quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ik stop normaal ook alles in de droger. Maar dat van jou zag er zo keurig uit dat ik tegenwoordig alles ophang en aan het strijken ben geslagen. En dat is echt geen grapje. Ik moet nu vreselijk lachen dat jij dus helemaal niet veel strijk![]()
![]()
Oh wat stom!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:57 schreef Lois het volgende:
Slaap lekker Spuuglokje en veel plezier met lekker niets leuks doen![]()
![]()
Nu ga je toch nog NIETS leuks doenquote:Op zondag 25 december 2005 11:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Wonderwereld is dichtOp de site staat dat ze het hele jaar open zijn, behalve op eerste kerstdag en Nieuwjaarsdag. Grrrr
![]()
We zijn nog even naar het boomkroonpad geweest, lekker gewandeld en gespeeld. Ik zal straks nog een paar foto's in het fototopic zetten!quote:
Handig bekekenquote:Op maandag 26 december 2005 10:43 schreef Rottdog het volgende:
Uitslapen = Je kind bij Opa en Oma op bed leggen en zeggen ach kom haar morgen wel ophalen anders moet ze zo door de koude nacht
Jessie: hier en hier wat meer infoquote:Op maandag 26 december 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Rewimo wat goed joh dat afvallen. Ik heb mijn hoop gevestigd op die nieuwe dna pil
Ik wilde je net quoten, zie ik dat je het veranderd hebt! Dus toch wat leuks gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
hier gegourmet en gemonopolied
Je zult er maar intrappen!quote:
Technisch gesproken is het geen oplichting.. het staat er tenslotte gewoon bij!quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik denk dat de verkoper in dit geval een groter probleem heeft dan de koper.
ebay is niet zo gecharmeerd van oplichters namelijk
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Technisch gesproken is het geen oplichting.. het staat er tenslotte gewoon bij!Maar goed.. wel lullig voor de koper natuurlijk...
ja hier nog 1, ook al schaam ik me er niet voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:04 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben blij dat ik daar nog nooit iets besteld heb
Ik geloof dat ebay dit wel degelijk onder de noemer 'oplichting' schaart, ze zijn daar vrij streng in, het is tenslotte enorm misleidend en het verpest je sitequote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Technisch gesproken is het geen oplichting.. het staat er tenslotte gewoon bij!Maar goed.. wel lullig voor de koper natuurlijk...
dat is natuurlijk wel zo, maar als koper heb je echt wel mogelijkheden. (vriendje en ik zijn doorgewinterde ebay-handelaren) + dat ebay en paypal mogelijkheden hebben om beslag op het betaalde bedrag te leggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
"This auction is only for a picture of console"quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef jessie het volgende:
Wat is er mis dan, ik zie het niet?
De bios was leuk
Net als bij coolbabe waren de voorstukjes wat eng. Maar toen de film eenmaal begon heeft ze op schoot met knuf en open mond de hele film rustig uitgekeken. Met Jans is dit echt voor herhaling vatbaar. Echt geweldig
Jessie, als je in de advertentie naar beneden bladert zie je onderaan een klein regeltje staan...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef jessie het volgende:
Wat is er mis dan, ik zie het niet?
De bios was leuk
Net als bij coolbabe waren de voorstukjes wat eng. Maar toen de film eenmaal begon heeft ze op schoot met knuf en open mond de hele film rustig uitgekeken. Met Jans is dit echt voor herhaling vatbaar. Echt geweldig
Even dan, zit op mijn werkquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:59 schreef jessie het volgende:
Rewimo doe is ff msn aan!!!
Ja ik Peet ook met zn maat 45, schoentjes maat 36-37 kopenquote:
Jahaa!! Was ik door alle kerstperikelen helemaal vergeten te melden!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Ireth is de boel bij jou aangekomen ?
Ooh, leuk zeg (daar zou ik ook best zin in hebben)quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Morgen gaan qltel, Christan en ik naar de Winterefteling, ik heb er zo'n zin in!Zeker met dit weer
Woon je daar in de buurt? *terugzwaaien gaat*quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:29 schreef Githa het volgende:
Zal ik even naar je zwaaien dan rewimo ...morgen![]()
Veel plezier!
Ja, dat doe ik toch wel, kan Christan en zijn vriendje niet teleurstellen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:33 schreef daniman het volgende:
geen winterefteling dus...
Dit hele rijtje doen wij hier dus ook, maar dan met 1 meidje en zal het proosten wel met iets van cola zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Thuis. Om 12 uur de meiden wakker maken. Met emotranen met de meiden en vent naar buiten kijken. Proosten, jaar overdenken. Trots zijn. En oliebollen eten natuurlijk
12 uur? Ik werd altijd om half twaalf wakker gemaakt zodat ik ook het aftellen nog mee kon maken (en vuurwerk afsteken maar dat zullen je meisjes (op sterretjes na misschien) wel niet doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef jessie het volgende:
Thuis. Om 12 uur de meiden wakker maken. Met emotranen met de meiden en vent naar buiten kijken. Proosten, jaar overdenken. Trots zijn. En oliebollen eten natuurlijk
Ja ik ben echt superhyper hahaha. En bang dat het tegenvalt en nog banger dat ik het helemaal niet betalen kan.... Maar goed, zo ver ben ik met een woningvereniging nog nooit gekomen, dus ik beschouw het ook als een goeie oefening.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:07 schreef jessie het volgende:
He leuk dat je mag kijken voor dat flat!!!!!
Oh ja dat hebben wij hier ook in de straat. Om 19 uur is het kinder oud&nieuwquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:09 schreef Ireth het volgende:
Ik doe wel sterretjes met Suus, maar dan niet om 12 uur. Vind het dan buiten iets te massaal voor haar. Ik ga dus omstreeks half 7 met haar voor deur met wat sterretjes staan.
Tussen 19 uur en 20 uur (ongeveer) hebben wij supervuurwerk 200 meter bij ons huis vandaan, veel mooier dan 's nachtsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:11 schreef danosa het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben wij hier ook in de straat. Om 19 uur is het kinder oud&nieuwzo leuk met al die miniklappertjes en sterretjes
Ik vrees van wel... ik ga nu maar naar bed, morgen weer bijtijds op. Welterusten allemaalquote:Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Wat een zenuwslopende nacht zal je pa hebben (en jij ook Rewimo)
Ja, die heb ik gehad coolbabequote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef coolbabe het volgende:
Ireth, die haring:|
easy-going, had jij m`n mail gister wel gehad? M`n mailbox schijnt de hik te hebben
Dat vraag ik me ook af ja..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef jessie het volgende:
Rewimo hoe is het met je vader gegaan vandaag? (en met jou)
Tja, en we willen ook niet op zoek omdat we zo tevreden met haar waren en omdat we zelf op zoek zijn naar een ander huis. (Morgen gaan we twee huizen bekijken)quote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef dutchie het volgende:
Sjak, da's ook balen zeg. En je kunt onder die omstandigheden ook nog niet fatsoenlijk op zoek naar een ander hè? De hulp van mijn vriendin is overspannen, dan zeg je ook niet makkelijk: "Rust maar lekker uit, we zoeken wel een ander."
Had je trouwens nog meegekregen dat ik voor het kaboutertje een Schanullekepop heb gekregen met de kerst?
Wij hebben naar omstandigheden een fijne dag gehad. Ik ben door mijn moeder op de hoogte gehouden (gelukkig hebben mijn ouders, hoewel gescheiden, goed contact), mijn vader is pas in de middag geopereerd en de operatie zelf is gelukkig goed verlopen. Ik hoop hem morgen zelf aan de telefoon te krijgen en in elk geval ga ik er morgen heen. Hij is jarig morgen...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef jessie het volgende:
Rewimo hoe is het met je vader gegaan vandaag? (en met jou)
Nee...quote:
Zwangerschap is het eerste wat me te binnenschietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef babyfeet het volgende:
gelukkig is de operatie goed verlopen
en het is inderdaad geen leuke verjaardag zo
ben al de hele tijd op zoek op internet en ik kom alleen maar tegen dat je dan de borstvoeding niet goed geeft
heb toch een partij zere tepels al een week of 2 je hoeft er maar naar te wijzen en het doet al pijn
zelfs een bh dragen![]()
wat kan dat nou zijn?
Ja nou nee, niet echt dus..quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef Lois het volgende:
Gaat het niet zo goed met je bekken coolbeeb, dat het weer nodig is? Ik wilde er laatst al naar vragen maar vond het eigenlijk ook wel weer te nieuwsgierig dus ik heb het gelaten.
heb je weer aan de pompidom gezeten?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef babyfeet het volgende:
gelukkig is de operatie goed verlopen
en het is inderdaad geen leuke verjaardag zo
ben al de hele tijd op zoek op internet en ik kom alleen maar tegen dat je dan de borstvoeding niet goed geeft
heb toch een partij zere tepels al een week of 2 je hoeft er maar naar te wijzen en het doet al pijn
zelfs een bh dragen![]()
wat kan dat nou zijn?
neequote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
heb je weer aan de pompidom gezeten?
domperidom
Dat zeg ik toch ook niet? Het is toch gewoon fijn dat Sugar zwanger is.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef dutchie het volgende:
Maar LB, daarmee verdwijnen alle problemen in de wereld niet ineens.
Weet ik wel, maar het kwam een beetje raar over. Verder niets.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Het is toch gewoon fijn dat Sugar zwanger is.
Oh nou sorry.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar het kwam een beetje raar over. Verder niets.
Nou, ik was eigenlijk juist blij dat er ook nog leuke dingen gebeuren. Volgens mij hebben we dat juist nodig met al die nare berichten. Toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef dutchie het volgende:
Weet ik wel, maar het kwam een beetje raar over. Verder niets.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, ik was eigenlijk juist blij dat er ook nog leuke dingen gebeuren. Volgens mij hebben we dat juist nodig met al die nare berichten. Toch?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Moussy en Spuuglokje jullie hadden toch van die kitsche tafellakens van die plastice met allerlei kleurige bloemen erop?
Die wil voor over ons buro wat nu van Bo is. Hij heeft inmiddels al rode sterre knoppen, maar is verder nog saai wit (en verven is niet echt handig op dit spul) Dus ik dacht leuk tafelkleed erover!
http://www.kitschkitchen.nl/home/home.phpquote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef jessie het volgende:
Blokker is vast goedkoper denk ik. Ik heb zelfs nog een blokker bon. Vand e week eens langs de blokker dus.
Is dat een online iets dat kitsch kitchen?
gister nog bij staan kijken met Renéquote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef jessie het volgende:
Ja dat dacht ik een tidjje terug dus ook, ik naar praxis, had ze toen dacht ik in een krantje gezien. Die jongens alles voor mij opgezicht en nee hoor hadden ze niet!!!! Nu dus wel?
Ik zou kunnen ontbijten met champagne, geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef jessie het volgende:
Proost Leah!!!! Ooit een keer lekker teut geweest van Champagne. Daarna alleen maar vieze flessen gekocht (ik weet niet wat ik moet kiezen, geen verstand van demisec en dan heb je nog wat) Dus ik waag me er niet meer aan.
Ja goed hoor! Ik heb waanzinnig genoten in Barcelona (en moest vier dagen bijkomenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef jessie het volgende:
Hoe is het met jou verders Leah?
Waar zit ie ongeveer CB?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben hier in de buurt een winkel zitten waar ze Kitsch Kitchen-kleden per meter verkopen. Is goedkoper én leuker dan wat ik tot nu toe heb gezien bij Blokker, Marskramer, markt..
Delft binnenstadquote:
Mijn moeder heeft het elk jaar bij mij en mijn zus. En we zijn nu 25 en 29quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef jessie het volgende:
Klinkt lekker!!!! Voelde het weer een beetje als vanouds daar?
O Leah wat gaat het hard he! Die dagen zijn zo mooi. Weet je wat ik altijd zo gek vind. Mijn ouders heb ik er bv nooit over gehoord. Terwijl het bij mij iets is wat ik nooit zal vergeten en waar ik volgens mij ook altijd over zal blijven praten. Ook tegen mijn kinderen. En vriendinnen van mij hadden dat dus ook (dat ze hun ouders daar nooit zo lyrisch over hoorde, of in ieder geval niet herinnerde)
436 euro bruto. En mijn loon is 1090 netto.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef bixister het volgende:
hoeveel zou je er aan huur voor moeten betalen syrena?
Ja weet ik, dat was ook maar een schromelijk overdreven bedrag.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef Luchtbel het volgende:
Syrena, 500 euro just in case is echt heel veel. Echt waar.
Oh nou je bent echt de enige nietquote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja weet ik, dat was ook maar een schromelijk overdreven bedrag.
Maar zo "kronkelig" denk ik dus. Ik ben in staat om de hele straat gek te krijgen met mijn gedachtenspinsels!
Ja dat had ik ook al bedacht *heel stoer doet* en dan bedenk ik weer dat ik dan na 6 mnd vast en zekers met mijn Klippan-bankjes weer op huis aan moet (paniek! Waar moet ik dan met die bankjes heen?! Wat zullen mijn schoonouders wel niet denken als ik weer thuis ga wonen?!) (en dan heb ik net 5 sec geleden bedacht dat ik het maar moet uitmaken, want ben ik wel verliefd eigenlijk?! Vind ik 'm wel leuk?!) Enzovoorts. Als ik nog even doorga met achter de pc zitten en nadenken denk ik zometeen weer dat de hond dan vast óók niks meer van me moet hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh nou je bent echt de enige niettroost je daar maar mee
Maar misschien moet je het gewoon doen, gewoon er voor gaan en kijken wat er hoe het gaat. Als het niet gaat, je kunt altijd terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |