Je blijft een Zelda watje, wij zij doorgegaan tot 8 uur of zoquote:Op zondag 25 december 2005 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moest 24hr bijtanken en gisteren ben ik vroeg gaan slapen dus kan je nagaan![]()
Zo dat is lang zegquote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er mensen langer zijn dan ik (1.98)![]()
Oeps ik heb al een plintentrapje nodig, verschil is 41 cmquote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelda watje? Hoe durf je!quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Blijf jr noh rrn Zelda watje, wij zij doorgegaan tot 8 uur of zo![]()
.quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Blijf jr noh rrn Zelda watje, wij zij doorgegaan tot 8 uur of zo![]()
Ze kan wel gemeen worden hoorquote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
.
????????????![]()
![]()
Dat is mijn vrouwtje, snappen jullie nu hoe moeilijk ik het met haar heb?![]()
Mag ik smkkelen? GA ik ff keukentrapje erbij pakkenquote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, ik stoot mijn hoofd wat vaker, dat is het nadeel. Ik kan wel weer snel zien of iemand roos heeft, om een stom voorbeeld te noemen. En in Japan was ik de held van alle Japanse vrouwen!!quote:
dat probleem heb ik nou ook wel is.quote:Op zondag 25 december 2005 02:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al gaat het mij wel moeilijker af dan toen ik in mijn twintiger jaren was![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn moeder zei altijd dat je op het hoogtepunt moest stoppen... dus dat doe ik hierbij.
Slaap lekker voor iedereen en een heel vrolijk kerstfeest als ik je niet meer spreek vandaag![]()
![]()
Niet nodig, als je haar in haar eigen taal terugpakt, "nrgfr, gfhjresrd", dan wordt ze wel bang van jequote:Op zondag 25 december 2005 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kan wel gemeen worden hoor
Ik word er gewoon bang van![]()
![]()
Ja hoor, ik wacht rustig afquote:Op zondag 25 december 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag ik smkkelen? GA ik ff keukentrapje erbij pakken
Maar ik kan iemand niet bang maken omdat ik altijdquote:Op zondag 25 december 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet nodig, als je haar in haar eigen taal terugpakt, "nrgfr, gfhjresrd", dan wordt ze wel bang van je![]()
Dus ik hoef nog maar een paar jaar te wachten?? (ben bijna 37) Joepie!!quote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook wel is.Maar is over 10 jaar weer voorbij,(dan pas
) want het leven begint bij 40 zeggen ze, dus dan kan ik er weer extra goed tegen
![]()
Slaap lekker en fijne dagen, en we willen je wel hier terug zienquote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
Wordt me nu ondrtusen toch wel erg dringend verzocht te gaan slapen...
Ga voor de gode vrde daar maar gehoor aan geven, tis tenslotte kerst![]()
Trusten en een fijne kerst![]()
![]()
En hopelok tot morgen
Dan zou ik dat vast blijven houden, je kan beter altijdquote:Op zondag 25 december 2005 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar ik kan iemand niet bang maken omdat ik altijdben dat is nou het moeilijke
Truste snappie....quote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
En hopelok tot morgen
Slaap zachtquote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
En hopelok tot morgen
Dus het keukentrapje kon je niet meer vinden?quote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
En hopelok tot morgen
Als ik veelquote:Op zondag 25 december 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan zou ik dat vast blijven houden, je kan beter altijdzijn, dan
want als je altijd
bent zal je niet zo snel
![]()
![]()
doen, en dat is saai
Ik ben vaker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan
![]()
![]()
heeft A-en-M dat muziekje aangezet.... ren ik bijna naar het raam om naar het knallende vuurwerk te gaan kijken.quote:Op zondag 25 december 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
Okej, hier is dan mijn 'Primaire partitie" onder mijn nummers: r00t
Jaaaa SNAP IK, maar ik ben te klein je ziet mijn post nietquote:Op zondag 25 december 2005 02:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
was een reactie op snaptnix, niet op jou![]()
Soort zoekt soort zeggen ze weleens, dat geldt denk ik ook op internetquote:Op zondag 25 december 2005 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik veelen
zou zijn ben ik zo op de ban gezet en ik zou er zelf niet eens tegenkunnen
dus nee ik ben liever
idd
quote:Op zondag 25 december 2005 02:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heeft A-en-M dat muziekje aangezet.... ren ik bijna naar het raam om naar het knallende vuurwerk te gaan kijken.![]()
En dat om deze tijd![]()
![]()
Denk ik ook hoorquote:Op zondag 25 december 2005 02:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zeggen ze weleens, dat geldt denk ik ook op internet
quote:Op zondag 25 december 2005 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor
En ik heb eerst heel goed en zwaar gekeken waar ik het beste kon zijn en dat is op BB iig goed bevallen, de andere 'staten' van dit forum heb ik nog niet echt concreet bezocht en gebruikt maar hier voel ik me zeker thuis![]()
![]()
Ooooohhhh!!! Sorry, ik keek al naar beneden, maar ik zag niks, maar toen ik mijn periscoop erbij pakte zag ik je eindelijk, ja hallo, 41 cm is niet niksquote:Op zondag 25 december 2005 02:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaa SNAP IK, maar ik ben te klein je ziet mijn post niet![]()
* BONG4002 zit al geruime tijd op de stoelquote:Op zondag 25 december 2005 02:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
welkom thuis jongen. Pak een stoel en ga rustig zitten. Geniet van het leven
![]()
dat gevoel heb ik ook, niet zoveel puberaal gedrag hierquote:Op zondag 25 december 2005 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor
En ik heb eerst heel goed en zwaar gekeken waar ik het beste kon zijn en dat is op BB iig goed bevallen, de andere 'staten' van dit forum heb ik nog niet echt concreet bezocht en gebruikt maar hier voel ik me zeker thuis![]()
![]()
Op een paar users na valt het hier heel erg mee ja, ik zit naast BB niet echt ergens, maar ik ga denk ik als dit forum opslot geknald word me richten op GC en dan de SC reeks daar, denk dat ik daar wel mijn plekje krijgquote:Op zondag 25 december 2005 02:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook, niet zoveel puberaal gedrag hier
Ik vergeef het jequote:Op zondag 25 december 2005 02:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ooooohhhh!!! Sorry, ik keek al naar beneden, maar ik zag niks, maar toen ik mijn periscoop erbij pakte zag ik je eindelijk, ja hallo, 41 cm is niet niks![]()
Vergeef me, heb je je plintentrapje al gevonden? want ik wordt altijd afgeleid door mijn sensuele vrouw met haar sensuele praat![]()
Ik denk dat ik over een tijdje hier geruisloos verdwijn, en op een onverwacht moment weer opduikquote:Op zondag 25 december 2005 02:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op een paar users na valt het hier heel erg mee ja, ik zit naast BB niet echt ergens, maar ik ga denk ik als dit forum opslot geknald word me richten op GC en dan de SC reeks daar, denk dat ik daar wel mijn plekje krijg
Hahhaha, net als ik tegen mijn moeder doe, en tegen de vrouw van mijn broertjequote:Op zondag 25 december 2005 02:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vergeef het je![]()
En jaaaaaaa, dat plintentrapje heb ik al een aantal jaartjes geleden gevonden.
Maar ik ben grote mensen wel gewend, het valt eerder op als iemand kleiner is dan ik ben, mijn zoon is 1.90+ maakt ook altijd grapjes over mij.
Het was iig heel fijn met je, ik zal onze muzieksessies zeker niet vergetenquote:Op zondag 25 december 2005 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik over een tijdje hier geruisloos verdwijn, en op een onverwacht moment weer opduik
Mocht ik fok komen zal ik daar gaan kijken, en dan zal ik ook wel een nummer aanvragen bij je, want die zijnquote:Op zondag 25 december 2005 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was iig heel fijn met je, ik zal onze muzieksessies zeker niet vergeten![]()
En mocht je weer opduiken heet ik je van harte welkom op GC (want daar zal ik het meest zijn denk ik)![]()
Dankjequote:Op zondag 25 december 2005 02:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mocht ik fok komen zal ik daar gaan kijken, en dan zal ik ook wel een nummer aanvragen bij je, want die zijn![]()
Ik ben benieuwd of er na de kerstdagen weer meer users zich hier laten zien.quote:Op zondag 25 december 2005 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik over een tijdje hier geruisloos verdwijn, en op een onverwacht moment weer opduik
Die is absent op dit moment denk ikquote:Op zondag 25 december 2005 02:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik was gister al met stille trom vertrokken na mijn lofzang van eergister, ik wilde hier niet meer komen, en ben er toch nog ff, ja ik zoek Pc eend
Onverwacht rond 12 januari??quote:Op zondag 25 december 2005 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet in de steek latenquote:Op zondag 25 december 2005 02:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik was gister al met stille trom vertrokken na mijn lofzang van eergister, ik wilde hier niet meer komen, en ben er toch nog ff, ja ik zoek Pc eend
nah jij ging na het eind van BB vertrekken, vind het niet erg dat je er nog bent hoor maar dat zij jequote:Op zondag 25 december 2005 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Ik ga in de loop van de tijd eens wat nummertjes opduiken die ik nog niet heb gepost
Hmm...ik denk (helaas) dat BB echt aan het doodbloeden is, de 'aorta' is bijna aangeraakt en aangezien er nog niet veel nieuws is omtrent de Ex-bewoners is er ook weinig 'spraakvoer' om over te discussiëren helaasquote:Op zondag 25 december 2005 02:41 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er na de kerstdagen weer meer users zich hier laten zien.
Nee, ik denk niet dat ik die ga volgen, is beter voor mijn sociale leven.quote:
Daar bedoel ik mee dat ik een zwevend bestand word, en dus minder actief maar verdwijnen zal ik nooitquote:Op zondag 25 december 2005 02:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah jij ging na het eind van BB vertrekken, vind het niet erg dat je er nog bent hoor maar dat zij je![]()
Gelukkig.... als manlief al zou zeggen dat het niet mooi is, dan zou ik me toch wel erge zorgen gaan makenquote:Op zondag 25 december 2005 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
`
Vrij donkerrood maar wel mooi vind ik (en manlief ook)
Dizzyquote:Op zondag 25 december 2005 02:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah jij ging na het eind van BB vertrekken, vind het niet erg dat je er nog bent hoor maar dat zij je![]()
Als hij het mooi vind maakt de rest van de reacties niet uit, toch?quote:Op zondag 25 december 2005 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
`
Vrij donkerrood maar wel mooi vind ik (en manlief ook)
Morwenquote:
Groeten van Dizzy, en Noddie staat op nick, ik moest het van haar daarop zettenquote:
Heb je gelijk in, en ik weet niet of de laatste bewoners nog behoefte hebben om alles na gaan te snuffelen op internet, als je als eerste uit het huis bent lijkt het me heel anders.quote:Op zondag 25 december 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik denk (helaas) dat BB echt aan het doodbloeden is, de 'aorta' is bijna aangeraakt en aangezien er nog niet veel nieuws is omtrent de Ex-bewoners is er ook weinig 'spraakvoer' om over te discussiëren helaas
Ook jammer is dat alleen Menno op FOK! heeft gereageerd en verder niemand van de bewoners
Natuurlijk heel tof dat Menno hier was maar verder valt het een beetje tegen
Hallo, en een fijne kerst voor iedereenquote:
Hmmm dat klinkt goed. jij ook een fijne kerst natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2005 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo, en een fijne kerst voor iedereen![]()
Ik heb er zin in, ik heb een lekker koud buffet op het menu staanVoor 6 mensen, dus net mooi
![]()
Ik ook, maar ik heb veel fantasie, zeg haar dat maar als je wiltquote:Op zondag 25 december 2005 02:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Groeten van Dizzy, en Noddie staat op nick, ik moest het van haar daarop zetten![]()
En ze mist haar berg![]()
![]()
![]()
Het zou leuk zijn als er nog een ex bewoner kwam maar die kans acht ik zeer kleinquote:Op zondag 25 december 2005 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, en ik weet niet of de laatste bewoners nog behoefte hebben om alles na gaan te snuffelen op internet, als je als eerste uit het huis bent lijkt het me heel anders.
FOK! bied heel veel, er zal vast wel een subforum voor je tussenzitten, ik heb mijn ogen iig gericht op GC (General Chat) heb daar nog niet echt gepost maar het forum spreekt mij naast BB het meeste aanquote:Maar ik weet verder niks van Fok, dus weet niet of ik op zoek ga naar een andere plek.
quote:Op zondag 25 december 2005 02:50 schreef MissHobje het volgende:
Goede nacht enzo
Het bestaat nog steeds hier
Enne iedereen al in kerst stemming ?
quote:Op zondag 25 december 2005 02:50 schreef MissHobje het volgende:
Goede nacht enzo
Mja, meer een zondaggevoel maar dat komt wel als ik straks wakker word denk ik, en jijquote:Enne iedereen al in kerst stemming ?
Dan is het goed, want het is leuk om samen met iemand bagger op talpa te kijken *Zegt dizzy, ze is nu druk om iets te zoeken, wat weet ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb veel fantasie, zeg haar dat maar als je wilt![]()
Ik las vandaag op de site van neef Roel dat hij niet echt met rust gelaten werd, dus weinig kans dat die hier komt, van de andere weet ik geen site van dus geen idee hoe het met ze gaat na de exit.quote:Op zondag 25 december 2005 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er nog een ex bewoner kwam maar die kans acht ik zeer klein
[..]
FOK! bied heel veel, er zal vast wel een subforum voor je tussenzitten, ik heb mijn ogen iig gericht op GC (General Chat) heb daar nog niet echt gepost maar het forum spreekt mij naast BB het meeste aan
He, Hobjequote:Op zondag 25 december 2005 02:50 schreef MissHobje het volgende:
Goede nacht enzo
Enne iedereen al in kerst stemming ?
een nieuwe fles rum voor jou? kerskadootje???quote:Op zondag 25 december 2005 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan is het goed, want het is leuk om samen met iemand bagger op talpa te kijken *Zegt dizzy, ze is nu druk om iets te zoeken, wat weet ik niet*
Bronquote:Op zondag 25 december 2005 02:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik las vandaag op de site van neef Roel dat hij niet echt met rust gelaten werd, dus weinig kans dat die hier komt, van de andere weet ik geen site van dus geen idee hoe het met ze gaat na de exit.
hehhe ja zoiets zal wel komenquote:Op zondag 25 december 2005 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Fijne Kerst lieve Hobje![]()
En ja, we zijn er nog, maar lang zal het niet meer duren voodat er een roestig 'archief' slotje komt
[..]
Mja, meer een zondaggevoel maar dat komt wel als ik straks wakker word denk ik, en jij
Bij mij wel, maar ik ga ook Gourmetten met familie en dan is het toch meer Kerst denk ikquote:
Herkenbaar, ik heb er zelf an sich ook niet veel mee, oud en nieuw is beter maargoed, Kerst heeft ook zn charmes alleen veel familiaire verplichtingen enzoquote:Verders kerst gevoel heb ik totaal niet
Meer gewoon een alledaags gevoel..
Heb nietzo veel met kerst... elke dag moet gewoon ok zijn
Geef haar maar de groetjes en het is Postman Pat. Ze mist echt watquote:Op zondag 25 december 2005 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan is het goed, want het is leuk om samen met iemand bagger op talpa te kijken *Zegt dizzy, ze is nu druk om iets te zoeken, wat weet ik niet*
LOLquote:Op zondag 25 december 2005 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Hobje![]()
Ja, gaat best hier, de stress van het inkopen is voorbij en het maken vind ik alleen maar leuk. Mensen verwennen is voor mij een soort roeping (en beroep, neeeeeeee, niet op die manier).
http://home.planet.nl/~verh4948/big.htmlquote:Op zondag 25 december 2005 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bron![]()
In positieve of negatieve zin?
Zijn de woorden van dizzy, niet van mij, maar een fles rum sla ik nooit afquote:Op zondag 25 december 2005 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
een nieuwe fles rum voor jou? kerskadootje???![]()
Thnx, ga even lezenquote:Op zondag 25 december 2005 02:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~verh4948/big.html
Ja leuk om te lezenquote:Op zondag 25 december 2005 02:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~verh4948/big.html
Strohrumquote:Op zondag 25 december 2005 02:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn de woorden van dizzy, niet van mij, maar een fles rum sla ik nooit af![]()
![]()
![]()
In het engels ja, maar in Nl is het pieter post met zijn poes en bradweer man sam is ook coolquote:Op zondag 25 december 2005 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef haar maar de groetjes en het is Postman Pat. Ze mist echt wat![]()
Ja vond ik ook, ik hoop dat er meer info op de site komt.quote:Op zondag 25 december 2005 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja leuk om te lezen
Iig gaat het goed, dat is altijd prettig om te horen
je mag hier nog altijd een rummie komen drinken en dan de "berg" komen bekijken. mag nog dit jaarquote:
Jij snapt me Arliatorquote:Op zondag 25 december 2005 02:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als hij het mooi vind maakt de rest van de reacties niet uit, toch?
Voor mij geldt alleen de mening van mijn vriendin iets uit, de rest kan me niet zo heel veel schelen.
De mening van de meest belangerijkste persoon (dizzy) in mijn leven weegt zwaarder dan van wie dan ook
Dizzyquote:Op zondag 25 december 2005 03:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je mag hier nog altijd een rummie komen drinken en dan de "berg" komen bekijken. mag nog dit jaar![]()
Ik ga er vanuit dat je het zelf mooi vind, anders doe je het niet, of ik moet er helemaal naast zitten.quote:Op zondag 25 december 2005 03:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij snapt me ArliatorMaar ten eerste: als ik het maar mooi vind He? (en gelukkig HIJ ook
)
![]()
Doe mij maar die........DIE?.......DIE jaquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 03:06 schreef A-en-M het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mijn bedje ook opzoeken.
Fijne dagen allemaal, en morgenavond kijken we wel weer of het hier nog open is.
Doei doei, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Ik moet vragen, waar??quote:Op zondag 25 december 2005 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzy![]()
![]()
![]()
![]()
Meid, ik roep al dagen om jou![]()
Truste!!!quote:Op zondag 25 december 2005 03:06 schreef A-en-M het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mijn bedje ook opzoeken.
Fijne dagen allemaal, en morgenavond kijken we wel weer of het hier nog open is.
Doei doei, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Waar is stout engeltje eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |