Hoezo?quote:
Plannen zijn flexibelquote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Was jij ook van plan te komen?![]()
Ik plan gewoon weer een begrafenis op die dag.quote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
Plannen zijn flexibel![]()
1 nicht is voldoende![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:als je nog niet eens de moeite neemt om daarvoor heen en weer te vliegen
voor de grachtenmeet als Oranje als wereldkampioen wordt gehuldigd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]in de zomer ben ik er weer bij
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de grachtenmeet als Oranje als wereldkampioen wordt gehuldigd?
Tuurlijk ben ik een misschiener, je kent me inmiddels toch wel een beetjequote:Op donderdag 29 december 2005 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben jij er ook zoeen Boez?
en dirk kuyt mag wel ff komen,kan ik een eindeloze ajax-feyenoord discussie gaan houden met hemquote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef Eilanden het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bijvoorbeeld SCH? Clau en Noca? Komen die? En laat MM eens een keertje zijn gezicht zien?
Ik ga 13 januari naar Groningen, weet niet of ik meteen terug ga en zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef Eilanden het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bijvoorbeeld SCH? Clau en Noca? Komen die? En laat MM eens een keertje zijn gezicht zien?
Ow je slaapt bij ons?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga 13 januari naar Groningen, weet niet of ik meteen terug ga en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |