Wat je hoop kan je neerzetten in Finaleranglijstjes en stats topic.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef Liene het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat I-Jay eruit gaat maar dat zal niet gebeuren?
Het blijft natuurlijk ook gewoon een gok, maar dat is dan ook het leukequote:Op donderdag 29 december 2005 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk mn eigen favolijstje was geen probleem.
Maar om op dit punt te voorspellen wie Nederland als winnaar ziet en wie totaal geen aanhang hebben..vind ik erg moeilijk.
1e afvaller: Renskequote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef LeBeau het volgende:
Dat is waar ik nu redelijk zeker van ben, ik vul hem later wel aan.
Bij mij juist omgekeerd, Raffaëla staat niet voor niks op 3, mijn favorieten winnen nooitquote:Op donderdag 29 december 2005 18:36 schreef Liene het volgende:
En je eigen smaak speelt natuurlijk ook heel erg mee!
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij juist omgekeerd, Raffaëla staat niet voor niks op 3, mijn favorieten winnen nooit.
Rond de theaterronde wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?
Vaak is dat laatste het beste hequote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef --Globe-- het volgende:
Ik twijfel best wel of ik m nou nog moet veranderen of dat ik bij mn eerste ding moet blijven![]()
Mijn favoriet was vanaf het begin Boris! Ik vind hem nog steeds erg goed kunnen zingen trouwens!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?
Dat verleer je ook niet snel he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:34 schreef Liene het volgende:
[..]
Mijn favoriet was vanaf het begin Boris! Ik vind hem nog steeds erg goed kunnen zingen trouwens!
Ja, ik laat m maar zoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
Maareh... als je verandert dat wel graag in een nieuwe post ipv editten, anders merk ik het niet.
Ik twijfel ook nog steeds hoorquote:
Voor mij was het eigenlijk wel al snel duidelijk. Nu maar hopen dat het een beetje kloptquote:
Lekker bijdehand! Nee dat verleer je niet snel idd! Hahaquote:
Mijn top 4/5 had ik vrij snel, maar die middengroep zit volgens mij echt dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor mij was het eigenlijk wel al snel duidelijk. Nu maar hopen dat het een beetje klopt
Klopt. Ik heb eigenlijk ook min of meer gegokt voor de nummers 5 t/m 10quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn top 4/5 had ik vrij snel, maar die middengroep zit volgens mij echt dicht bij elkaar.
Blijkt trouwens ook wel uit al de verschillende voorspellingen, nummer 5 t/m zeg maar 10 van de tottale lijst liggen heeel close.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |