Doe een jostiflip met je fohn, dop op je fohn en jostiflippen! Is je haar zo droog!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
MOet de verf uit mijn haar spoelen ben zo weer terug![]()
Ja ik ook, het nummer vond ik zeker ook iets hebben, het was heel vaag en apartquote:Op zondag 25 december 2005 01:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Vond ik een heel mooi moment, even naar de camera gebaren van..... iets harder en dan dat duimpje van OKEEEEE
Hmmmm, ik ga na enige overwegingen toch maar voor Chantal...quote:Op zondag 25 december 2005 01:39 schreef cuall het volgende:
Dez is lastig, maar er zitten hier die-hards van het 1e uur![]()
Wie zei het volgende over slaan in een relatie:
"Ik heb in iedere relatie die ik heb gehad toch wel 2 tikken gehad, een corrigerende bitchslap zeg maar".
quote:Op zondag 25 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Even voor de Roel fans: Dit was het nummer die werd gedraaid in BB tijdens die massage met Dido, het is van Roel zelf
Ik was er ietsje eerderquote:Op zondag 25 december 2005 01:40 schreef doka het volgende:
[..]
LOL, ik dacht dat jij een oldbie wasMaar je hebt ongeveer dezelfde FOK-leeftijd als mij
![]()
Kan wel een paar posts beschrijven wat ik allemaal gedaan heb, maar dan zit ik mezelf wel erg op te hemelen. Dus dat doe ik dus niet. Al besef ik wel dat dit wel erg vragend overkomt. Dat doe ik dus nietquote:
quote:
Nee, goed lezen!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmmm, ik ga na enige overwegingen toch maar voor Chantal...
Je moet er van houden idd, maar ik ben wel in voor vage muziek enzoquote:Op zondag 25 december 2005 01:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het toen al een lelijk nummer en nu nog, al vond ik de massage en het idee van Roel wel heel leuk
![]()
Jaquote:
Hoeft niet hoor, ik hou van mannen die zomaar heel romantisch uit de hoek kunnen komen, of gewoon verrassend kunnen zijnquote:Op zondag 25 december 2005 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan wel een paar posts beschrijven wat ik allemaal gedaan heb, maar dan zit ik mezelf wel erg op te hemelen. Dus dat doe ik dus niet. Al besef ik wel dat dit wel erg vragend overkomt. Dat doe ik dus niet![]()
Een hele dikke Kerst kus van mijquote:
Ik kan ook heel verrassend uit de hoek komen hoor... maar ik zeg niet hoe, dan is het geen verrassing meerquote:Op zondag 25 december 2005 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik hou van mannen die zomaar heel romantisch uit de hoek kunnen komen, of gewoon verrassend kunnen zijn![]()
Jij bent zo iemand![]()
Vaaaaag nrquote:Op zondag 25 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Even voor de Roel fans: Dit was het nummer die werd gedraaid in BB tijdens die massage met Dido, het is van Roel zelf
Arliatot wil een JOSTFLIP ontvangen van mij???quote:Op zondag 25 december 2005 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doe een jostiflip met je fohn, dop op je fohn en jostiflippen! Is je haar zo droog!!
Ohhhhh dat klinkt heel herkenbaar, zelf ben je aan het stoeien waar je het gebak vandaan moet halen, en dan komen ze met zoiets....... Druk he met die dagen allemaal, ja vertel mij watquote:Op zondag 25 december 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja![]()
heb jij wel altijd een kadootje gekregen op de dag zelf?
Bij mij is regelmatig het excuus geweest dat alle winkels dicht waren, maar dat ik nog weli ets tegoed had![]()
een hele dikke kerstkus terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |