe ik goedquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Brahimov het volgende:
Ik draai de AM's al minder vaak de laatste weken, moet ik zeggen. Maar dat kan ook door de OWS komen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef MaJo het volgende:
Van www.festivalinfo.nl :
De Engelse band Arctic Monkeys zullen dit jaar op het Lowlands Festival spelen. Dit als de één na laatste band op de zondag. Ook Ben Lee komt.Ga sowieso al naar Lowlands dus dit maakt het wel extra gaaf.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef MaJo het volgende:
Van www.festivalinfo.nl :
De Engelse band Arctic Monkeys zullen dit jaar op het Lowlands Festival spelen. Dit als de één na laatste band op de zondag. Ook Ben Lee komt.Ga sowieso al naar Lowlands dus dit maakt het wel extra gaaf.
Was vorige week nog de Megahit bij 3FMquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ben Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |