Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is heartagirl eigenlijk aangeklikt in dat excelplaatje?!![]()
Eerste liveshow is aanstaande zaterdag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is nu de bedoeling, is de eerste live show al geweest op kerstavond nota bene?
Ja, tof Beev! Ik wilde natuurlijk gewoon mijn eerste score in het groen zien. Maar die tweede keer zo laag, dat was ik alweer vergeten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
[..]
Eerste liveshow is aanstaande zaterdag.
Voor die eerste liveshow die je de 2 afvallers te voorspellen, en de top 13 voor de gehele Idols.
Zhenar...................... zoiets?.
[afbeelding]
Ik heb nog vet super onwijs veel dagen hoor. Dus maak je niet drukquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:40 schreef BVO het volgende:
Vooral charmed_angel valt tegen zeg.
Twee keer roze en de derde keer bijna roze... en dat voor iemand die er altijd bij is.
Maareh, genoeg geluld, wanneer komt je lijstje.
't Is een belangrijke ronde he dit, dus vergeet het niet.
Met theaterronde erbij had ze wellicht op 1 gestaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Zeeuwse is trouwens de enige die meer dan één keer het hoogste aantal punten heeft gescoord.
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?quote:
Zeeuwse ook alquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?![]()
Oh, tuurlijk, je kan altijd nog meedoenquote:
Ik heb niet zo´n goed gevoel bij haar, ik denk dat er niet zo veel mensen voor haar stemmen als voor de anderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?![]()
Ja hoi, echt niet dus hequote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Bijna iedereen heeft het erover dat Renske eruit zal gaan, maar let maar es op, ze gaat er niet uit![]()
Renske gaat er keihard uitquote:
Hmm, wedden?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
MARK MY WORDS: RENSKE GAAT ER NIET UIT![]()
Geen idee, verzin eens watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |