er staat toch duidelijk corrigerende bitchslap , dus we hebben het over een manquote:
Doka het is niet Robquote:Op zondag 25 december 2005 01:45 schreef doka het volgende:
Ik denk Rob
Haha, ja het is echt van die lounge muziek en als je stoned benquote:
ROEL!quote:Op zondag 25 december 2005 01:50 schreef cuall het volgende:
[..]
er staat toch duidelijk corrigerende bitchslap , dus we hebben het over een man![]()
[..]
Doka het is niet Rob
quote:Op zondag 25 december 2005 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan ook heel verrassend uit de hoek komen hoor... maar ik zeg niet hoe, dan is het geen verrassing meer
corrigerende bitchslap, zeg we gaan het toch niet over die maffe Rikket hebben zkrquote:Op zondag 25 december 2005 01:50 schreef cuall het volgende:
[..]
er staat toch duidelijk corrigerende bitchslap , dus we hebben het over een man![]()
[..]
Doka het is niet Rob
Die heeft nog geen vriendin gehad, dus dat kan nietquote:Op zondag 25 december 2005 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
corrigerende bitchslap, zeg we gaan het toch niet over die maffe Rikket hebben zkr![]()
Hai cuallquote:
3x geraden en nog niet goedquote:Op zondag 25 december 2005 01:52 schreef doka het volgende:
Ralph
quote:Op zondag 25 december 2005 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
3x geraden en nog niet goed![]()
Het was Rikkertdie liet zich door de vrouwen slaan, de sukkel
quote:
Mja, als een vrouw mij slaat, dan sla ik zelf niet terug enzoquote:Op zondag 25 december 2005 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Neuh, je moet jezelf een jostiflip geven, daar droogt je haar sneller vanquote:Op zondag 25 december 2005 01:49 schreef SuperMOM het volgende:
Arliatot wil een JOSTFLIP ontvangen van mij???![]()
![]()
Foeiiiiien nu ben ik weg maar niet getreurd ben zo weer terug
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2005 01:39 schreef cuall het volgende:
Dez is lastig, maar er zitten hier die-hards van het 1e uur![]()
Wie zei het volgende over slaan in een relatie:
"Ik heb in iedere relatie die ik heb gehad toch wel 2 tikken gehad, een corrigerende bitchslap zeg maar".
Hmmm... Mis ik iets?quote:Op zondag 25 december 2005 01:52 schreef doka het volgende:
[..]
Die heeft nog geen vriendin gehad, dus dat kan niet
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:49 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ohhhhh dat klinkt heel herkenbaar, zelf ben je aan het stoeien waar je het gebak vandaan moet halen, en dan komen ze met zoiets....... Druk he met die dagen allemaal, ja vertel mij wat![]()
Nu hebben we er ook nog een verhuizing bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |