dat doe ik nu ook. ik had al eerder sim only, maar mn telefoon was een beetje brak dus ik heb nu een abonnement afgesloten (ook bij tmobile), 30 euro voor het toestel, eenjarig abonnement en hoppakee, volgend jaar weer lekker goedkoop veel kunnen bellen. prima deal. sowieso, ik weet niet welke provider jij hebt, is tmobile heel relaxt, die geef ook aanbiedingen enzo voor zn huidige klanten, dus krijg je nog (meer) korting, of op sim only, of op het abonnement. ik had dit jaar een bundel voor 12 euro p/mnd met 400 belminuten. zwaar relaxtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef Stansfield het volgende:
Schopje.
Ik ben nu bezig een nieuw abonnement af te sluiten. Ik heb altijd 2 jarige abonnementen afgesloten, voordeel: vaak geen aansluitkosten en lagere prijs voor de telefoon die ik wilde. Nu verleng ik mijn abonnement dus heb ik al geen aansluitkosten. Het prijsverschil voor mijn telefoon tussen een 1 en 2 jarig abonnement is 44 euro. Ik doe al 4 telefoons op rij makkelijk 2 jaar met mijn telefoon. Dus ik denk er nu over om voor een 1 jarig abonnement te gaan en dan 44 euro voor mijn toestel te betalen. Dit haal ik er toch makkelijk uit als ik daarna een sim only abonnement afsluit en daardoor minder per maand betaal?
Zie http://www.belnu.nl/folder/september/paginas/pagina3.php/ (onderaan). Is gratis 15 euro btg + 400 SMSjes goedkoop genoeg (tenzij je gaat bijbetalen)quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:27 schreef jeoren het volgende:
Is er op dit moment een goedkopere vorm van prepaid dan SIMYO op de markt?
Dus zonder abonnementsverplichtingen goedkoper smsen dan 8 cent per bericht en goedkoper bellen dan voor 15 cent per minuut?
Dit klinkt me als muziek in de oren. Vroeger had Ben al eens twee keer een actie met gratis gevulde simkaarten. Ideaal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zie http://www.belnu.nl/folder/september/paginas/pagina3.php/ (onderaan). Is gratis 15 euro btg + 400 SMSjes goedkoop genoeg (tenzij je gaat bijbetalen)
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef funrider het volgende:
Ik heb nu sinds oktober 2005 Sim-only 200 minuten a 3,76 heerlijk! iedere keer is het weer prettig om de rekening te zien soms iets erboven maar jah 5 euro da's lache! eerste jaar trouwens alleen maar daarna 15 euro T-mobile simonly dubbel dwars waard. Zit ook nog aan kpn abo vast waar ik nu mee sms (je moet wat) T-mobile rekent per seconde. Kpn Hi eerst minuut standaard bedrag ook al bel je halve minuut of minder werd me te gek. Ik hang graag gelijk op als voicemail hoor
KPN gaat dat in duitsland doen ( e-plus), geen goedkoop toestel erbij. wèl abbo of prepaid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef marc1982 het volgende:
misschien niet helemaal het juiste topic,
maar de geruchten gaan (of tenminste heb ik gehoord), dat alle providers binnenkort willen overgaan naar alleen sim-only abbo's.
geen duurdere abbo's meer, geen gratis telefoons e.d.
kan iemand dit bevestigen of liever ontkrachten?
Ja dat kan ik bevestigen. Ze gaan in ieder geval minder telefoons weggeven. Je kan dus altijd nog wel iets krijgen maar het aanbod wordt minder.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef marc1982 het volgende:
maar de geruchten gaan (of tenminste heb ik gehoord), dat alle providers binnenkort willen overgaan naar alleen sim-only abbo's.
geen duurdere abbo's meer, geen gratis telefoons e.d.
kan iemand dit bevestigen of liever ontkrachten?
Dat klinkt als kartelvorming... Lijkt me niet dat ze daar mee wegkomen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef marc1982 het volgende:
zelfs de goedkope telefoontjes kosten geen 50 euro, maar een stuk meer. Iets meer dan dat je ervoor betaalt bij een prepaidpakket..quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:
releaze ==> Sowieso ontgaat het me een beetje waarom mensen een telefoon van meer dan 50 euro willen hebben..... 50 euro vind ik al te duur eigenlijk, maar helaas brengen de fabrikanten weinig goedkopers op de markt...
't Is een telefoon! Honderden jaren oude uitvinding, waar werkelijk niets meer aan te beleven valt..... Waarom dan zo'n duur kreng in je zak willen hebben, dat kapot gaat als je hem laat vallen op in de wasmachine stopt?
Het is voor velen meer leuk speelgoed inderdaad, en/of een modeaccesoire. Dat neemt niet weg dat de telefoons van tegenwoordig er op gebouwd zijn dat ze na twee jaar intensief gebruik aan vervanging toe zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef releaze het volgende:
[..]
zelfs de goedkope telefoontjes kosten geen 50 euro, maar een stuk meer. Iets meer dan dat je ervoor betaalt bij een prepaidpakket..
Nouja goed, ik snap niet dat mensen om het jaar een nieuw mobieltje willen aanschaffen, want dat is het hele eiereneten denk ik ook hiermee. Iedere keer als je abo is afgelopen krijg je weer een aanbieding voor een nieuw toestel. Mn zusje heeft ieder jaar weer een ander mobieltje, zo ook de rest van de mensen om mij heen. Echt achterlijk vind ik dat. Dan zijn ze uitgekeken op de look, of is zon inklapbaar ding toch niet meer handig of weet ik veel wat.. Echt een modeassecoire is het (hoe je het ook schrijft)
Ik heb jarenlang met een nokia 3210 rondgelopen en toen die aan het sterven was heb ik maar de oude mobieltjes van mn pa overgenomen. Ik zie niet in waarom ik het hipste en het nieuwste moet hebben, zolang dat kreng maar belt en sms kan versturenMaar het mobieltje wat ik het afgelopen jaar heb gehad had problemen met het ontvangen van gesprekken, dus ben ik voor dit jaar maar voor een abo gegaan met een mobieltje erbij. Maar als het aan mij ligt gebruik ik dit ding de komende 3, 4 jaar nog. Volgend jaar ook gelijk weer naar een simonly, want dit vind ik duur (25e per maand voor 150 belminuten oid)
Hoe kan je nou spreken van een verzadigde markt als "mensen zoals jij" elke 2 jaar een nieuwe telefoon zoeken?quote:@de mensen hierboven: de subsidies worden afgebouwd omdat de markt verzadigd is.
Die subsidies zijn er ooit gekomen omdat men het gebruik van de mobiele telefoon wilde stimuleren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe kan je nou spreken van een verzadigde markt als "mensen zoals jij" elke 2 jaar een nieuwe telefoon zoeken?
Simyo is in feite toch gewoon prepaid?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef petre86 het volgende:
symyo is ook KPN heiden6alleen niet via de primafoon geloof ik..
als je in dienst bent van kpn zelf, kijk eens op agora, je kan voor een leuk bedrag aan kpn diensten terugkrijgen als je voor kpn zelf werkt..
kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Simyo is in feite toch gewoon prepaid?
(Nog steeds geen contract.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |