Trustequote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker voor iedereen en een heel vrolijk kerstfeest als ik je niet meer spreek vandaag![]()
![]()
quote:
Oepsiequote:Op zondag 25 december 2005 01:57 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenShotH0028.jpg]afbeelding[/url]]
Slaan hoort alleen in de boksring thuis, niet in een relatiequote:Op zondag 25 december 2005 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, als een vrouw mij slaat, dan sla ik zelf niet terug enzo![]()
Maar ergens is er iets niet goed als zoiets gebeurd natuurlijk
Overschrijven?quote:Op zondag 25 december 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij kan best goed overschrijvcen he die FB![]()
Slaap lekker en tot ziensquote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn moeder zei altijd dat je op het hoogtepunt moest stoppen... dus dat doe ik hierbij.
Slaap lekker voor iedereen en een heel vrolijk kerstfeest als ik je niet meer spreek vandaag![]()
![]()
Ja, precies. ZIjn toch nog mensen die wel oplttenquote:
Vingeren met Wesly!!!!!!!!!!quote:
Ik wel, voel me niet schuldig hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef cuall het volgende:
[..]
| Ja alsof die kerels niet al héél lang weten wanneer je jarig bent
![]()
M-en-A lees je mee!!!!!
Welterusten FB en een goede kerst.quote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn moeder zei altijd dat je op het hoogtepunt moest stoppen... dus dat doe ik hierbij.
![]()
Vaarwel FB, het was heel erg gezellig met je en mss tot BB VIPS!quote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
corrigerende bitchslap, zeg we gaan het toch niet over die maffe Rikket hebben zkr![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geintje jongen, ik was alleen net erder met Rikkert als jijquote:Op zondag 25 december 2005 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ik wil nog ff weten wat Snaptnix bedoeld met overschrijven... en dan ga ik echt...
Wip morgen nog wel ff langs hier hoor... weet alleen niet wanneer.quote:Op zondag 25 december 2005 02:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaarwel FB, het was heel erg gezellig met je en mss tot BB VIPS!![]()
![]()
![]()
Hahaha, niet gezien... maar ik gun je de eer.quote:Op zondag 25 december 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geintje jongen, ik was alleen net erder met Rikkert als jij![]()
Welterusten. SLaap lekkr en fijne dagn![]()
![]()
Ja zeg hey, niet gaan musten over schrijffouten nu he. Heb gvd weer veels teveel port achtr m'n kiezen. Maar goed twas gezelligquote:Op zondag 25 december 2005 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry Snaptnix jij was eerder, maar hij heette Rikkert, en geen Rikket
![]()
als troost krijg je + 10 punten
quote:Op zondag 25 december 2005 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry Snaptnix jij was eerder, maar hij heette Rikkert, en geen Rikket
![]()
als troost krijg je + 10 punten
Mooi gezegd, sluit ik me volledig bij aanquote:Op zondag 25 december 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Slaan hoort alleen in de boksring thuis, niet in een relatie![]()
Trusten Forever-hij-die-ruzie-krijgt-met-Nathalie-Bluequote:Op zondag 25 december 2005 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, niet gezien... maar ik gun je de eer.![]()
Slaap lekker allemaal
Port kan erg verradelijk zijn, zeker rode port dus hopelijk heb je straks geen katerquote:Op zondag 25 december 2005 02:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zeg hey, niet gaan musten over schrijffouten nu he. Heb gvd weer veels teveel port achtr m'n kiezen. Maar goed twas gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |