Vandaar dat je niet meer op je plaats bent bij de VVD. Heb je X-Ray al gesproken?quote:Op zondag 25 december 2005 00:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een cocksjong zoals ze dat hier zeggen
Nou ja, gesproken..quote:Op zondag 25 december 2005 00:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet meer op je plaats bent bij de VVD. Heb je X-Ray al gesproken?
Hebben hervormden geen kerstnachtdienst?quote:Op zondag 25 december 2005 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo ik iets ben, ben ik Hervormd. Bovendien ga ik niet met Kerstmis naar de Kerk.
Echt weer een opmerking van een hervormdequote:Op zondag 25 december 2005 00:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je was weer eens de mindere, ja
Wat zeg ik nou?quote:Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben hervormden geen kerstnachtdienst?
volgens mij toch wel, die kerk waar ik net was, was ook iets van een pinkstergemeente ofzoiets dergelijks.. Da's toch hervormdquote:Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben hervormden geen kerstnachtdienst?
Weet ik het? dacht dat die diensten redelijk algemeen geaccepteerd warenquote:
Als ze die hadden, ging ik nog niet. Denk eens door, man!quote:Op zondag 25 december 2005 00:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet ik het? dacht dat die diensten redelijk algemeen geaccepteerd waren.
X-Ray weet mij het nodige respect te ontlokken, Martin.quote:Op zondag 25 december 2005 00:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Echt weer een opmerking van een hervormde![]()
Da's Protestants, niet Hervormd.quote:Op zondag 25 december 2005 00:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
volgens mij toch wel, die kerk waar ik net was, was ook iets van een pinkstergemeente ofzoiets dergelijks.. Da's toch hervormd
Wat is het verschil precies :Squote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's Protestants, niet Hervormd.
Hoe zit dat?quote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
X-Ray weet mij het nodige respect te ontlokken, Martin.
Je doet alsof dat jou in een positief daglicht stelt. Of bedoel je het ook echt zo ?quote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
X-Ray weet mij het nodige respect te ontlokken, Martin.
Het was voornamelijk bedoeld om jou in een kwaad daglicht te stellen, gelly.quote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Je doet alsof dat jou in een positief daglicht stelt. Of bedoel je het ook echt zo ?
nep gristenquote:Op zondag 25 december 2005 00:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ze die hadden, ging ik nog niet. Denk eens door, man!
Je kunt misschien idd beter gaan slapen Johanquote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het was voornamelijk bedoeld om jou in een kwaad daglicht te stellen, gelly.
Los van het feit of we het eens kunnen zijn (al waren we dat vaak wel), is er met z'n gevoel voor humor niets mis.quote:
Ik vind dit niet zo sterk, DJ L-3.quote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt misschien idd beter gaan slapen Johan
Heilige boontjes heb je overal, je komt er vooral mensen met een te wit blinkend gebit tegen enzoquote:
Kloptquote:Op zondag 25 december 2005 00:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heilige boontjes heb je overal, je komt er vooral mensen met een te wit blinkend gebit tegen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |