Je blijft een Zelda watje, wij zij doorgegaan tot 8 uur of zoquote:Op zondag 25 december 2005 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moest 24hr bijtanken en gisteren ben ik vroeg gaan slapen dus kan je nagaan![]()
Zo dat is lang zegquote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er mensen langer zijn dan ik (1.98)![]()
Oeps ik heb al een plintentrapje nodig, verschil is 41 cmquote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelda watje? Hoe durf je!quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Blijf jr noh rrn Zelda watje, wij zij doorgegaan tot 8 uur of zo![]()
.quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Blijf jr noh rrn Zelda watje, wij zij doorgegaan tot 8 uur of zo![]()
Ze kan wel gemeen worden hoorquote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
.
????????????![]()
![]()
Dat is mijn vrouwtje, snappen jullie nu hoe moeilijk ik het met haar heb?![]()
Mag ik smkkelen? GA ik ff keukentrapje erbij pakkenquote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, ik stoot mijn hoofd wat vaker, dat is het nadeel. Ik kan wel weer snel zien of iemand roos heeft, om een stom voorbeeld te noemen. En in Japan was ik de held van alle Japanse vrouwen!!quote:
dat probleem heb ik nou ook wel is.quote:Op zondag 25 december 2005 02:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al gaat het mij wel moeilijker af dan toen ik in mijn twintiger jaren was![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn moeder zei altijd dat je op het hoogtepunt moest stoppen... dus dat doe ik hierbij.
Slaap lekker voor iedereen en een heel vrolijk kerstfeest als ik je niet meer spreek vandaag![]()
![]()
Niet nodig, als je haar in haar eigen taal terugpakt, "nrgfr, gfhjresrd", dan wordt ze wel bang van jequote:Op zondag 25 december 2005 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kan wel gemeen worden hoor
Ik word er gewoon bang van![]()
![]()
Ja hoor, ik wacht rustig afquote:Op zondag 25 december 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag ik smkkelen? GA ik ff keukentrapje erbij pakken
Maar ik kan iemand niet bang maken omdat ik altijdquote:Op zondag 25 december 2005 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet nodig, als je haar in haar eigen taal terugpakt, "nrgfr, gfhjresrd", dan wordt ze wel bang van je![]()
Dus ik hoef nog maar een paar jaar te wachten?? (ben bijna 37) Joepie!!quote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook wel is.Maar is over 10 jaar weer voorbij,(dan pas
) want het leven begint bij 40 zeggen ze, dus dan kan ik er weer extra goed tegen
![]()
Slaap lekker en fijne dagen, en we willen je wel hier terug zienquote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
Wordt me nu ondrtusen toch wel erg dringend verzocht te gaan slapen...
Ga voor de gode vrde daar maar gehoor aan geven, tis tenslotte kerst![]()
Trusten en een fijne kerst![]()
![]()
En hopelok tot morgen
Dan zou ik dat vast blijven houden, je kan beter altijdquote:Op zondag 25 december 2005 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar ik kan iemand niet bang maken omdat ik altijdben dat is nou het moeilijke
Truste snappie....quote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
En hopelok tot morgen
Slaap zachtquote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
En hopelok tot morgen
Dus het keukentrapje kon je niet meer vinden?quote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
En hopelok tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |